BBR TRENDS OF THE WEEK

clip_image001 8 סיבות הממחישות למה פרסום דיגיטאלי עובד קשה יותר
חלק מהסיבות העיקריות שפרסום דיגיטלי עובד, הוא שהוא מניע לרכישה, ומציג אחוז גבוה של החזר על ההשקעה. אבל אם לא די בכך, הוכח שהוא גם משפר את אפקטיביות הפרסום בערוצים שאינם דיגיטליים, יעיל על פני כל מסע הרכישה של הלקוח, ומטפח את נחשקות המוצר שלך ואת הביקוש אליו, תוך הגדלת המעורבות הצרכנית ונאמנות הלקוח.
/
clip_image002 טיפול VIP עדיף על פני מבצעים
על מחקר חדש של אוניברסיטת מאסי, כשמדובר ביצירת נאמנות לקוחות, מתן טיפול VIP ללקוחות יעיל יותר מאשר מתן הנחות. דוגמה לכך הם מבצעים כמו “שבוע לייפסטייל” …או לחלופין קניין אישי.
\
clip_image003 מה כותבים עליך בבלוגים?
מחקר חדש מוצא כי יותר משני שליש של האנשים – 84% ליתר דיוק, מבצעים רכישה של מוצר לאחר שקראו המלצה עליו בבלוג. ומה התדירות של ההתנהגות הזו? 1 מתוך 4 אנשים קונים משהו מידי חודש על סמך המלצה שקראו בבלוג.
\
clip_image004 רוצה להתחלק איתי באודי?
חברות כמו zipcar, Uber ו-Lyft לא מפסיקים לייצר באזז. נאמר כי דור ה-Y  פחות מעוניינים בבעלות על רכב. אז איך אפשר בכל זאת למצוא פתרון למגמות האלו? חברת אודי בשוודיה משיקה מערכת המאפשרת לעד חמישה צרכנים לחלוק רכב אחד כשכל עלויות הנסיעה, תחזוקה וכו’ מחולקות בין הרוכשים על פי שימוש.
\
clip_image005 רוצים לדבר לנשים? פרסומות מבושמות.
כדי לקדם את פלטת הצבעים החדשה של מכוניות הפיאט 500 בקרב קהל אוהבי האופנה והעיצוב, והנשים בפרט, השיק מותג הרכב קמפיין שכלל מודעות פרינט צבעוניות מבושמות.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *