BBR TRENDS | YUMMY FOOD

קרפצ’יו “לא אספתי את הילדים מהגן היום

clip_image002

מסתבר שנשים ספרדית הן מהלחוצות ביותר באירופה. ומסתבר שללחץ הזה יש פתרון – לאכול יותר בשר הודו. איך זה בדיוק קשור? מדענים מצאו שבשר הודו מכיל חומר שמשפר את תחושת הרוגע. לכאורה מדובר בפריט מידע איזוטרי שאם הייתם נתקלים בו בבריף כנראה שהייתם שמים אותו בצד, אבל זהו לפעמים דווקא פיסת מידע שולית יכולה לעזור לייצר קמפיין מעניין ובלתי שגרתי. מותג הנקניקים Pavofrio יזמו מהלך שלם הנשען על הסגולות המרגיעות של בשר ההודו, ופתחו מסעדה המגישה רק “מנות מרגיעות” על בסיס בשר הודו. בפרסומת הטלוויזיה, נשים הוזמנו להזמין מקום במסעדת פופ-אפ, בה יכלו להתנסות במנות בעלות שמות כמו “לא הלכתי למכון כי פשוט לא התחשק לי” או “קרפצ’יו לא אספתי את הילדים מהגן היום” עם תוספת של “יש להם אבא גם הוא יכול לעשות את זה פעם”. התוצאות? תראו בעצמכם כאן.

clip_image004

“It’s the cookbook you can cook, Jerry!”

על מנת לקדם את סדרת התיבוליות החדשה שלה, חברת Stouffer השיקה ספר בישול קצת אחר. כזה שכל העמודים שלו עשוים מנייר אפייה כפול, שבין דפיו, תבלינים וחומרי משרה שונים. מי שרכש את הספר הוזמן לקרוע את העמודים ולעטוף בהם ירקות ובשר ולהכניס לתנור. חשיבה לא שגרתית (זה נשמע כמו רעיון של קרמר מסיינפלד) השייכת לעולמות עיצוב המוצר ומתחברת היטב להווי שבבישול ובהתנסות במתכונים חדשים. לצפייה בקייס לחצו כאן.

clip_image006

הכירו את מילת הבאזז החדשה: Promoticon

הצרכן הממוצע משתמש ב-9 אפליקציות באופן יומיומי. ובעוד שברוב הניידים מותקנים בין 60 ל- 80 אפליקציות, 1 מתוך 4 מהן לא ייפתחו לעולם, ומרבית האפליקציות שלא בשימוש יימחקו לאחר 3 חודשים. כל המידע הזה נועד כדי לומר לכם שאם הגעתם למצב שהאפליקציה שלכם מותקנת בנייד הלקוחות שלכם, כדאי שתדעו כיצד לשמור על המקום שלכם, שכן מדובר בפיסת נדל”ן סלולרי יקרה ביותר לצרכנים שלכם. מקדונלד’ס הבינו זאת היטב, ולכן החליטו להשתמש באייקון הזיהוי של האפליקציה שלהם כדי לתקשר את הדיל היומי ברשת; לפי האמוטיקון המופיע על סמל האפליקציה, תוכלו לדעת מיד מה מבצע היום. שימוש חכם בנדל”ן שרובינו מתעלמים ממנו. כל הפרטים כאן.

clip_image008

רגעי צריכה

לפני קצת פחות משנה, במותג המים המוגזים Perrier החליטו לרענן את התקשורת השיווקית שלהם תחת הקונספט #SayNoToOrdinary. הרעיון בבסיס התקשורת השיווקית החדשה הוא שגם ברגעי הצריכה השיגרתיים ביותר, Perrier מוסיף ממד מפתיע וקסום. הם החליטו להתביית על קרייריסטים צעירים ולתקשר איתם לאורך כל היום באמצעות סרטונים של סיטואציות צריכה הנכונות לאותה שעה. כך למשל, הם טורגטו בבוקר עם סרט המתאר נסיעה לעבודה, בהמשך היום עם סרט המתאר ישיבת עבודה משעממת, ובערב עם סרט חתולים מפתיע, כאשר לערב שישי הוכן סרט קלאבינג מיוחד. הקמפיין, שמעוצב בהשראת ממים אינטרנטיים (חתולים, קשתות בענן, אצבעות רוקדות), גם הקפיד להמשיך את הטיזינג בפייסבוק ובאינסטגרם עם שלל חומרים נוספים.

איך לזכות בנקודות זכות

clip_image010

אם אתם הורים טריים אתם יודעים כמה עולה מזון תינוקות. בין החיתולים, הדייסה, הפורמולה והמעדנים, הסכומים לתחזוקת פעוט בגובה של 50 סנטימטר יכולים להפתיע. תוכלו גם להעיד שהרבה פעמים החלק הארי של המעדן היקר שרכשתם, למרות מאמצי ה- “אוויררררון”, מגיע לכל מקום חוץ מלפה של הילד.

clip_image012

זו התובנה שגרמה לחברת הסופרמרקטים Intermarche להשיק מארז מעדנים חדש עם גביע אחד נוסף בשם “גביע ההצלה הקטן” – גביע הבונוס על כל אלה שקניתם ושחלק מתכולתם לא הגיע ליעדו. הציניים ביניכם יגידו שמדובר בסתם עטיפת קד”מ נחמדה, אחרים יבינו שמהלך כזה מייצר חיבור רגשי של הצרכנים לרשת, הממחישה שוב ושוב שהיא מבינה מה כואב לנו ואיפה קשה לנו. צפו בפרסומת כאן.

clip_image014

אנחנו קוטעים את השידורים שלנו….

כולם כבר מכירים את הקמפיינים של סניקרס על טהרת ה- “אתה לא אתה כשאתה רעב”. אז דמיינו לכם שבשעה 15:08 – השעה בה, לפי המחקרים, זו שעת השיא מבחינת תחושת הרעב – סניקרס השתלטו על הערוץ הגברי ביותר באנגליה, “Dave” – כזה שמשדר תוכניות עמוסות אדרנלין, ריגושים וטסטוסטרון גברי, והחליפו את לוח השידורים בתוכניות אינטלקטואליות, טורנירים של שחמט ועוד…הסבל לא ארך זמן רב מידי, אבל המסר הובן. מהלך מדיה מעניין – גם אם קצת משונה, בערוץ איזוטרי. תשפטו בעצמכם כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *