BBR Trends of the Week

 

clip_image001

Storefront היא שדכנית פופ-אפ המסייעת לקמעונאיים למצוא מקום לטווח קצר
הקניונים העצומים מתקשים לספק את הדרישות המשתנות של הצרכן. עם זאת, קמעונאים אינם יכולים להסתמך על מסחר אלקטרוני בלבד. בדומה לחברות sharing economy כגון Airbnb (אשר משדכת בין בעלי בתים מקומיים לבין מטיילים שמחפשים מקום לינה זול), Storefront הוא אתר אינטרנט שמחבר בין מותגים קמעונאיים לבין בעלי נכסים שמוכנים להשכיר את הנכס ליום, שבוע או חודש. המומחים צופים עלייה בחנויות הפופ-אפ במקביל לירידה בפופולאריות של הקניונים המסורתיים.

clip_image001[7]Tesco תשיק בקרוב שירותי הדפסות תלת מימד, לקוחות יוכלו להדפיס צעצועים, חלקי חילוף ובגדים ענקית הקמעונאות עובדת על פיתוח מדפסות תלת מימד למגוון מוצרים בחנויות שלה. הרשת תציע להדפסה בגדים, רהיטים, מתנות אישיות ואפילו מזון. הפרויקט יכלול גם תיקונים של פריטים שבורים או הדפסת חלקי חילוף למוצרים שכבר נרכשו. אם הפרויקט השאפתני של Tesco יצליח, בקרוב יוכלו לקוחות לעצב את הפריטים שלהם, להיכנס לסופרמרקט ולהדפיס אותם בתלת מימד.

clip_image001[9]

משבר הגבריות: גברים מתקשים להתמודד עם המציאות החדשה
המושג mancession הוטבע במשבר הכלכלי של 2008/9 , אז לראשונה בהיסטוריה גברים נשאו בנטל האבטלה ב- 50% יותר מאשר הנשים. בשנת 2012 יצא לאור ספרה של חנה רוזין:"The End of Men: And the Rise Of Women" שמסמן את השינוי: מעמדן של הנשים בעלייה וגברים הולכים ומאבדים את מעמדם. סקר שנערך ע"י JWT חושף כי גברים מדווחים שקשה להם יותר מאי פעם: 8 מתוך 10 גברים מסכימים שכמו שנשים תמיד טוענת שקשה להיות אישה, גם לגברים מאוד קשה עם המשימות החדשות שהעולם מזמן להם.

clip_image001[11]

מצלמה ביישנית: Dove ממשיכה עם קמפיין ההערכה העצמית בפרסומת חדשה
כולנו מכירות את הסיטואציה: נשים בורחות ומסתתרות ממצלמות, מסתירות את פניהן, מתביישות שיתפסו את ה"צד הלא טוב שלהן" או בטוחות שהן אינן "פוטוגניות". Dove נוגעת בבעיה בפרסומת זוכת פסטיבל קאן שמסתיימת במונטאז’ של ילדות קטנות וחייכניות שלא מתביישות "לדפוק פוזות" למצלמה, בליווי השאלה: מתי הפסקת לחשוב שאת יפה?

clip_image001[15]

דור הפיטר פן: מסרבים להתבגר
בני 30 פלוס שלא לוקחים אחריות על נושאים כמו נישואים, ילדים וקריירה; ילדים/מבוגרים שהלכו קצת לאיבוד, ונפלו בין הכיסאות בין דור מיושן לדור אולטרא מחובר. מה גורם לתופעה? הסוציולוג פרנק פורדי טוען שהסיבה שאנו מסרבים להתבגר היא פחד: "אנשים מפחדים לחשוב על עצמם כבוגרים. הם לא רואים שום דבר טוב שמגיע עם להיות מבוגר; בני הנוער מסמלים את כל הערכים התרבותיים שלנו וככל שאנו מתרחקים מגיל ההתבגרות, אנו הופכים להיות יותר חרדים". מריאן פאאור, בחורה בת 34, מנסה לספר את הסיפור של הדור הזה מנקודת מבט אישית.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *