BBR Weekly Trends | מגמות קפה, פרסונליזציה, טוויטר ומודעת פרינט אחת

clip_image002

האם תם עידן האספרסו?

לפני שבוע הגיע לתל אביב טרנד חדש: בתי קפה המציעים למבקרים בהם חליטות קפה. מה מיוחד בזה? ובכן, בניגוד לאספרסו, שפירושו באיטלקית “מהר” וכל מהותו היא הפעלת לחץ מהיר על הקפה כדי למצות אותו, ללגום בעמידה ולברוח – הכנת החליטה היא אטית, משחררת המון ארומה תוך כדי עבודה ומדגישה את האלמנט של הסלואו פוד. והתוצאה – טעמים עדינים יותר ומעודנים יותר מטעם האספרסו. בלוס אנג’לס הטרנד כבר ממש פופולארי. ובוטיקים כמו Stumptown, Intelligentsia ו- Blue Bottle הפכו למותגים נחשקים עבור היאפים מסנטה מוניקה. לכתבה המלאה ליחצו כאן.

clip_image004

Emoji Overload

בחודשים האחרונים עלו לא מעט פוסטים כאן הקשורים לשימוש ב-emoji. אז נכון שצעירים עברו לתקשר ביניהם באמצעות פיקטוגראפים ובאייקונים – מסרים שהם לרוב ויזואלים, אבל נראה כי לא מעט משווקים מוזילים את התובנה הזו בשימוש גימיקי ולגמרי לא קשור בשפת ה-emoji כמו בפרסומת הבאה של חברת McDonald’s.

שימוש בשפת ה-emoji לגיטימית כשהיא מעניקה ערך אמיתי כמו שעשתה למשל עמותת לתת כשהיא השתמשה ב-emoji להשקת פלטפורמה לגיוס כספים, או חברת Domino’s כשהיא השיקה ערוץ חדש להזמנות פיצה. אבל שימוש ב-emoji לשם מגניבות גרידא פסולה. ראו הוזהרתם.

clip_image006

נגעת, קנית!

מחקרים מוכיחים שאחרי שאדם ממש את הסחורה שלפניו, הנטייה לרכוש את המוצר גדולה הרבה יותר. חישבו על הביקור האחרון שלכם בשוק. רוב הסיכוים שאם כבר מיששתם את העגבניות שלפניכם, גם תקנו איזה קילו או שניים. ובכן חברת מוצרי הטיפוח Neutrogena החליטה לבחון את נכונות הסברה הזו ויצרה בשבוע שעבר את שער המגזין הראשון המזמין את הצרכנים להסיר את האיפור מהדוגמנית. מהלך המכריח את הצרכן לממש את הסחורה וגם מעניק לו דמו בזמן אמת. מפורמט דו מימדי – לחוויה של ממש. משהו עוצמתי הרבה יותר שאין ספק שתרוצו לא רק לקנות אבל גם לספר ולשתף בו את החברים שלכם.

clip_image008

רלוונטיות היא המטבע החדש

על פי חברת גרטנר, חברות שישקיעו בפרסוניליזציה ימכרו עד שנת 2018, 20% יותר מהמתחרים שלהם. יתרה מזו, במחקר נוסף שערכה החברה, 89% מהמשווקים אמרו שהבסיס העיקרי לבידול שלהם מול חברות אחרות יהיה חווית לקוח. אבל האמת היא שחווית לקוח אינו משהו חדש, אלא משהו שפשוט נשכח מרוב המשווקים בעידן הדיגיטאלי. עכשיו הגיעה העת לחזור למקורות ולפנות אל הצרכן עם הצעות רלוונטיות אליו, כאלו שמוסיפות לו ערך אמיתי ולא רק כהצעה חד פעמית אלא קונסיסטנטית. לכתבה המלאה ליחצו כאן.

clip_image002[4]

למה שווה למותגים להיות בטוויטר?

בכתבה שהכינה לאייס, אינה יוכביץ’, מנהלת הדיגיטל הגלובלית של Gett סיכמה את חוויתה של החברה בטוויטר בשלוש מילים: “זהירות…מים עמוקים”. היא התכוונה לכך שהקהל שהם מצאו בטוויטר הוא הרבה יותר שנון ומתוחכם מהקהל בפייסבוק. למותגים שלא רוצים לקבל ביקורת אמיתית וחדה, אין מה לעשות שם. למותגים שרוצים לפנות לקהל שלא מפחד להגיב ולענות, והכי חשוב – לקהל של מובילי דעה – דווקא כן. רוצים לדעת עוד? הנה לינק לכתבה המלאה בבלוג המשרד.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *