BBR Weekly Trends | עונת הקניות הגיעה!

Oh, How Pinteresting!
זה לא סוד שפינטרסט שואפת להפוך לאחת מפלטפורמות הקניות הפופולאריות ביקום. זו הסיבה שבשבוע שעבר היא השיקה פיצ’ר חדש המאפשר לבצע חיפוש ויזואלי בתוך הפלטפורמה. היום ניתן להתביית על חלק מסוים של אימג’ ולחפש עצמים שדומים לו מבחינה ויזואלית. מדובר בשינויUX דרמטי ההופך את חווית החיפוש לאינטואיטיבית ביותר. היוזמה הזו מתווספת לעובדה שהפלטפורמה השיקה בשבוע שעבר Pinterest Shop – סוג של חנות בתוך חנות שם ירוכזו כל הפינים עם מוצרים הניתנים לרכישה.

XMAS כבר כאן
אם אתם חיים תחת הרושם שכל שנה עונת הקניות והכריסטמס מקדימה – אז אתם לא טועים. על פי מחקר חדש של חברת פייסבוק ניראה כי 37% מהצרכנים מתכננים לסיים את רוב הרכישות שלהם לפני Black Friday ולכן היצרנים מתארגנים בהתאם. באנגליה כל בתי הכל-בו הגדולים כבר באוויר עם קמפיין. המעניין בזה הוא דווקא הדגש השנה על שירות ( Argos, Net A Porter) ו- utility המכוון דווקא ל-59% מהאנשים שהצהירו כי יערכו השנה קניות באופן שונה ול-53% מהם שהצהירו כי יעשו זאת באמצעות שלל פלטפורמות מקוונות. ולמי שלא יכול בלי לראות את הפרסומות המדוברות של התקופה הנה הפרסומת של ג’ון לוויס “Man On The Moon“, מאלברי “The miracle of Mulberry”  הרווי ניקולס “Gift Face” וקדבורי עם קמפיין ספירה לאחור גדול.

סרט ולישון
מכירים את הוויכוח הזה עם הילדים כשמגיע הזמן לישון….אז זהו שאתם לא לבד. על פי מחקר שערכה חברת נטפליקס, 61% מההורים מתמודדים עם הבעיה וניכר כי הקטנים שלנו יודעים לעמוד מולנו איתנים. חלק מהם מנהלים איתנו מו”מ מתיש של עד 20 דקות! אבל זהו. נגמר! נטפליקס המציאו פתרון גאוני כדי לשים סוף לוויכוח: סדרות בנות חמש דקות ויאלללה למיטה! זיהוי נהדר של נקודת חיכוך והנגשת פתרון פשוט ואפקטיבי. אז מי מותג הילדים שמרים את הכפפה ומייצר גרסה כחול לבן?

סנאפצ’ט – כבר אי אפשר להתעלם
כבר זמן מה שפלטפורמת הסנאפצ’ט תופסת תאוצה ומקבלת מקום חשוב במסכי הבית בעיקר בקרב בני הנוער שלנו, שמיהרו לאמץ אותה בשל הפרטיות שהיא מאפשרת והעדר העקבות הדיגיטאליות שטיפוסיות כל כך בפלטפורמות אחרות. רק כדי לסבר לכם את האוזן, בעוד שהיום בפייסבוק צופים ב- 8 מיליארד סרטונים ביום, בסנאפצ’ט צופים היום ב-6 מליארד סרטונים ביום. בניגוד לפייסבוק, כאן מדובר בצפיות מהנייד בלבד עם ממוצע של 60 סרטים ביום בסנאפצ’ט, לעומת 16 בפייסבוק. אין ספק שהפלטפורמה נמצאת במקום טוב להגיע לקהל הנחשק ביותר של כל המותגים: צעירים. …והיות ואף מותג עוד לא השאיר בפלטפורמה את חותמו, מדובר בהזדמנות אדירה!

IL2

קניות בצבע כחול לבן
אין ספק שחודשי נובמבר דצמבר הפכו לעונת הקניות הלוהטת בעולם כולו, ולא מעט אירועים מתחרים על תשומת הלב ובעיקר הכיס של הצרכנים. אז ל- Singles Day, ל-Cyber Monday, ל-Black Friday ולכלל קניות חגי הקריסטמס מתווסף עכשיו גם חג הקניות הישראלי ברשת: Shopping IL. מדובר במיזם מבית Google וחברת ישראכארד אשר קיבצו יחדיו רשימה נכבדת של עסקים שיעניקו לכולנו הנחות ביומיים מרוכזים. אבל – וכאן הטוויסט –  במקום לצעוק מבצע, היומיים האלו מותגו תחת צבעי הדגל שלנו. מאותו רגע הופך מבצע ההנחות מצרחני לקדוש. לצפייה בפרסומות בכיכובו של יובל סמו שבהשראת מיטב כוכבי התרבות הישראלית ליחצו כאן, כאן, כאן וכאן ולאתר כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *