BBR TRENDS | SPECIAL CES 2017

תערוכת ה-CES Consumer Electronics Show השנתית היא הקאן של חברות האלקטרוניקה. זה המקום להיות אם אתם רוצים לקבל הצצה כיצד יראה העולם בעוד מספר שנים, ולפי התחזית השנה, הוא הולך להיות מקום מרתק ומלא השראה. מקום בו תמצאו לצד מותגי האלקטרוניקה הבידורית, שלל סטארט-אפים, חברות רכב ועוד

bbr1

טלויזיה פרסונאלית באמת
חברת Hulu הציגה את ממשק המשתמש החדש שלה, אשר יאפשר לצרכנים צפייה מותאמת אישית. השירות, שיעלה פחות מ- 40 דולר, בנוי על תהליך מיון התחלתי בו כל משתמש יתבקש להגדיר את הג’אנרים המועדפים עליו, את התוכניות האהובות עליו ואת הערוצים שהוא אוהב לצפות בהם. על בסיס זה החברה תמליץ לו על תכנים בשידור חי וב- .VOD כך למעשה ייווצר מצב שבו חווית הצפיה של כל משתמש תהיה שונה זו מזו. לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן ולסרט ההדגמה לחצו כאן.

 

bbr1

עיניים על הכביש
בעוד העולם מחכה למכוניות ללא נהג, בתערוכת ה-CES הציגו השנה שלל טכנולוגיות חדשות שנועדו לסייע לנהגים לשמור את העיניים שלהם על הכביש ובכך להפוך את הנהיגה שלנו לבטוחה יותר.
BMW, למשל, הציגו טכנולוגיה הולוגרפית באמצעותה תיווצר ליד ההגה מסך צף שעשוי כולו אור, באמצעותו יוכל הנהג לשלוט על מערכת מיזוג האוויר או הבידור.  איך זה יעבוד? מצלמה תזהה את מיקום אצבע הנהג וכך תתאים אליו את הצג ותאפשר לו להזיז כפתורים באוויר.
פורד עושה גם מאמצים לשמור את עיני הנהג על הכביש, וכנראה תייבא את העוזר החכם של אמזון Alexa לתוך הרכב, ובכך תאפשר לנהג לבצע משימות שבדרך כלל דורשות ממנו להטות את תשומת ליבו מהכביש לנייד. המערכת תאפשר לו באמצעות פקודות קוליות פשוטות לבדוק מה תחזית מזג האוויר, להזמין מוצרים ועוד. לכתבה המלאה לחצו כאן

 

bbr1

הקשר שבין מברשת לדאטה
חברת L’Oreal כבר הביאה לנו לא מעט חידושים בתחום הטיפוח. מהשקת ה-Loreal  Make Up Genius אשר מאפשר לצרכניות להתאים לעצמן את המייק-אפ המושלם באופן וירטואלי ועד להשקת המהלך All Things Hair אשר השתמש בדאטה מגוגל לגבי חיפושים הקשורים לתסרוקות שיער וביקש מבלוגריות  לייצר סרטוני How To בהתאם. השנה בתערוכה, החברה השיקה מברשת חכמה, ה- Kerastase Hair Coach שבעזרת אלגוריתמים מסובכים ואפליקציה קטנה מנטרת את בריאות השיער שלך ואת רוטינת הטיפוח שיער שלך בכדי להמליץ לך על המוצרים המתאימים ביותר לשיער שלך. איך זה עובד? במברשת מוטמע מיקרופון קטן שלפי קול הסירוק יכול להבין עד כמה השיער גמיש, וגם חיישנים שמסוגלים להבחין בין סירוק על רטוב או על יבש. IoT במיטבו! לקריאת הכתבה המלאה ליחצו כאן ולסרט ההדגמה כאן.

 

bbr1

לקדד זה פשוט כמו לשחק בלגו
חברת לגו השיקה במהלך התערוכה ערכת לבנים שנקראת Lego Boost. מדובר בערכה הכוללת חיישנים למיניהם, ונועדה ללמד ילדים בני 7 ומעלה את יסודות התכנות. המערכת פשוטה וכוללת 850 חלקים מהם יוכל הילד ליצור רובוט חמוד, חתול, גיטרה, מפעל או מכונית חלל. בכדי להנפיש אותם, כל שידרש לעשות הוא להוריד אפליקציה חינמית שם יוכל לתכנת את פעולות הצעצוע. אין ספק שקידוד הופך להיות מיומנות חשובה כמעט באותה רמה כמו קרוא וכתוב – ובתור מותגים יש לנו מרחב פעולה ניכר להיכנס לתחום ולתרום. לצפיה במוצר לחצו כאן.

 

bbr1

עולם התצוגה עובר לכל מקום
חברת BMW השיקה השבוע גם BMW iVisualizer. ממשק שנבנה בשיטוף עם פלטפורמת Tango של Google ומאפשרת לצרכנים לבחון את ה-BMW שהיו רוצים לקנות – עם כל התוספות שהיו רוצים לקנות –  בגודל אמיתי, לא משנה איפה הם נמצאים. כך נוצר למעשה אולם תצוגה וירטואלי בין רגע שהמרחק ממנו לרכישת הרכב הוא גם קליק קטן מאוד. לצפייה בסרטון הדגמה ולקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן וכאן.

 

bbr1

בייבי דיגיטאלי
אחד התחומים שהיה נראה כי הכי פורה השנה בתערוכת ה-CES  הוא תחום התינוקות, האמהות וההורות. כך הציגה חברת Mattel מכשיר הדומה ל-Alexa של גוגל ומתפקד כמוניטור לתינוק. המכשיר מוצב בחדר התינוק ומשדר באמצעות המצלמה שלו פיד לנייד של ההורים. כך הם יכולים לקבל התרעה שהתינוק התעורר ולפקוד על המערכת לנגן לו שיר ערס, להידלק כדי שלא יפחד או אפילו לעשות את הפעולות האלה רק אחרי בכי של מספר דקות כדי לעזור בהטמעת הרגלי שינה טובים. לכתבה המלאה ליחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *