BBR WEEKLY TRENDS

 

clip_image001

המילניאלס – לא קהל הומוגני

בניגוד לדעה הרווחת, מחקר חדש מוכחי כי קבוצת המילניאלס – אותם בני 16 עד 35 אינם שייכים לקבוצה הומוגנית של צעירים היפר-מחוברים, אופטימיים ומוחצנים. למעשה רק 42% מהקבוצה הם כאלו. בפועל, קיימות עוד 4 תתי קבוצות: ה-TrendNetters צעירים אופנטיים, הנוטים לאימפולסיביות, מעורים בתרבות פופולארית. ה-Alter Natives (23%) צעירים יותר, אשר מוטרדים מפרטיותם ברשת, ה-Lifepreneurs (19%) הניכרים בשאפתנות שלהם אבל דוגלים באיזון בין חייהם הפרטיים והמקצועיים ולבסוף ה- “BetaBlazers” (16%) הדוגלים בשימוש בטכנולוגיה דיגיטלית בכדי למצוא את מה שמתאים להם בדיוק. הם הטרנדסטרים האמיתיים. לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

clip_image003

פרסומת לביטוח דירה שתשאיר אתכם על קצה הכסא

לרוב פרסומות לביטוח בכלל ולביטוח דירה בפרט מתארים סיטואציות קטסטרופליות. אסונות בהתהוות. לא כך היא הפסומת החדשה לביטוח הדירה של רשת הכלבו הבריטית John Lewis אשר תשאיר אתכם במתח עד הסוף. לצפיה בסרטון לחצו כאן.

 

clip_image005

ריכוך נקודות תסכול

מכירים את זה שאתם יוצאים עם קבוצת חברים למקום הומה אדם, כמו הופעה? אם כן, אז בטח קרה לכם לא פעם שאיבדתם אותם ונאלצתם להתקשר אליהם בכדי לקבל הסבר (לא תמיד מובן) על מקומם. אז זהו שחברת פפסי שמה לזה סוף עם אפליקציה חמודה שנקראת Friend Finder אשר תוביל אתכם היישר לחברים שלכם. מחשבה יפה ופתרון יפה ל-Pain point אמיתי שיש לצעירים. בקרוב במתחם ההופעות הקרוב אליכם.

 

clip_image007

גוגל לוכדת את השמש

חברת גוגל השיקה לא מזמן פרויקט חדש הנקרא “Project Sunroof” שמטרתו למפות באמצעות Google Earth כמה שמש מקבל כל בית וכמה כסף היו בעלי הבית חוסכים אילו היו מתקינים קולטי שמש לצורך הפקת חשמל בצורה עצמאית. מלבד העובדה שהמערכת תגיד לכם מה החשיפה של הבית שלכם לשמש, תוכלו גם לקבל המלצה לגבי מספר הקולטים להם אתם זקוקים והמערכת תפנה אתכם לספק הקרוב. בינתיים השירות זמין רק בארה”ב אבל מי יודע, אולי בקרוב אצלינו?. לצפיה בסרט על הפרויקט לחצו כאן.

 

clip_image009

בינה מלאכותית בשירות האופנה

אם חיפשתם לרכוש פעם שמלה, חולצה או כל פריט אופנה אחר במרחב הדיגיטלי, ודאי נתקלתם בעומס תוצאות. אפליקציה ישראלית חדשה בשם Donde Fashion היא מנוע חיפוש ויזואלי המאפשר לכם מהיום לחפש כל פריט אופנה באמצעות אייקונים. האפליקציה מאפשרת לכם לבחור פריט, צבע, בד, טקסטורה ואפילו את היצרן האהוב עליכם. מדובר בדרך יעילה, פשוטה ומהירה למיין את כל פרטי האופנה ולצמצם את הבחירה שלכם למספר פריטים בלבד. כל שנותר הוא לבחור ולרכוש בלחיצת כפתור. לכתבה המלאה לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *