Streaming, FOBO and Subscribtions

spotify

הדור של היום שומע מוזיקה בסטרימינג
רבות נאמר על ההברקה של חברת אפל כאשר השיקו את ה-iTunes. דובר אז על מהפכה אמיתית בתעשיית המוזיקה ובאופן בו אנשים צורכים מוזיקה (מרכישת אלבומים שלמים לשירים בודדים). אבל לאחרונה התרחש מהפך נוסף: למוזיקת סטרימינג. על פי דו”ח של חברת Spotify בעוד שיעור הורדת השירים הצטמצם ב-12%, חלה עלייה חדה של 54% בשיעור ההאזנה למוזיקה בסטרימינג.

google cast

שדרו את זה
גוגל כנראה כבר קלטו את העובדה שצרכנים עוברים להאזנה למוזיקה בסטרימינג ויוצאים עם מוצר ייחודי הנקרא Google Cast שמאפשר לנייד לתקשר עם הרמקולים ולשגר לאוויר את המנגינות המתנגנות על גביו בסטרימינג להנאת כולם. טכנולוגיה מעניינת לרכב.

gen z

מקום הבילוי המועדף על דור ה-Z: המרחב הדיגיטלי
מחקר חדש של חברת פייסבוק בקרב בני 13 עד 24 מגלה כי המרחב הדיגיטלי הוא היום מקום הבילוי המועדף על צעירים, מיד אחרי בילוי בבתי חבריהם. המרחב המקוון הוא המקום הראשון אליו פונים צעירים כאשר הם רוצים לחלוק רגעי אושר; כשעבר עליהם “יום טוב” במיוחד 30% ירוצו לספר לחבר’ה ברשתות החברתיות, 22% יספרו על כך פנים אל מול פנים ורק 11% יעשו זאת באמצעות sms.

FOBO

מונח חדש: FOBO
אל תאמרו יותר FOMO (Fear of Missing Out), אמרו FOBO (Fear Of Being Offline). מחקר חדש מצביע על כך שהפחד הכי גדול של צעירים בני 13 עד 24 אינו יותר להחמיץ דברים אלא להיות ללא גישה לאינטרנט.
למעשה 70% מהצעירים הצהירו כי הם חייבים להיות מחוברים לרשת באופן קבוע, ולא משנה איפה הם נמצאים.

jet.com

אמזון תעשי מקום, הנה מגיעה Jet.Com
בתחילת החודש הבא תושק פלטפורמת קניות חדשה בשם Jet.com. הפלטפורמה תציע מחירים זולים ב-10-15% מכל פלטפורמה אחרת, על כל מוצר שברצונכם לרכוש באופן מקוון. יתרה מכך, ככל שתוסיפו  לסל שלכם פריטים נוספים, כך יגדל שיעור ההנחה שתקבלו על כל פריט. ומודל הרווחיות של החברה? בעוד שרכישת פריטים תהיה במחיר עלות, האתר יחייב אותכם בהרשמה ותשלום דמי חבר על סך 4.99 דולר.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *