BBR TRENDS | TAKE A STAND

DIESEL HATE COUTURE

שנאה ובריונות ברשת היא תופעה גוברת. תופעה שמספר מותגים החליטו להתגייס נגדה וביניהם Diesel. בקמפיין חדש, החברה נוקטת עמדה בכדי להעביר מסר עוצמתי שעובד “הפוך על הפוך” – Love the haters and celebrate your difference והשיק ליין בגדים עליהם מודפסים מסרי השנאה. ליין שסביר להניח שדור ה-Z יאמץ בשתי ידיים שכן הוא מבקש ומצפה מהמותגים שהוא רוכש גם לשקף את תפיסת עולמם ורוצה שכל דולר שהוא מוציא יהווה נקיטת עמדה (גם אם שקטה) על נושאים יקרים לליבם.

THAT WOMAN IS “MONICA CHUNKY SLUT STALKER THAT WOMAN LEWINSKY.”

בגיל 24 מוניקה לוינסקי הפכה לאחת הנשים השנואות בעולם וההתעללות המילולית שהיא עברה חסרת תקדים בעוצמתה. אירוע מעצב ומכונן שהפך אותה לאקטיביסטית ונואמת ציבורית נגד ביריונות. לכבוד שבוע המודעות לבריונות ברשת היא משיקה בעזרת חברים מפורסמים קמפיין חדש #DefyTheName  שהמסר שלו הוא לא לתת לבריונים להגדיר אותך. בקמפיין נצפים מפורסמים מוסיפים לשמם המלא את הכינויים המכוערים שקראו להם בילדותם ומשנים בהתאם את הכינויים שלהם ברשתות החברתיות.

BURGER KING SAYS YOU SHOULD VOTE

בשנה שעברה ברגר קינג התגייסה להסביר לציבור האמריקאי את חשיבות הפלת החוק המבטל את האפשרות להצביע בפתק לבן על ידי הדגמת משמעות היעדר ההצבעה בפועל (צפו בקמפיין כאן).
גם השנה ברגר קינג מבקשים להדגים לקראת הבחירות בברזיל את חשיבות ההצבעה בקמפין שמדגים למבקרים ברשת מה יכול לקרות כשאתה נותן למישהו אחר להחליט בשבילך.  

DON’T TEXT AND DRIVE

בצעד חסר תקדים, חברת הביטוח ALLIANZ משתפת פעולה עם ארגון “אור ירוק” הבלגי להעברת מסר שכשנוהגים לא מסמסים. הקמפיין מושתת על סיפורים אמיתיים של אנשים שהיו מעורבים בתאונות קשות בעקבות הסתמסות במהלך הנהיגה ועל אפליקציה שמודדת את המרחק שאדם נוהג “על עיוור” בעודו מסתמס. כך הציבור הבלגי נחשף לפרסומות טלוויזיה בהם האדם שנפצע התבקש לשחזר את התאונה וללכת את המרחק שלקח להם לרשום את ההודעה. באותו רגע הם נדהמו לגלות את מספר הקילומטרים בו הם נהגו על עיוור. האמת היא שכשאנחנו ברכב אנחנו לא מרגישים זמן ומרחק ואנחנו מאמינים שזה שנייה, אבל 3 מילים שוות מרחק של 580 מטר. תחשבו על זה…

למיטיבי הלכת, לינק לסרט המלא כאן.

H&M FIGHT FOR BREAST CANCER AWARENESS

החודש הוא גם חודש המודעות לסרטן השד וחברת האופנה H&M מצאה דרך מועילה ומקורית להעלות את המודעות למחלה באמצעות השקת קולקציית חזיות מותאמת במיוחד לנשים שעברו כריתת שד. ליין הביגוד החדשני שנקרא Close To My Heart פותח בשיתוף עם שורדות של המחלה בהתאם לצרכים שלהן. כך בניגוד לחזיות רגילות, החזיות מכילות כיסים בהם ניתן להכניס את הפרוטזה. יוזמה ברוכה של מותג אופנה המבקש לשרת ולהכיל נשים באשר הן ולהוכיח איכפתיות אמיתית והבנה של קהל היעד שלהם. לכתבה המלאה לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *