BBR WEEKLY TRENDS | 07.09.2015

xxxxx

הדור הבא של הצרכנים הוא מובייל לגמרי!

דמיינו עולם בו הצרכן שלכם נכנס לחנות ועם כניסתו מקבל תזכורת להפעיל את האפליקציה שלכם. עוד לפני שהגיע למחלקת הגברים, האפליקציה משגרת לנייד שלו את הדילים הרלוונטיים אך ורק אליו. הוא הרים את המוצר מהמדף? מיד נפתח סרט דמו עם הסבר על המוצר ותגובות של לקוחות שרכשו את המוצר. כדי לזרז את ההחלטה הקופון כבר בדרך עם ההפניה לתשלום בתוך האפליקציה. בקיצור אם אתם מעוניינים בהצצה קצרה לצורת הקנייה של המחר – הכתבה הזו בשבילכם!

clip_image002

מפרסום ממוקד מודעוּת לפרסום ממוקד מסע רכישה

על פי מחקר חדש של IBM וארגון מנהלי השיווק נראה כי מנהלי השיווק של היום העבירו את הפוקוס שלהם מקמפיינים שמטרתם רכישת לקוחות חדשים – לכאלו שמטרתם שמירה על לקוחות קיימים והפיכתם לשגרירי המותג. כמו כן, מאותו מחקר נראה כי אם בעבר רוב תקציב הפרסום הוקדש לפרסום במדיות נפרדות הרי שהחשיבה היום השתנתה ומתמקדת בנוכחות המותג לאורך כל מסע הרכישה של הצרכן. לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן ולאינפוגרפיקה כאן.

clip_image004

צרכנות פוסט דמוגראפית

סקירת הטרנדים האחרונה של מכון המחקר Trendwatching עוסקת כל כולה בעובדה שאיפיון קהל היעד שלנו על בסיס דמוגרפי (מגדר, גיל, עיסוק, הכנסה וכו’) כבר מזמן הפך ללא מדויק שכן צרכנים מרגישים הרבה יותר חופשיים לבנות זהות רב-גונית ולא שבלונית. במצב כזה, נשאלת השאלה איך בכל מדברים עם הצרכן?
1. מתקשרים אחד על אחד: בונים לו חוויה ייחודית רק לו. חברת הטיסות TAM AIRLINES עשתה זאת ובצורה מוצלחת למדי.
2. מתקשרים עם קבוצות בעלות איטרסים/צרכים דומים: כמו שעשו בסידני שם טרגטו את נוסעי התחבורה הציבורית של העיר שרגילים לראות הומלסים בדרכם לעבודה והציעו להם אפשרות להיות חלק מפתרון הבעיה.
3. הופכים ל”מגיני” קבוצות מסוימות ונותנים להם כלים להעצמה ולהגשמה עצמית.

clip_image006

זה יעלה לכם בדם

לפני מספר חודשים העברנו לכם BBR WIZER שכולו הוקדש ל-Creative Pricing. ובכן חשבנו לרענן לכם את הנושא עם שתי דוגמאות נוספות מהשבוע האחרון. הראשון, פסטיבל מוזיקה בטרנסילבניה שמאפשר לצרכנים לשלם בדם.
השני, רשת מסעדות ביסטרו שנפתחה בסידני וביקשה להעלות את מודעות הציבור אליה. האמצעי – תשלום על קפה באמצעות רומנטיקה צרפתית: נשיקה.

clip_image008

המדריך לאפליקציה מוצלחת

אנחנו נושאים את הסמארטפון איתנו לכל מקום, אבל האמת היא ש-86% מזמננו אנחנו מעבירים באפליקציות. מדובר בכמעט יומיים שלמים בחודש! אפליקציות הפכו לדרך היעילה ביותר לנהל את החיים שלנו. למה? כי אפליקציות מספקות לנו פתרון מיידי ורלוונטי לאותו רגע. לקונטקסט בו אנו נמצאים. אז איך מייצרים ומנהלים אפליקציות שמצליחות לסחוף? כל הפרטים ב-WIZER החדש שלנו.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *