BBR TRENDS THE SMART EDITION 05.05.2016

example

אמריקאים נוטשים את האינטרנט הביתי

Chord-Cutters הוא הכינוי לאנשים שהחליטו לפני מספר שנים להתנתק ולבטל את הטלפון הקווי לטובת תקשורת שהיא כל כולה בטלפון הנייד. צרכנים אלו שמרו רק על קו אינטרנט ביתי. ובכן על פי מחקר חדש שפורסם בארה”ב נראה כי צרכנים היום נוטשים את האינטרנט הביתי לטובת חיבור מלא מהנייד שלהם. לכתבה המלאה לחצו כאן.

example

כרטיס אשראי לביש

לא מעט כבר נכתב על השינוי הצפוי במערכת הבנקאות בכלל וצורות התשלום בפרט. ובכן תכירו אמצעי תשלום חדש: קעקוע התשלום – או בשפה המקצועית ה- WisP (Wearable Interactive Stamp Platform). הוא מאפשר תקשורת באמצעות צ’יפ NFC ומסתמן כפתרון מאובטח הרבה יותר מפתרונות אחרים, שכן אין מצב שלא תזכרו איפה הנחתם אותו. מעניין לחשוב אלו חיישנים יהפכו בעתיד הקרוב מאוד לדבר שבשגרה. לכתבה המלאה לחצו כאן, לסטארט-אפ העוסק בתחום לחצו כאן.

example

הבית עובר למצב חכם

על פי מחקר חדש של חברת Comcast, בשנה הקרובה כ-25% מכל בתי האב בארה”ב צפוים להוסיף לבית שלהם אלמנט של בית חכם. אחד המניעים העיקריים לצמיחת התופעה הוא הרצון של 63% מהאנשים לבית בטוח יותר, 64% רוצים לראות מרחוק מה קורה להם בבית (מה חיית המחמד שלהם עושה), 54% מהאנשים רוצים את הנוחות לשלוט על הבית מרחוק. תמונת מצב ששווה מעקב ומחשבה. לכתבה המלאה לחצו כאן.

example

קמפיין פרוגרמטי: הבאנר שרואה את מה שאתם רואים

Vattenfall היא חברת האנרגיה הגדולה ביותר בשוודיה ומלבד ייצור חשמל, החברה גם מציעה לצרכניה שלל מוצרים חכמים לבית. החנות המקוונת שלהם מוכרת מגוון רחב של מוצרים המאפשרים לך לשלוט במכשירים האלקטרוניים הביתיים באמצעות הטלפון נייד: הדלקה וכיבוי אורות הבית והגינה, הפעלת המיזוג הביתי ועוד. אבל איך משכנעים את הציבור לרכוש מוצרים אלו? התשובה היא מציגים אותם באופן קונטקסטואלי ופרטני באתר לחיפוש נדל”ן עם באנר פרוגרמטי המתאים את עצמו לתמונה בה הגולשים צופים ממש עכשיו. לצפייה בקייס המלא לחצו כאן.

example

טיסה באימפלס

חיפוש מקוון של כרטיס טיסה הוא במקרים רבים תהליך ארוך ומתסכל. צרכנים רבים מתייחסים לתהליך כמטלה וספונטניות היא לא חלק ממנה. המשמעות היא הפסד רווחיות עבור חברות התעופה. בכדי לטפל בסוגיה ולעודד אנשים לרכוש כרטיסי טיסה בספונטניות רבה יותר, חברת Momondo  (מנוע חיפוש טיסות דני) השיקה את ClickTwo – תוסף דפדפן המדגיש בתוך טקסט קיים ברשת את היעדים הגיאוגרפיים המופיעים בו ובהקלקה גם מאפשר לקבל הצעה לטיסה הזולה ביותר לאותו היעד. לצפייה בקייס לחצו כאן. והתוצאות? CTR של 5% הגבוה פי 50 מהבנצ’מרק בקטגוריה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *