BBR TRENDS TECH EDITION 09.03.2016

image

הסופרמרקט הבלתי מאויש הראשון

דמיינו סופר פתוח 24/7. כזה שכל מה שנדרש בכדי לערוך בו קניות הוא סמארטפון. אז בשוודיה נפתח השבוע מרכול כזה. איך זה עובד? ובכן, מורידים את האפליקציה, נרשמים לשירות ומשתמשים בנייד בכדי לפתוח את דלתות הסופר, לסרוק את המוצרים בהם אנו חפצים ולבצע תשלום – החיוב נשלח פעם בחודש בלבד. בכדי למנוע גניבות, המרכול מציע בעיקר מוצרי בסיס ואינו מחזיק מוצרי טבק ואלכוהול. מכיוון ומדובר בחוויה מבוססת נוחות סביר להניח כי נראה מודל זה מתפשט לתחומים נוספים. עם זאת, מוקדם להספיד את חווית הריטייל שכן היא רגשית ועוצמתית הרבה יותר. לכתבה המלאה לחצו כאן.

image

VR בשירות העיצוב

מעצבים את הבית שלכם מחדש? משפצים? מוסיפים מטבח או חדר אמבטיה? ברשת ה-DIY האמריקאית Lowe תוכלו לחוות את המרחב ב-VR ולהתנועע בתוכו כאילו כבר היה בנוי באמצעות ה-HoloRoom. ואם לא די בכך, את העיצוב תוכלו לשמור ולחוות שוב בגוגל קרדבורד שלכם. אז מתי נראה את זה מיושם כאן בארץ? לדעתי מדובר רק בעניין של זמן. אין ספק שמדובר בחוויה שמעצימה את הלקוח ומאפרת לו לקבל החלטות באופן פשוט הרבה יותר. לצפיה בסרט הקייס לחצו כאן.

image

סנאפצ’ט ופייסבוק עכשיו ראש בראש

על פי הדיווחים האחרונים נראה כי חברת Snapchat הדביקה את פייסבוק במספר צפיות הוידאו שלה. היום, שתי הפלטפורמות זוכות ב-8 מיליארד צפיות ביום. למספר הזה משמעות רבה במיוחד למשווקים המנסים ללכוד את תשומת ליבם של בני העשרה. מכאן ששתי הפלטפורמות מחדשות ללא הרף. סנאפצ’ט עם פיצ’רים כמו Discovery, Story Explorer, ו- Live Stories ופייסבוק עם Facebook Live Videos , Facebook Moments ועוד.

image

Mobile Payment – בקרוב בכל כיס?

שירות ה-Apple Pay הושק לפני כשנה וחצי וכבר השירות צבר בסיס משתמשים של מעל 12 מיליון אנשים – חלק ניכר ממנו בני דור ה-Y. מנגנון התשלום די פשוט ומבוסס על שידור NFC המאפשר לכל מכשיר תואם שהנייד עובר מעליו לגבות תשלום. שחקנים אחרים לא איחרו להיכנס לזירה ונכון להיום, על פי מחקר חדש ניתן לומר שלשירות המתחרה של סמסונג (Samsung Pay) ושל גוגל (Android Pay) יש לכל אחד 5 מיליון משתמשים נוספים. עם תחזית שאומרת שבשנת 2019 שוק זה יהיה שווה 142 מיליארד דולר – יש לצפות תחרות עזה על כיס הצרכן. לכתבה המלאה לחצי כאן.

image

Always ממשיכה להילחם בסטראוטיפים נשיים

כבר דובר רבות על העצמה נשית, ועל הצורך של מותגים ופרסומאים לקדם אג’נדה המברכת שונות. ובכן חברת Always עושה זאת שוב עם קמפיין המבקר את אחד האלמנטים שאנחנו הכי משתמשים בהם ביום יום: emojis. נראה כי ה-emoji הנשיים מסתכמים בנסיכה, כלה, רקדנית בשמלה אדומה ותאומות רקדניות בבגד גוף שחור עם אוזני ארנב תואמות, בעוד ה-emoji הגבריים כוללים שוטר, שומר, בלש, פועל בניין, וכמעט כל ה-emoji הספורטיביים גברים. האם זה משקף את המציאות שלנו? מה שבטוח הוא שזה מנציח סטראוטיפים נשיים חלולים. לצפייה בפרסומת לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *