הטרנדים השבועיים

clip_image001

Brand Management

צרכנים "מתאהבים" במותגים
מחקר חדש טוען שאחד מכל ארבעה צרכנים אוסטרליים מרגישים רגשות הקרובים לאהבה כאשר הם שוקלים איזה מותג לקנות. והם יקנו הרבה יותר, אם הם יתאהבו במוצר מסוים. מחקר משותף של שתי אוניברסיטאות באוסטרליה התעמק ברגשותיהם של  יותר מ- 1,000 צרכנים, ובקשר הרגשי שלהם למותגי בירה, דלק, אבקת כביסה וקפה.
The Australian, 27 November

Walmart בפול גז דיגיטלי
Walmart שואפת להשיק כלי מסחר אלקטרוני חדשני לפחות כל שישה חודשים, כחלק ממאמצי החברה להגדיל את ההכנסות בתחום. החברה מקווה להרוויח 9$ מיליארד במכירות דיגיטליות עד סוף שנת הכספים הבאה, והחלה לבחון שירות משלוחים באותו היום כחלק מהמאמצים להשיג יתרון על פני מתחרים כמו אמזון
Warc, 28 November

Understanding Consumers

מה מדבר אל דור ה-X: אותנטיות בפרסום
מה מדבר אל בני דור ה-X בכל הנוגע לפרסום בטלוויזיה? מחקר חדש של נילסן מראה שגם גברים וגם נשים בני הדור הזה מתחברים לפעילויות משפחתיות וביתיות יומיומיות. בניגוד לשכבות דמוגרפיות אחרות כמו דור המילניום, הדברים שבני 35-54 הכי מתחברים אליהם הן סיטואציות אמיתיות ואותנטיות.
Nielsen Wire, 27 November

פער הגילאים משפיע על הרגלי הקניות
ישנו פער דורות בכל הנוגע להרגלי הקניות של אנשים והשימוש בטכנולוגיות מובייל, כאשר דור המילניום צפוי להפוך את הסמארטפונים לחלק בלתי נפרד מהחוויה, בעוד הוריהם ינסו להיאחז בקופונים המודפסים. שתי הקבוצות צפויות להיות בזבזניות כבדות בעונת החגים הנוכחית, והקמעונאים חושבים על דרכים לשווק לשני הדורות.
Wall Street Journal, 26 November

Shopper Marketing

הפנים הרבות של הקניות: האבולוציה מחנויות פיסיות לסחר חברתי לחוויית לקוח חלקה ועשירה
עם שוך ההיסטריה של Black Friday בארה"ב ובקנדה, ותחילתו של טירוף הקניות של חג המולד, קמעונאים ומותגים מחפשים להפיק את המרב מעונת החגים הנוכחית בכל ערוץ אפשרי: חנויות וקניונים פיסיים, באינטרנט, במובייל וגם במדיות החברתיות. הכתבה בוחנת בקצרה את הרגלי הקניות מאז האימפריה הרומית ועד לימינו ועוקבת אחר האבולוציה של הלך הרוח של הקונים במאה ה -21.
POPSOP, 27 November

הבריטים יקנו מותגים שיציעו חוויית אונליין ו- In-Store חיוביות
נשים יותר מוקירות ומוקיעות מותגים: 59% אומרות שחוויות קודמות בחנויות ובאונליין ישפיעו על המותגים שהם יקנו בעונת החגים. זאת בהשוואה ל- 48% מהגברים שחוויותיהם עשויות להשפיע על הרגלי הקניות שלהם.
ChannelBiz UK, 22 November

Media Mix Optimization

רשת הילטון משיקה אפליקציית טרום-אירוח
Conrad Hotels & Resorts, מותג היוקרה של הילטון, השיק אפליקציה המאפשרת ללקוחות האמידים להזמין שירות החדרים, לשריין יום ספא או להזמין קריאת השכמה לפני שכף רגלם דרכה במלון. האפליקציה מיועדת למספר גדל והולך של מטיילים ונופשים הרגילים לשירות מיידי בעזרת מכשירי המובייל שלהם. בנוסף האפליקציה גם יוצרת הכנסות, למשל מאורחים שבוחרים להזמין ארוחה חמה שתחכה להם כאשר הם מגיעים.
CBS News, 20 November

אתר הגוגל סטריט ויו של הונדה מאפשר לך למצוא את האתרים הטובים ביותר לנהיגה
הונדה השיקה את "Do More New", אתר שנועד לקדם את רכב ה- CR-V החדש שלה. חווית האונליין מאפשרת למבקרים לבחור שטח (שלג, יער, עירוני או הררי), להזין את המיקוד שלהם ולגלות מקומות מיוחדים לנהיגה באזורם. הם יכולים לבחור מתוך 12 מיקומים שונים, כולל הר סנודון בוויילס ויער שרווד בנוטינגהם.
PSFK, 22 November

סוכנויות רכב בעידן הרשתות החברתיות
מחקר חדש סקר 31,386 קונים שרכשו או חכרו רכב חדש בחודש מאי, ומצא שלמרות שהקונים עדיין מעדיפים לבחור סוכנות רכב דרך אתרי דירוגים/ביקורות יותר מאשר דרך רשתות חברתיות, שביעות הרצון מחווית הסוכנות גבוהה באופן משמעותי בקרב קוני רכב חדש המשתמשים ברשתות חברתיות.
MediaPost, 29 November

< font color="#ff0000">Brand Strategy in Action

האתגר של מנכ"ל מקדונלד ‘ס החדש: לרענן מוצרים אהובים ולפתות עם פריטים חדשים
כמו ברוב העסקים, חדשנות מוצרית מספקת את הזדמנויות הקידום היעילות ביותר, תורמת לעלייה במכירות וגורמת לצרכן להתעניין. במיוחד בסביבה תחרותית שבה האמריקאים התרגלו למזון מהיר במחירים זולים.
Brandchannel, 27 November

דיזל מקדמת את ליין ה- Pre-Internet Shoe עם קריאה להתנתקות ממדיות חברתיות
"תפסיקו לשתף דברים אונליין במשך שלושה ימים ותוכלו לזכות ב 20 זוגות נעליים! בחרו בפייסבוק על מנת להשתתף, הוסיפו את טוויטר ואיסטגרם כדי להשלים את האתגר יותר מהר… תחזרו לזמן שלפני האינטרנט, כאשר החיים גם היו מגניבים, לכו לעשות דברים אמיתיים ומגוונים, לפגוש אנשים שונים ולעשות כיף אמיתי באופליין בדיוק כפי שעשיתם לפני שני עשורים"
POPSOP, 26 November

levitra liver withdrawal symptoms

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *