BBR TRENDS | UNCONVENTIONAL SALES TACTICS

clip_image002

אריזה לתקשורת Always on

כשחברת אינדולה ביקשה להשיק את סדרת מוצרי טיפוח השיער החדשה שלה, היא החליטה להטמיע את התקשורת שלה כבר על גבי האריזות. לצורך כך היא יצרה אריזות חכמות על בסיס טכנולוגיית NFC. כל שעל הצרכן לעשות בכדי לקבל נאגטים קטנים של השראה באופן קבוע הוא לוודא שבנייד שלו מופעלת יכולת ה- NFC ולהקיש במוצר. מיד הוא יקבל שלל הצעות עיצוב, מדריכים, סרטוני How to ועוד. דרך פשוטה לשמור על תקשורת Always on עם הצרכן ברגע הכי רלוונטי עבורו. לפרטים נוספים הקליקו כאן.

clip_image004

Going, going, gone

חברות רבות כגון Geico כבר הצליחו לגרום לאנשים לצפות בפרי-רול שלהם במקום לדלג עליו. אבל איך גורמים להם גם להקליק על הפרירול ולבצע רכישה? Yoox היא פלטפורמת סחר מקוון שמוכרת בגדים של מעצבי יוקרה כגון Dolce & Gabbana, Gucci ו-Givenchy. בכדי לקדם את מכירותיה היא יצרה סדרה של פרסומות בהן לצרכן ניתנת הזדמנות בלתי חוזרת (באמת!) לרכוש פריט שהוא one-of-a-kind לפני שהוא נהרס על ידי קרן לייזר או מסור חשמלי. כל הסרטונים העניקו לצופה 15 שניות לרכוש את המוצר. אם הגולש לא הקליק, לא ניתנה לו הזדמנות חוזרת לרכוש את הפריט, והוא גם לא יראה את הסרטון פעם שנייה. קמפיין מקסים שמעודד קנייה אימפולסיבית ורוכבת על טרנד ה-FOMO. צפו בפרי-רול כאן ואם ממש אהבתם יש כאן עוד מלא דוגמאות של הקמפיין.

clip_image006

מבצע חם ממש!

שאלת השאלות של קמעונאים כיום – איך גורמים לצרכנים להיכנס לחנות שלך? רשת חנויות הספורט הקנדית החליטה לאתגר את הצרכנים היוצאים מהרכבת התחתית, ולתגמל את אלה שבחרו להזיע ולעלות אל פני הקרקע באמצעות המדרגות במקום בדרגנוע. החברה הציבה במעלה המדרגות מסך עם מצלמה תרמית המודדת את חום הגוף של האנשים ומנפיקה הנחה בחנות בהתאם למידת ההזעה. דרך מקורית ליצר אינסנטיב המניע לחנות בדרך התואמת לערכי המותג. לצפייה בקייס לחצו כאן.

clip_image008

נופש חורפי

כשקר בחוץ וגשום, אנשים יותר מקטרים, מצוברחים ושליליים. המקום בו השינוי הזה הכי ניכר הוא ברשתות החברתיות. אתר הזמנת המלונות Hotels.com החליט שזו דווקא הזדמנות נהדרת לפרגן ללקוחותיה וגם להזכיר לאנשים שהכי כיף לנפוש במקום חם ואקזוטי כשבבית מזג האוויר סגרירי. החברה יצאה במבצע בו עבור כל ציוץ שלילי על מזג האוויר, היא העבירה ל”צנצנת קללות” מיוחדת 25 סנט. בכל פעם שכמות הכסף שנאסף בצנצנת הגיע ל-1000 דולר, החברה פינקה צרכן אחר עם חופשה במקום אקזוטי ושמשי. כל הפרטים כאן.

clip_image010

סדרות וקניות

סדרת המתח “Tatort” היא הסדרה האהובה ביותר על הגרמנים, אשר בזמן הצפייה בה נוהגים להעביר ביקורת עם חבריהם ברשתות החברתיות. eBay זיהתה את התנהגות ה-second screening כהזדמנות, והחליטה לרתום משפיענים אשר לאורך כל הסדרה צייצו על פריטים שנראו עם הצעת רכישה באתר ebay. המהלך רשם הצלחה אדירה וכמות ההקלקות באתר ebay גדלה ב- 20%. מהלך RTM יצירתי ופורמט שיכול לשמש לא מעט מותגים. לצפייה בקייס ליחצו כאן.

clip_image012

כסף קטן, רעב גדול

כשבשוודיה החליטו להוציא מתפוצה את מטבעות ה- 10 אגורות, והבינו שצרכנים רבים כלל לא טרחו לגשת לבנק ולהחליפם במטבעות חדשים, חברת מקדונלדס יצאה במהלך מקסים וחילקה לצרכנים עטיפות למטבעות עליהם הודפסו תמונות של מוצריה. כל שעל הצרכנים נותר לעשות הוא למלא את העטיפה ולהחליפה בסניף הקרוב לביתו תמורת המבורגר או ארוחת ביג מק למי שהיה לו ממש הרבה מטבעות בבית. אומנם כאן מדובר על הוצאת מטבע מכלל תפוצה – אבל אריזות קטנות הן דרך מקסימה לאותת לצרכן שמה שהוא חפץ בו לא כזה יקר. לצפייה בקייס ליחצו כאן.

clip_image014

בנק בו שווה להיות אישה

בפרו נשים מרוויחות 27.8% פחות מגברים. זו הסיבה שביום האישה הבינלאומי, ScotiaBank יצאו במהלך מיוחד בה גייסו שותפים קמעונאיים ובמהלך אותו יום הציעו לנשים בלבד הנחה בגובה פער המגדרים בכל תחומי החיים. לצפייה בקמפיין ליחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *