Trends of the Week

 

clip_image001[14]

12 קמפיינים שיזכו בקאן מועמדים בטוחים לזכייה הם "Dumb Ways to Die" של רכבות מטרו, ו-"Dove Real Beauty Sketches" . קמפיין קפיצת החלל של רד בול בהחלט צריך לזכות, אבל קשה לנבא באיזו קטגוריה: מדיה? חדשנות? טיטניום? תוכן ממותג? יחסי ציבור? עיצוב? כן! אבל סיווג של רעיונות לפי קטגוריות הופך פחות ופחות רלוונטי בעולם השיווק כיום, שבו הדגש הוא על פיתוח חווית מותג שלמה הכוללת את כל המוצרים, השירותים, הפרסום, הטכנולוגיות והרעיונות שתורמים למטרת-על אחת גדולה.

clip_image001[6]

טיפוח ויופי: גברים הופכים "נשיים" יותר דו"ח חדש, "The State of Men", סוקר כיצד הגבריות מגדירה את עצמה מחדש ב-2013. מוסכמות המגדר מטשטשות וגברים מגבשים תפיסות מגוונות לגבי מה זה אומר "להיות גבר": חלקם מאמצים פעילויות "נשיות" כמו בישול והליכה לספא. גברים מתחילים לאמץ מוצרים והרגלים שפעם היו מקובלים רק בשגרת הטיפוח של נשים כמו  טיפולי פנים או שימוש בקרם לחות. על פי סקר שנערך לאחרונה בבריטניה ובארצות הברית, אימוץ ההרגלים הנשיים צפוי לצמוח, בהתחשב בעובדה שדור המילניום יותר פתוח להרגלי טיפוח מאשר הדורות הקודמים.

clip_image001[8]

IBM: שלטי חוצות שנותנים ערך מעשי IBM הופכת את שלטי החוצות לריהוט עירוני על מנת לקדם את הרעיון שמאחורי הקמפיין "People for Smarter Cities", המתמקד בחיים עירוניים נוחים. קמפיין החוצות הדגיש את הרעיון שאזורים עירוניים צריכים להיות מתוכננים כאשר טובת האזרחים נמצאת במקום הראשון. IBM יצרה פרסום שהוא שימושי בצורה פיזית ועיקמה את השלטים כדי לגרום להם להיראות כמו ולתפקד כספסל, מחסה מפני הגשם ורמפה.

clip_image001[10]

עידן הצעירים: מותגים צעירים מאתגרים את החברות הותיקות העולם שואף לגישות רעננות וחדשות לטיפול בבעיות השוטפות, ומותגים חדשים עושים זאת טוב יותר מאשר אלו הותיקים והמוכרים. בעידן של סטארט-אפים, פתרונות מיידיים וחכמים הרבה יותר יעילים: זה בטבע שלהם, שכן לרוב הם נוצרו כמענה לבעיה. בהשראת "Clean Slate Brands" – הדו"ח האחרון של Trendwatching – הכתבה סוקרת את נושא "מותגי הצ’לנג’ר" שגדלים ולוקחים את תשומת הלב מהמותגים המובילים. מה המותגים הותיקים יכולים ללמוד מהצעירים החדשים?

clip_image001[12]

20 חברות שמשנות את כל מה שאנחנו עושים הטכנולוגיה משנה את הצורה בה אנו עושים דברים ובמהירות מסחררת. מרי מיקר, אנליסטית לשעבר בוול סטריט וכיום משקיעה בולטת בעמק הסיליקון, סוקרת מספר חברות חדשניות במצגת האחרונה שלה על עתיד האינטרנט: Snapchat  ממציאה מחדש את הדרך בה אנו שולחים ורואים תמונות. יותר תמונות משותפות בסנפצ’ט ביום מאשר באינסטגרם. Soundcloud ממציאה מחדש את האודיו עם למעלה מ-180 מיליון משתמשים חודשיים ו-11 שעות של מוזיקה שמועלות כל דקה. Square חוללה מהפכה בתשלומי המובייל ו- Coursera מחוללת מהפכה בעולם החינוך.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *