BBR Trends of the Week

 

clip_image001

אדום, צהוב, ירוק: מערכת תוויות הבריאות החדשה בבריטניה
לאחר שנים של התנצחויות בין מותגי מזון, סופרמרקטים ומומחי בריאות, בקרוב תושק מערכת התיוג השנויה במחלוקת בבריטניה, ותשפיע על עתידם של מותגים רבים. כל רשתות הסופרמרקט המרכזיות, כולל טסקו, ווייטרוז וסיינסבוריז, וכמה מהיצרניות הגדולות ביותר של חטיפים, כגון פפסיקו ונסטלה, סוף סוף הסכימו על המערכת החדשה יחד עם משרד הבריאות. תוויות "רמזור" יופיעו על האריזות של רוב מצרכי המזון בבריטניה. התוויות תהינה בצבעי אדום, צהוב או ירוק, תלוי ברמות השומן הרווי, הסוכר או המלח.

clip_image001[7]רוצה להיות בעל מסעדה לערב אחד?
"אני מבשל מדהים אבל לא מעניין אותי לפתוח מסעדה" – כמה פעמים אמרתם או שמעתם את המשפט ולא עשיתם כלום? Homedine הנו אתר ואפליקציה סלולארית מבוססת מיקום, המבקשת להפגיש בין חובבי בישול לבשלנים חובבים במחיר הוגן ולהגשים להם את חלום המסעדה לפחות ללילה אחד. מעבר לאפשרות לארח ולהכיר אנשים חדשים הפלטפורמה היא גם דרך מופלאה לטייל בעולם ולהיחשף לבישול ולאוכלוסייה המקומית. אבל הפלטפורמה לא רק מחברת בין בשלנים למבשלים אלא מהווה גם פלטפורמה חברתית להתייעצות סביב נושאי בישול וליצירה ושמירת קשר בין חובבי האוכל השונים.

clip_image001[9]קמפיין חדש ממחיש כמה מסוכן לחשוף מידע אישי ברשתות חברתיות
כבר ראינו מספר קמפיינים שמטרתם להזהיר אותנו לגבי הסכנות שצפויות למי שלא מגן על המידע האישי שלו ברשתות חברתיות. אולם הקמפיין הבא הוא הדגמה חיה ומצמררת. קמפיין גניבת הזהות של המוסד הפיננסי  Febelfin מזהיר שאסור לנו לשתף את המידע הפיננסי שלנו, או שאנו עלולים לגמור כמו האזרח התמים Tom Degroote, ששמו, פרצופו וחשבון הבנק שלו נגנבו ללא ידיעתו לטובת קמפיין מטריד. המהלך כלל השתלטות על כל חייו של DeGroote, כולל מראהו החיצוני (בעזרת כפיל). נשאר לנו לקוות שהמותג גם מימן לתום המסכן טיפול פסיכולוגי…

clip_image001[11]אפליקציות לילדים: כיצד משלבים בין העולם הישן לחדש?
הורים רבים מתלוננים שהטכנולוגיה פוגעת ביצירתיות הילדים ושבמקום לשחק בחוץ, לדמיין ולצייר, הם דבוקים למסכים השונים. אך ישנן אפליקציות שממחישות כיצד ניתן לשלב בין שני העולמות בהצלחה. colAR היא חוברת הצביעה של העתיד. אפליקציית האייפד משלבת בין חוברות צביעה מסורתיות ובין אוגמנטד ריאליטי, אשר מפיחה חיים בציורי ילדיכם בעזרת אנימציית תלת מימד.

clip_image001[21]

אוהבים את רהיטי המלון? אתם מוזמנים לרכוש אותם
שותפות חדשה בין רשת מלונות Aloft וקמעונאית הריהוט Design Within Reach:  קטלוגים של DWR יפוזרו בין חדרי המלון, אורח שאוהב את הנברשת בטרקלין או את הכסא המעוצב שראה בחדר מסוים במלון, יוכל לרכוש את הפריטים הנבחרים לביתו. גישה חדשנית לקמעונאות יוקרתית עם טוויסט "נסה לפני שאתה קונה"

viagra france

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *