BBR WEEKLY TRENDS |שבוע בסטייל

navigation

קולם של הילדים

הגנה על הילדים שלנו, זה משהו שטבוע בנו עמוק עמוק. מספיק ציור של ילד או לחלופין קול של ילד כדי לעורר בנו אינסטינקט אמהי/אבהי קדום ונשכח.

בהתבסס על התובנה הזו, חברת ביטוח שוודית השיקה השבוע פיצ’ר ייחודי בו ה- GPS של הרכב משנה את קולו לקול של ילד ברגע שאנחנו עוברים בקרבת בית ספר, מגרש משחקים או כל מקום אחר הומה ילדים. רובנו הרי נוהגים על סוג של אוטו פיילוט ובמקרים רבים בזמן נסיעה אנחנו מפליגים במחשבותינו. קולו של ילד מעורר אותנו מיידית. לצפיה בקמפיין לחצו כאן.

color

אפליקציה בצבע

אפליקציות איפור כבר מזמן כבשו את שוק מוצרי הטיפוח כשהמובילה ביניהן היא כמובן אפליקציית ה-MakeUp Genius של חברת L’Oreal. ועכשיו תורן של חברות הצבע לשיער. חברת Vidaal Sassoon השיקה בשבוע שעבר אפליקציית מציאות מדומה, המדמה את צבע השיער הנבחר על גבי שיער הצרכניות, בטרם רכישתו. אפליקציה לא מתוחכמת במיוחד אבל אולי סיבה מספיק טובה להעדיף את צבעי השיער של Vidaal על פני אחרים. לכתבה המלאה ליחצו כאן.

target

לקנות בסטייל

. במהדורת ספטמבר של מגזין האופנה Vogue תמצאו קמפיין לא שיגרתי לרשת הכלבו Target. הרשת מפרסמת על גבי 20 עמודים במגזין 100 פריטים מתוך קולקציית הסתיו של הרשת. ייחוד הקמפיין? מלבד העובדה שהתמונות המתפרסמות הן שיחזור של תמונות אופנה שהתפרסמו במגזין בשלהי המאה, התמונות מהוות בעצם פורטל קנייה ישיר עבור הצרכן לרכישה בחנות.

בניסיון להניע למכירות ולצמצם את מספר הצעדים הנדרשים לצרכן לעבור מרפרוף בעמודי המגזין לרכישה מקוונת, החברה מינפה את טכנולוגיית הזיהוי הויזואלי של Shazam שהושקה במאי וכך היא מאפשרת באמצעות סריקת פשוטה, לרכוש מוצר בקליק אחד ישירות מהמגזין. נכון לעכשיו בעוד 100 מוצרים מופיעים בעמודי המגזין, 30 ניתנים לרכישה מיידית.  לכתבה המלאה ולאתר המבצע המיוחד.

sephora

שירות מנויים חדש ל-Sephora

חברת Sephora מאמצת לליבה את אסטרטגיית המנוי החודשי שאנחנו כבר מכירים משירותים כמו Birchbox ומציעה ללקוחותיה תמורת תשלום חודשי של 10$ ( מחיר שווה ל-Birchbox  אבל זול משמעותית מ- Glossybox): קופסת דוגמיות גדושה במוצרי טיפוח מכל הסוגים. לשירות החדש קוראים Sephora Play והוא יבטיח לקונות חמישה מוצרי פרמיום בחודש בגודל טבעי, בכל פעם סביב תחום טיפוח אחר. לכתבה המלאה לחצו כאן.

app

קניות עם אפליקציה בחנות טובה לעסקים!

מחקר חדש מראה כי לקניות עם אפליקציה בחנות משמעות רבה עבור המשווק: ביקור אחד יותר בחנות בכל חודש וגם שהייה ארוכה יותר ב-7 דקות בממוצע בחנות. אם חושבים על זה ועל העובדה ש- 47% מצרכני המילניאלס כבר הורידו אפליקציית קניות, אז שקידה על אסטרטגיית סחר במובייל מקבלת משנה חשיבות. אז כבר חשבתם איזו אפליקציה אתם הולכים לפתח?

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *