BBR WIZER | כל הסודות של נאמנות באמצעות טכנולוגיה

GotLoyalty-660x375-630x315

image

נאמנות עיוורת של צרכנים היא פיקציה. הרצון שלנו להתנסות במוצרים חדשים ולנדוד בין מותגים הוא טבעי. זה נובע מכך שהבחירות שלנו מושפעות גם משיקולים פונקציונאליים יותר (מחיר, מגוון, זמינות, הזדמנות ועוד) אבל גם מהרגלים שסיגלנו לעצמינו (כל מי שאי פעם שוטט בין מדפי הסופר על מצב אוטומט יודע על מה אנחנו מדברים). מכאן שנאמנות למותגים לא באמת קיימת והמצב הטוב ביותר שאנחנו יכולים לשאוף אליו הוא יצירת retention .

כדי ליצר retention נדרש ממשווקים שינוי בדרך הפעולה שלהם: עליהם להעתיק את המיקוד העסקי מהמרת הטריגר לרכישה הראשונית, להסתכלות רחבה הרבה יותר, החולשת על פני כל מסלול הרכישה של הצרכן ומייצרת מעטפת שיווקית, טכנולוגית וחוויתית – מקצה לקצה.

הגיע הזמן שנלמד איך טכנולוגיה, שכבר שינתה את התנהגות הצרכנים ואת הציפיות שלהם ממותגים – יכולה לסייע ביצירת מוצרים “מחוללי הרגלים”: כאלה שמנגנון ה- retention מוטמע בהם. רוצים להבין איך? לחצו כאן למצגת המלאה שהוצגה בכנס Google האחרון.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *