טיפוח גברי: “אנשים שמים לב”
Dollar Shave Club, החבר’ה שמציעים מגוון מוצרי גילוח במחיר זול ובמשלוח שמגיע עד הבית יוצאים בהרחבה נוספת למגוון תכשירי עור לגברים.
הם הבינו שגברים ממש גרועים בטיפוח, ואז: או שהם מזניחים את עצמם או שהם נזכרים לטפל בעור שלהם כשמאוחר מדי. סביב התובנה הזו יצרו גם סדרה של סרטים עם מצבים שכולנו יכולים להזדהות איתם (בין אם מהזווית הגברית או זו שצופה בהם). לכל הפרסומות בסדרה לחצו כאן.
סיפורו של מותג: מקור להרבה עוצמה רגשית
בקמפיין האחרון למותג הבירה Stella Artois מככב סבסטיאן ארטואה – מייסד המבשלה מהימים בהם הוא עוד היה נער. הסיפור שמגוללת הפרסומת מתמקד ביוצר הבירה ומספרת בעצם כיצד הנער השאפתן מכר את כל רכושו כדי להגשים את חלומו. הפרסומת מסתיימת בשאלה המופנית לצופה: מה תהיה המורשת שלך?
הקמפיין מדגים יכולות סיפוריות לא מבוטלות ושואב את כוחו מהיסטוריית המותג. הפורמט יהיה טלנובלה/סיפור בהמשכים, כאשר הפרק הבא יתמקד באשתו(!) של מייסד המבשלה. אין ספק כי סיפור טוב עדיין מהווה כלי עוצמתי לחיבור צרכן למותג. לפרסומת לחצו כאן ולביקור באתר בו יוקרנו שאר הפרסומות כאן.
No Rabbit Food Please
מי לא נתקל באמירה הגברית הטיפוסית של “סלט זה לא אוכל”? ובכן, מותג נקניקיות שוודי לוקח את האמירה הזו ואת תחושת המועקה הגברית העזה שמתפתחת כאשר גברים ניצבים בפני מה שבנות מכנות “אוכל”, לקצה. תובנה מדויקת. ביצוע מוקפד. פשוט לצפות וליהנות: https://youtu.be/w22rCmYmGdg
ככה חוגגים את יום האישה
בצרפת נשים מרוויחות בממוצע 19% פחות מגברים. זו הסיבה שלרגל יום האישה הבינלאומי, אתר ה-e-commerce הגדול במדינה, CDiscount, החליט לתקן את העוולה ולהעניק לנשים 19% יותר כוח קנייה. מסתבר שתמיכה במטרה טובה ותמחור קריאייטיבי הולכים יד ביד. לצפיה בפרסומת לחצו כאן.
התשלום נהיה חכם יותר
נראה כי בקרוב תוכלו לשלם על המוצרים שאתם רוכשים מענקית הריטייל המקוון Amazon באמצעות תמונת סלפי. האם מדובר בדרך בטוחה וחסינת האקרים לשלם על הקניות שלכם? אנחנו לא יודעים. מה שכן, נראה שכדי לעקוף את האפשרות שמישהו פשוט ישתמש בתמונה שלכם, מי שייאש את העמדה בצד השני הם מוקדניים אנושיים אשר יבקשו מכם לעשות שלל פוזות למצלמה – מקריצה, ועד חיוך או תנועת ראש מסוימת. לכתבה המלאה ליחצו כאן.
Leave a comment