BBR TRENDS| PICTURE PERFECT

Ulta Beauty – יופי של אפשרויות

הימים הם ימי העצמה נשית ומותגים נדרשים לחשבון נפש, איך והאם הם מתחברים לנושא? כשמדובר במותגי אופנה וביוטי הסוגיה מתעצמת, כיצד מחברים בין ערכי המותג לקהל יעד שמחזיק בקשת מאוד רחבה של דעות בנושא? ואז מגיעה Ulta, קמעונאית ביוטי אמריקאית שהצליחה בצורה מאוד רגישה להעביר מסר קצת קלישאתי של “כולנו יפים בדרכנו שלנו”, לחבר אותו עם הביזנס שלה – מוצרי קוסמטיקה ולעשות את זה בצורה צנועה ששמה את הלקוחה שלה בפרונט. אנחנו פה רק כדי לפתוח לך עולם של אפשרויות, את מחליטה מה לעשות.

FentyBeauty – קשת של ייצוגי יופי

אם לא שמעתם על מותג האיפור והטיפוח של ריהאנה FentyBeauty,
מדובר במותג שחרט על דגלו את ערכי ה-diversity – לא רק כאמירה, אלא בעיקר ברמה המוצרית בדגש על הגוונים שהמותג מציע לרכישה (החל מהגוונים הכהים ביותר ועד לגוונים הבהירים ביותר שמתאימים ללבקנים).

והפעם אנחנו עם פוסט אינסטגרם שמקדם קרם נצנצים של המותג, זה יכל היה לעבור לנו לגמרי מתחת לרדאר, אבל המציג הינו רקדן ודוגמן מידות גדולות והתוכן נמצא בערוץ האינסטגרם של Sephora וכרגע עומד על 2.3 מיליון צפיות. מעבר לפרובוקציה המבורכת, אנחנו מעריכים את האומץ וחוסר הפשרות של המותג וגם של Sephora שמקדמים אותו, למרות שזה יכול לדרוך על בהונות של נפשות רגישות.   

winkyLux – יופי של חוויה

winkyLux הוא מותג ביוטי ניורקי וטרנדי שמציע מגוון מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, שאינם מכילים פראבנים ושאר מרעין בישין. כמותג טרנדי אין לו מנוס אלא  להתחבר לטרנד האחרון של “חוויות מותג אינסטגרמיות”. והדרך שלו לעשות את זה היא מוזיאון שכולו מוקדש לביוטי, לכל חדר תמה משלו, מוצרים שאפשר להתנסות בהם רק בו וכמובן תפאורה ורקע שחייבים להצטלם בהם. הקאטצ’ היחיד – אי אפשר פשוט להגיע. צריך להזמין מקום מראש ולשלם 10$ דמי כניסה (שמקזזים לאחר מכן מהרכישה). בעינינו זו דרך מאוד חכמה לייצר חיבור לחווית המוזיאון מחד ומאידך לייצר מחויבות בקרב המתעניינים אכן להגיע.

https://www.bustle.com/p/what-is-winky-luxs-experience-shop-its-like-instagrammable-makeup-playground-10023683

ColorFactory – “תמונה או שזה לא קרה”

אם אתם או חבריכם נמצאים בניו-יורק במהלך החגים, ונמאס לכם לראות את התמונות מגשר ברוקלין ומכיכר טיימס שלחו אותם לתערוכה האינטראקטיבית בסוהו. התערוכה כוללת 16 חללים צבעוניים וכיפיים שלא להצטלם בהם יהיה חטא נגד האינסטגרם, בכל חלל תזכו בחוויה חושית אחרת, אך כולם השראה מהצבעים, מראות, והטעמים של רחובות ניו-יורק.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *