BBR WISER | CREATIVE PRICING

אחד הנושאים שזונחים הכי הרבה בתמהיל השיווק הוא נושא המחיר.
לרוב אנחנו יוצאים מנקודת ההנחה שזהו נתון קבוע, נתון “יבש” שלא ניתן להציג אותו בדרך קריאייטיבית ומושכת.
יתרה מזו אנחנו מתעלמים מהעובדה שבניגוד למקובל לחשוב, אנחנו ייצורים רגשיים…גם כשזה נוגע למחיר.
שני הדברים האלו פותחים אותנו בפני עולם של אפשרויות חדשות שנסקר בחלקו במצגת שלפניכם. נשמח לתגובות וכמובן שאתם מוזמנים להציע דוגמאות נוספות.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *