BBR WEEKLY TRENDS| דברים חכמים הרבה יותר

הארנק הדיגיטלי נעשה אופנתי

טופשופ, בשיתוף עם Barclays Bank, השיקה סידרה של  אקססוריז מגניבים שהם למעשה ארנקים דיגיטליים. ארנקים אלו יאפשרו לצרכנים לבצע קניות בסכומים נמוכים של עד 30 פאונד במעל ל-300.000 חנויות שונות ברחבי אנגליה, כולל תשלום עבור תחבורה ציבורית. אין ספק כי מדובר במחשבה מקורית –ולמרות שאין חובה להיות לקוח Barclays כדי ליהנות מהמוצר (ניתן להטעין את הכרטיס באמצעות של כרטיס אשראי או חשבון) נראה כי זו דרך מעולה לטרגט את בני העשרה ולגרום להם לאמץ את שירותי הבנקאות של Barclays Bank. לכתבה המלאה לחצו כאן וכאן.

כל רכב יכול להפוך לחכם

תעשיית הרכב בימים אלו מתקדמת כול כולה לעבר ה-“רכב המחובר” . חברות הרכב משקיעות אלפי שקלים בפיתוחים. אבל כמו בכל דבר, גם לזה יש Hacks – פתרונות קטנים וחכמים שיודעים לעקוף בעיות שונות בעלות נמוכה בהרבה. הכירו את Voyo – סוג של דיסק און קי חכם שמתחבר לרכב (כל רכב שנוצר משנת 1996 והלאה) ומאותו רגע מתקשר באמצעות אפליקציה בסמארטפון שלכם ומספק לכם מידע מדויק לגבי צריכת הדלק של הרכב, הקילומטרז’ וכל בעיה בטיחותית שעלולה להתפתח. הגדג’ט עולה רק 200 דולר ולמי שמעוניין בכזה אפשר לקבל פרטים נוספים כאן וכאן.

קוסמטיקה חכמה

מוצרי הקוסמטיקה עולים כיתה ומותגים כמו P&G ו- L’Oreal כבר מביעים עניין. חברת Feeligreen הצרפתית מציעה מהיום לשפר את ביצועי הקרמים שהיא מוכרת לכם על ידי “מברשת לד”, המשדרת זרמים המפעילים את המרכיבים המצויים במוצרי הטיפוח שלה, על מנת לספק טיפול איכותי יותר נגד בעיות העור השונות (קמטים, צלוליט, סימני מתיחה ואף כתמי עור). המכשיר עובד בצמוד לאפליקציה ומאפשרת לצרכן לשלוט ולווסת את עוצמת הטיפול וליצרן לשמור על קשר רציף עם הצרכן, , לבחון את היעילות ואף להציע כיצד לשפר אותה. לקריאה נוספת לחצו כאן.

SMSחכם יותר

חברת קולה היא סטארט-אפ המבקש לפשט את חווית הסימוס שלנו. איך? על ידי הוספה של Bubbles”” – מעין בועות טקסט עם מספר אפשרויות בחירה. כך למשל, ארגון של פיקניק יהפוך לדבר קל: מנהל הקבוצה יצרף Bubble עם רשימת מטלות (להביא שתייה קלה, לדאוג לכיסאות וכדומה) וכל אחד מהמשתתפים יוכל לבחור את המטלה הרצויה באמצעות סימון פשוט של אחת מהאפשרויות. בנוסף, משתמשים יוכלו לתת מספר חלופות למועד המפגש והיומן יעודכן ישירות בהתאם לתשובות. בקצרה, מדובר בפלטפורמה יותר ידידותית לביצוע מטלות. כרגע האפליקציה בהרצת בטא אבל מי שמעוניין ויש לו איי-פון יכול להירשם וכבר עכשיו ולהתחיל לשלוח בועות לחברים שלו. לכתבה המלאה ולאתר החברה לחצו כאן וכאן.

יוטיוב מסתערים על עולם המוזיקה

YouTube היום, מלבד היותו מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, הינו גם השירות הגדול בעולם למוסיקה – עם בסיס משתמשים גדול בהרבה מזה  של Spotify או iTunes. לכן, לא מפתיע לגלות שהחברה מבקשת למנף חוזקה זו ומשיקה היום שירות חדש: YouTube Music. מדובר באפליקציה חינמית (אבל עם אפשרות שידרוג לשירות פרמיום ללא פרסומות) שתרכז עבורכם את כל המוזיקה האהובה עליכם וגם תאפשר לכם לצפות בהופעות בלייב, לאתר שירי קריוקי, מילים לשירים ואף הנחיות נגינה במקרה שיתחשק לכם לנגן את השירים בעצמכם. לכתבה המלאה. לסרט ההדגמה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *