BBR WEEKLY TRENDS | You can touch my logo

clip_image002

הפסקת אש ליום השלום הבינלאומי

במכתב פתוח שפרסמה בשבוע שעבר רשת Burger King ואשר יועדה ל-McDonalds, הציעה החברה לכבוד יום השלום הבינלאומי להפסיק את המלחמה בין שתי הרשתות. במקום להילחם זו בזו, ההצעה הייתה ששתי הרשתות יתאחדו וישיקו את McWhopper – הכלאה של שתי הקציצות הנמכרות ביותר עלי אדמות. הדבר היה אמור להתרחש במסעדת פופ-אפ שתוקם באטלנטה (מרחק שווה מהמטות הכלליות של שתי החברות). רעיון מדהים שלוקח את השיח השלום השחוק למקום ולמרחב חדש של דוגמה אישית בזירה העסקית. עד כה רשת McDonalds לא ממש נענתה בחיוב (למרות שיש קופצים נוספים על ההזדמנות). לסיכום, קמפיין בולט ויוצא דופן, שעשה הרבה מאד רעש. לאתר הקמפיין ולסיפור המלא לחצו כאן.

denis2

כוחו של מותג entertainment ומה שביניהם

המשאב היקר ביותר שלנו היום הוא ללא ספק הזמן שלנו ולכן גם תשומת הלב שאנחנו מוכנים להקדיש לדברים, וגם למותגים. בעולם בו ערוצי המדיה העומדים לרשות המפרסמים הפכו אין סופיים, האתגר הגדול ביותר הוא ללכוד את תשומת לב הצרכנית. השבוע עשה זאת במיומנות רבה, הקליפ החדש של ברנפלקס בכיכובה של הזמרת דניז. עם מעל מיליון צפיות בשבוע אחד ותגובות אוהדות מכל עבר, אין ספק שהמותג הזה הצליח לחדור ל-pop culture המקומי. יעד שרבים חושקים בו ומעטים משיגים אותו. לכתבה המפרקת את הקמפיין לגורמים לחצו כאן.

clip_image003

קטלוגים – תפסיקו להזניח אותם

האמת היא שרבינו מזלזלים בקטלוגים. לשיטתינו, יש להם תפקיד אחד והוא להדגים את מגוון המוצרים של המותג. אבל מדובר בפלטפורמה מותגית נהדרת לתקשור. האחרונה שעשתה זאת הייתה חברת איקאה אשר הביאה מבקר ספרותי להביע את דעתו על ה-“ספר”, אך יש מותגים רבים נוספים שהשכילו להשתמש בקטלוגים ובמדריכים שלהם בצורה טובה, והרי דוגמה נוספת. אז בפעם הבאה שאתם עובדים על קטלוג או מדריך משתמשים חשבו עוד קצת איך אפשר למנף גם אותם.

clip_image004

הומור מוכר

הסרט נפתח עם גבר מזוקן עם בטן עגולה, המפגין את כל הסימנים שהוא בהריון….כולל בת זוג צמודה ודאגנית. כמו כל אישה בהריון, לגבר יש התקפי אוכל פתאומיים, כאבי גב ואף טבלת יאוש. כשמגיע הרגע המיוחל, ממהר הזוג לבית החולים שם מנותח הגבר ולאחר זמן מה, יוצא הוא לזוגתו, ללא תינוק על הידיים. התעלומה נפתרת עם הכותרת “אם אתה לא סדיר, אכול יותר סיבים”. הסרט שומר על נרטיב מפתיע מתחילת הסרט ועד סופו ומנגיש את שורת הפאנץ עם spin שאי אפשר לא לחייך ממנו. מדובר בדרך רעננה לקדם את נפלאות תועלות דגני הבוקר הבריאים – בדומה ל-“דניז” הנפלאה שלנו. מקווים שתהנו מהסרט.

clip_image006

אפשר גם לגעת בפרות קדושות

תשאלו כל איש שיווק או פרסום והוא בוודאי יגיד לכם שיש שני דברים שאסור לגעת בהם לעולם: לוגו החברה ושם המותג. אבל כללים נועדו גם להישבר. בקמפיין האחרון של רשת הסופרמרקטים הצרפתית Intermarche הבא לקדם את מיץ התפוזים הסחוט טרי, הוחלט לגעת בשם המותג. במקום שם המותג, מופיעה על גבי הבקבוק שעת הסחיטה המדויקת של המיץ, הוכחה חותכת של טריות המוצר.התוצאה עליה של 4600% במכירות (ולא, אין כאן טעות של אפסים). לצפיה בקייס לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *