הטרנדים השבועיים

clip_image001

Brand Management

מותגי יצרן מאבדים מכוחם למותגים הפרטיים
לאחרונה דווח כי הגידול במכירות המותגים הפרטיים ברשת הסופרמרקטים Safeway, כבר עברו את מותגי היצרן ביחס של 3 ל- 1, וכמעט שליש מהפריטים החדשים שהושקו ברשת המזון Kroger הם מוצרים של המותג הפרטי. דו"ח חדש של Integer Group סוקר את שוק המותגים הפרטיים.
TIME, 1 November

לקחים שיווקים מהבחירות בארה"ב
מי שיגיע לבית הלבן חייב את נצחונו גם למאמץ השיווקי האדיר בתקשורת ההמונים. שני הצדדים שפכו מיליוני דולרים בקמפיינים שלהם, הציפו את המדיות השונות באין ספור ​​פרסומות וסיירו לאורכה ולרוחבה של האומה, בניסיון לעורר את הבוחרים. אז מה יכולים מותגים ללמוד מהקרב על התודעה שמשתולל בזמן בחירות? האם טקטיקות פוליטיות מחזקות מותגים או עושות טרן-אוף לצרכנים?
Marketing Week, 30 October

Understanding Consumer

צריכת מדיה אצל הקהל הצעיר: הטלוויזיה עדיין מרכזית
רשתות חברתיות וטלפונים חכמים הם בעלי תפקיד מפתח בהרגלי התקשורת והמדיה של הצרכנים הצעירים, אך לערוצים מסורתיים כמו טלוויזיה עדיין יש מקום. חברת השירותים הפיננסית Credit Swiss ערכה סקר בין 3,000 אנשים בגילאים 16-25 בשלוש מדינות, שמצא ש- 66% הסתמכו על טלוויזיה כדי להתעדכן באירועים יומיומיים; 73% בארה"ב, לעומת 63% בשוויץ ו- 62% בברזיל.
Warc, 1 November

מותגי "Breakout" מצליחים ליצור קשרים עם לקוחות
סקר שערכה חברת יחסי הציבור rbb Public Relations מצא כי 83% מהצרכנים מוכנים לשלם יותר כאשר הם מרגישים קשר אישי לחברה. מתוך 2,000 בוגרים שהשתתפו בסקר, 1 מתוך 5 אמרו שהם מוכנים לשלם 50% או יותר, אם הם מרגישים שהחברה שמה את הלקוח במקום הראשון. חברות שמשתמשות באסטרטגיית ה- "Breakout" שמות את הלקוח בראש סדר העדיפויות שלהן. ברשימת עשרת מותגי ה- breakout המובילים בסקר מופיעים Apple, Amazon, Wal-Mart, Costso, Starbucks, Google, Zappos, Toyota, Ford ו- Southwest Airlines.
MediaPost, 5 November

Shopper Marketing

יוניליוור משיקה ניסוי חברתי שיעקוב אחר 12 משפחות בבריטניה כדי להוכיח שחיי קיימות עולים הרבה פחות ממה שאנו חושבים
יוניליוור בריטניה הודיעה על יוזמה חדשה ויוצאת דופן – ניסוי חברתי שנועד להוכיח שאורח חיים ידידותי לסביבה לא עולה יותר, כפי ש- 68% מהצרכנים סבורים. פרוייקט Sustain Ability Challenge יעקוב אחר 12 משפחות אשר תקבלנה מיוניליוור עצות וכלים מעשיים שילמדו אותן כיצד לחסוך על ידי ניהול אורך חיים ידידותי לסביבה. ההתקדמות של המשפחות תימדד ע"י חברת The Futures Company והתוצאות יפורסמו בשנת 2013.
POPSOP, 1 November

לקראת חג המולד: Walmart ו-Mattel משיקות חנות צעצועים וירטואלית
חג המולד ממש מעבר לפינה ו- Walmart וחברת הצעצועים Mattel השיקו חנות צעצועים וירטואלית ברובע העסקים התת-קרקעי של טורונטו. לקוחות יכולים לקנות פריטים בדרך לעבודה על ידי שימוש בסמארטפון שלהם. כל פריט מגיע עם קוד QR ובעזרת סריקה מהירה ניתן לרכוש את הפריט ולשלוח אותו ללא תשלום מ- Walmart.
CityNews.ca, 6 November

Luxury Shopping – הטרנד הבא של עולם התיירות
דו"ח המגמות הגלובלי של חברת המחקר Euromonitor חוזה המשך עלייה בחבילות נופש לתיירים הנוסעים למטרת קניות. קונים מברזיל, רוסיה, הודו וסין – מדינות ה- BRIC שהכלכלה שלהן צומחת במהירות – צפויים לנהור לערים אירופיות ולבזבז על מוצרי מותרות. Euromonitor מבססת מגמה זו על שיעורי הצמיחה המהירים של מעמד הביניים האמיד במדינות ה- BRIC, ולמסי היבוא הגבוהים על מוצרי יוקרה במדינות הללו.
TVNZ, 6 November

Media Mix Optimization

ספר השיאים של גינס משיק קמפיין AR
לקראת חג המולד, ספר השיאים של גינס השיק קמפיין Augmented Reality חווייתי, המאפשר לצרכנים "לפגוש" חלק ממחזיקי השיאים המפורסמים ביותר. הקונים במרכז הקניותWestfield Stratford City  בלונדון יוכלו לעמוד וירטואלית ליד האיש הגבוה ביותר בעולם, לברוח מהדינוזאור הארוך ביותר ולעמוד בין התאומים הכבדים ביותר.
Marketing Week, 1 November

קוקה קולה משיקה את Happy Places, רשת שיתוף תמונות חברתית
פלטפורמות לשיתוף תמונות תופסות תאוצה וקוקה קולה מתחברת למ

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *