BBR TRENDS | PRE ROLLS BABY!

דאטה

גוגל השיקה השבוע מסע פרסום חוצות דיגיטלי טקטי מבוסס דאטה, כדי לקדם את הטלפון החכם החדש שלו ה- Pixel 2. מסע הפרסום השתמש במיקום, בקהל, בשעת היום ובנתוני טראפיק כדי לתקשר מסרים קונטקסטואליים לגבי 5 פיצ’רים של המכשיר החדש. כך למשל, לאנשים שנוסעים בתחבורה הציבורית ונתקעים לא פעם עם סוללה ריקה, עלה מסר ששאל אותם “למה לכם להסתמך על סוללה נוספת לגיבוי המובייל שלכם כשיש את ה-?Pixel2”. אנשים שנסעו באוטובוס יכלו לראות על גבי שלטים אינטראקטיביים איפה לאורך כל מסלול האוטובוס ניתן לרכוש את ה-Pixel2. בקיצור, קמפיין קונטקסטואלי ואדפטטיבי שכולו מושתת על דאטה, תובנות שימוש ומסע הרכישה של הצרכן. ממליצים לכם לצפות בקייס .

איך מנצלים את העצלנות?

כולנו מכירים את הסיטואציה הזו: אנחנו מקבלים חשבון לשירות שאנחנו צורכים בקביעות, נניח גז או טלפון או אפילו ביטוח, והחשבון נראה לנו מנופח. התחושה היא שחולבים אותנו, שמנצלים את העובדה שלעבור ספק היא התעסקות שדורשת טלפונים, מיילים, מיקוח מול צוות הטלפנים והרבה בירוקרטיה, בקיצור, מדובר בשעות של עבודה ואם זמן=כסף, עדיף כבר לשלם את החשבון. אבל מה אם הייתה דרך פשוטה יותר, כמו אפליקציה קלה לשימוש שהייתה סורקת נניח את החשבון שלכם, משווה עבורכם מחירים ומאפשרת לכם בלחיצת כפתור לעבור ספק? אז תכירו את אפליקציית uSwitch. אפליקציה שהשכילה לזהות את נקודת הכאב הקבועה שלנו (לשלם חשבונות) וגם את חסם השינוי ההתנהגותי, ולהמציא להן פתרון. ככה ממציאים מוצרים חדשים נחוצים.

The Hunger Games

תכירו פורמט פרי-רול חדש: ה-Pre-video VideoGame. מדובר בסרטונים קצרים המזמינים את הצופה למשחק קצר ומבדר. איך זה עובד? כולנו כבר מכירים את קונספט המותג של סניקרס – “אתה לא אתה כשאתה רעב”. אז כדי לעשות לנו גוד טיים, המותג העלה שני סרטונים קצרים – הראשון המראה שופט טניס רעב כרוקיסט והשני המראה נהג אוטובוס כמתאבק של ה-WWE. לאורך הסרט רצים חטיפי סניקרס, וכדי לראות את הדמות משתנה, הצופה צריך להפסיק את הסרט במקום הנכון שיאפשר לדמות לתפוס את הסניקרס. מוזמנים לשפוט בעצמכם: סרט המתאבק סרט שופט הטניס.

מתאימים את וידאו לפלטפורמה 
VH הוא מותג של ארוחות מוכנות ורטבים שמבטיחים לכם לפסוח על הדרמות המתרחשות סביב שולחן האוכל ולהמנע מסיטואציות מביכות, כמו אלה שנוצרות כשהארוחה שבישל לכם הפרטנר פחות מטעימה. לשם כך המותג יצר שתי פרסומות נפרדות: אחת בה מככבים זוג חמוד, השנייה בה מככבת ילדה עצבנית משהו. אבל בעוד שהסרטים המוצעים ביוטיוב מציעים לצופה “לדלג על הדרמה”, הפרסומות המופיעות בפיד של פייסבוק יציעו לכם “להשתיק את הדרמה”. ניואנס קטן שמשדר הבנה עמוקה של כל פלטפורמה.

ואם בפרי-רולים עסקינן, לא מפתיע שלאחר 5 שניות, 47% מהפרירולים ננטשים. זו הסיבה שטויוטה החליטה ליצר פרי-רול של בדיוק 4.9 שניות. כזה שימחיש בהרף עיין שהטויוטה יאריס החדשה שלהם מגיבה לתנאי הכביש תוך שניות. ממש. אז הם השיקו את זה. השורה התחתונה – המגבלות הטבעיות של פרי-רול ואחוזי הנטישה הגבוהים שלו הופכים אותו לכר פורה לקריאייטיב אחר, שנון יותר וחד יותר.

ופרסומת אחת שתבעט לכם בבטן

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *