BBR TRENDS – Say Big Data One More Time

גלריית הכבישים
רוב תושבי ערב הסעודית מעולם לא ביקרו במוזיאון. אז כדי לחגוג את “חודש החדשנות”, הוצבו לצד האוטוסטרדות יצירות אומנות מהמוכרות בעולם. בכדי להנגיש לנהגים את התוכן, הם הוזמנו לכוון את הרדיו שלהם לתדר שידור ספציפי – ובכל פעם שהרכב התקרב לאחד השלטים – הנהג שמע הסבר של 30 שניות אודות היצירה. דרך מקורית לחבר בין מדיית הרדיו לשילוט החוצות. לצפייה בקייס לחצו כאן.

Back to basics
צרכנים מקדישים חשיבות גוברת למקורם של המזונות שהם קונים בסופר, ובוחנים את טריות המוצר, טבעיות חומרי הגלם והקפדה על תהליך היצור. כדי להרגיע את צרכניה, חברת שימורי הפירות Jacques Orchard השיקה תוויות חכמות בהן מופיע הנ”צ המדויק של הבוסתן בו נקטפו הפירות. הזנת הנ”צ לאתר יקח את הצרכן לסיור וירטואלי בבוסתן, שם הוא יוכל לפגוש את המגדל, לצפות בשדה ובתהליך היצור וגם לגלות פינות טבע נסתרות באיזור הגידול, המוסיף לחוויה רובד תיירותי. מה דעתנו? זו דרך מרעננת להוכיח את טריות המוצרים, ובאותה הזדמנות להוסיף ערך לצרכן ולמותג. זה לא מזיק כמובן שהמהלך הוביל לעליה של 783% באנגייג’מנט – והגיע ל-5 מיליון איש שבילו באתר ממוצע של 2.5 דקות. לצפייה בקייס לחצו כאן

פרסום שאי אפשר להתעלם ממנו
בדיקה לגילוי סרטן השד הוא דבר שקל עבור נשים לדחות, גם אם הן חושדות שמשהו לא תקין. פחד, הזנחה עצמית, הכחשה ועוד מיליון סיבות אחרות גורמות לנשים רבות להתעלם מהסימן הראשון  ולהסתובב עם מחשבה מקרקרת בראש שמשהו לא תקין. אך עדיין הן לא הולכות להיבדק. האגודה למלחמה בסרטן של ניו זילנד תרגמה את התובנה הזו לקמפיין באנרים אשר טרגט נשים בגילאי 40+. בבאנר הראשון הוצג גוש סרטני קטן, ומי שנחשפה אליו והתעלמה ממנו טורגטה בשנית עם גוש קצת גדול יותר ומסר קצת אגרסיבי יותר. רק הקלקה על הבאנר והזמנת תור לממוגרפיה, שם סוף לרדיפה של הבאנר הטורדני. שימוש חכם במדיה ובריטרגטינג להעברת מסר שלא ניתן לחמוק ממנו. לצפיה בקייס ליחצו כאן.  

מהלך עוצמתי נוסף סביב סרטן השד מתחיל ממקום לא צפוי – ציורים ותמונות מתקופת ה- renaissance  בהם נראות נשים מצוירות בעירום, שלפי הדרך בה ציירו את שדיהן, כנראה סבלו מסרטן השד ללא ידיעתן. לצפייה בקייס הזה לחצו כאן

דאטה בשירות חווית קנייה קסומה
צ’אדסטון הוא הקניון הגדול ביותר באוסטרליה, קניון בו כל אחד ימצא את מבוקשו. כדי להוכיח את הטענה הזו לצרכנים, משרד הפרסום של הקניון יזם את פרויקט ה- Tailor Made Store; חנות שמשתנה בהתאם להעדפות האישיות של כל אדם ואדם. איך זה עובד? בטרם הכניסה לחנות, הצרכן מתבקש להשלים שאלון קצר אודות המוזיקה, הסרטים והנופים שמרגשים אותו. על פי ניתוח הדאטה הזו והזנתה לאלגוריתם מיוחד – פריטים ייחודיים נאספו עבורו והוצגו בחנות הקונספט הייחודית וסיפקה לו חוויה המותאמת באופן בלעדי לטעם האישי שלו. דוגמא מעולה לשימוש מדהים בדאטה לצורך יצירת חוויה פרסונאלית קסומה ממש. לצפייה בקייס ליחצו כאן.  

When your advertising dollars work harder
עבור מסעדנים, לגרום ללקוחות לחכות שעות עבור הטייק אוואי שהזמינו היא הדרך הבטוחה ביותר לגרום להם לא להזמין מהם יותר לעולם. בכדי למנוע סיטואציה בה הצרכן עלול להתאכזב, מקדלונלדס בסינגפור –  עיר פקוקה מאוד בה שליחים מאחרים לא פעם – חילקה את העיר ל-26 איזורי משלוח. עבור כל איזור היא אספה דאטה אודות העומס בכבישים בזמן אמת, ועדכנה באתר שלה ובבאנרים הפרסומיים שצרכנים באותם האיזורים יכלו לראות את זמני ההמתנה למשלוח. באיזורים בהם עומס הכבישים היה כזה שמשלוח היה גורר המתנה ארוכה מידי, החברה הסירה את באנרי הפרסום שלה – מה שהפך את הפרסום שלה ליעיל וחכם יותר. פרסום מושתת דאטה עם ראיה עסקית לחלוטין. לצפיה בקייס ליחצו כאן.

AI לאופנה מהירה
אופנה הוא תחום שמשתנה בקצב מסחרר; אם תבקרו בחנות ה-H&M הקרובה לביתכם השבוע ותחזרו אליה בעוד שבועיים, הסבירות שתמצאו בה קולקציית פריטים חדשה לגמרי גבוהה מאוד. התחלופה המהירה הזו נקראת Fast Fashion. אז איך יכלה ענקית קמעונאות כמו Tencent הסינית לעקוב אחרי השינויים המהירים בעולם האופנה ולהמשיך להציע עיצובים רלוונטיים? התשובה שלהם הייתה בניית מערכת בינה מלאכותית אשר תסרוק מידי יום את פלטפורמת שיתוף התמונות הכי פופולרית בקרב צעירים – פורום בו מידי יום מועלות מעל ל-60.000 תמונות. מערכת ה-AI סורקת את התמונות וממפה מתוך הדאטה את הטרנדים העיצוביים החזקים ביותר, על פיהן היא יוצרת עיצובי אופנה חדשים שמיד מוצעים למכירה באתר. לצפייה בקייס ליחצו כאן.

המתכון המושלם לתוכן שצעירים ירצו לצרוך
איך מפרסמים משקה אנרגיה שאמור לשפר את הביצועים ומיועד לקהל יעד צעיר שפרסומות זה הדבר האחרון שמעניין אותו? נותנים להם מיומנויות להתמודד עם האתגרים שהחיים שלהם מזמנים להם, ואת המיומנויות האלה מתקשרים להם בפלטפורמות ובשפה שמדברת אליהם ועם יוצרי התוכן שהם אוהבים. קליק לקייס (לא מומלץ לבעלי לב חלש ולבעלי בעיות קשב)

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *