BBR Wiser 14 – Inspiration

ילדים הם מעצבי הפנים של מקדונלד’ס

מחקר חדש של מקדונלד’ס חושף כי ילד בהונג-קונג מבלה בממוצע כחמש שעות ביום בשיעורים פרטיים, עובדה שמשאירה לו מעט מאוד זמן להפעיל את הדמיון. במקדונלד’ס ביקשו להמחיש עד כמה חשוב לתת לילדים זמן להשתמש בדמיון. קמפיין " ‘I’m Amazing’מזמין ילדים להשתמש בדמיון שלהם וליצור את סניף המקדונלד’ס האידיאלי עבורם. הרעיונות קובצו באתר והמשתמשים מוזמנים להפיץ את הרעיונות ברשתות חברתיות ולהצביע עבור הרעיון שהם הכי אוהבים. 20 הרעיונות הכי מעוררי השראה הפכו למציאות ויהוו חלק מעיצוב הפנים של מקדונלד’ס.

http://www.psfk.com/2012/12/hong-kong-kids-mcdonalds.html

image

המרחב העירוני משתנה ומצריך חשיבה מחדש

הטכנולוגיה מתקדמת בקצב כל כך מהיר שמכשירים ומתקנים שהשתמשנו בהם יומיום רק לפני שנים ספורות הופכים לדינוזאורים מאובקים. כך קרה לדיסקים, למצלמות, ובעתיד גם למחשבי השולחן. גם המרחב העירוני שלנו משתנה – ישנם 11,000 תאי טלפון בניו-יורק למשל, שעומדים דוממים ברחובות ומשמשים בודדים בלבד שידם אינה משגת לרכוש טלפונים ניידים. ראש העיר מייקל בלומברג משיק את פרויקט Reinvent Payphones Design Challenge, תחרות הקוראת לרעיונות עיצוב חדשים לטלפונים ציבוריים בעיר ופונה לקהילת הטכנולוגיה והמעצבים לחשוב על דרכים לשפר את המרחב הציבורי המשתנה.

http://www.reinventpayphones.splashthat.com/

image 

ניסן: השקה סלולארית

ההשראה והעיצוב לדגם ה- JUKE המצליח של ניסן לקוחים מעולם הגיימינג. לרגל השקת דגם חדש ורצון להתרחב לקהלים נוספים, החליטה החברה להשיק את הרכב במשחק מחשב שזמין למשתמשי סמארטפונים. באמצעות המשחק יכולים המשתמשים להתנסות בנסיעת מבחן, מספר חודשים לפני שהדגם מגיע לאולמות התצוגה.

מוזיאון צעצועים בשיקגו בניסוי חברתי

לפי סקר נילסן המתנה שהילדים הכי רצו לחג המולד השנה הייתה אייפד. האם ילדים שגדלים בדור עמוס בגירויים דיגיטליים, היפר צרכנות וקפיטליזם יכולים ליהנות גם מדברים שהם "חינמיים", שמגיעים ללא הוראות הפעלה? במוזיאון הילדים של שיקגו החליטו לעשות ניסוי – הם הקימו חנות צעצועים ללא צעצועים, על מנת לענות על השאלה.

שירות הדואר השוודי מציג: משחק זיכרון מיוחד לחג המולד

ועוד קצת חג המולד… ב-Swedish Post יצרו לוח משחק בגודל 240 מטר מרובע ועליו 400 מתנות. הלוח צולם ע"י מצלמת וידאו ממעוף הציפור, והוקרן באתר יעודי. משתמשים שהצליחו למצוא זוג תואם של מתנות, זכו בשתיהן. המשחק עלה לאוויר ב- 3 בדצמבר ונמשך 30 שעות, 10 דקות ו- 27 שניות – עד לרגע שאזלו כל המתנות.

אפל: ספוט לקידום פיצ’ר חדש באייפון 5

כשאתם חולם על משחק טניס שולחן עם האחיות ווילימאס אתה לא רוצה שמישהו יפריע לך, אלא אם כן זה מאוד חשוב. זאת דרכה של אפל להדגים את הפיצ’ר החדש שהתווסף לדגם המכשירים של אייפון 5 במסגרת קמפיין חדש שנקרא: "Do Not Disturb".

סקיטלס: לשלוט על הכדורים בכוח המחשבה

בסקיטלס עובדים קשה וללא הרף, על מנת להפתיע את הקהל שלהם. בסקיטלס אוסטרליה ביקשו לשלוט בכדורי הקשת של סקיטלס בדרך חדשה לחלוטין יחד עם קה

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *