BBR Trends of the Week

 

clip_image001[13]

ארבע מגמות בקאן 2013
תחזית קאן 2013 של ליאו ברנט כללה 35 מתמודדים מ-10 מדינות שהגישו את הפרויקטים החדשניים ביותר שלהן על פני מגוון רחב של קטגוריות. העבודות הטובות ביותר פורסמו בעמוד ה- Pinterest של סוכנות הפרסום. לצד התחזיות, בליאו ברנט גם סוקרים את המגמות העיקריות שאפשר לראות השנה בפסטיבל: מעורבות בזמן אמת, כוחה של המדיה החברתית, קריאטיב אוניברסאלי, ומוזיקה במרכז.

clip_image001[5]

כיצד פייסבוק היה נראה אילו היה קיים במלחמת העולם הראשונה?
במסגרת קמפיין צרפתי חדש של המוזיאון לתולדות מלחמת העולם הראשונה, נפתח פרופיל פייסבוק מיוחד הנושא את שמו של לאון ויויאן, בחור צעיר בן 29, שנקרא לשדה הקרב בשנת 1915 ונאלץ להשאיר מאחור את חייו, משפחתו ואת אשתו ההרה מדלן. המהלך מציג שנה בחייו של לאון, הכוללת עשרה חודשים שכבר מתועדים בדף, ועוד חודשיים שמתעדכנים בלייב בכל יום באמצעות מגוון תמונות וסטטוסים שנכתבו כאילו משדה האימונים ולאחר מכן משדה הקרב. הקמפיין הצליח לייצר באז גדול ברשת, וגרם לגידול של כמעט חמישים אחוזים בכמות המבקרים במוזיאון.

clip_image001[7]

לא רק בקרב בני נוער: וולסטריט באובססיית snapchat
אפליקציית שיתוף התמונות snapchat בעלת המנגנון להשמדה עצמית של תמונות, ממשיכה לצבור תאוצה בקרב בני הנוער עם למעלה 150 מיליון שיתופים שנשלחים על בסיס יומי. אך לאחרונה אנחנו נחשפים לכך שגם ציבור הברוקרים בוולסטריט עושה שימוש מאסיבי באפליקציה. הברוקרים, בוגרי האוניברסיטאות היוקרתיות, שחרדים מאוד למוניטין שלהם ויודעים שתמונת שיכרות אחת בפייסבוק עלולה לעלות להם במשרתם, מעדיפים לשתף תמונות באפליקציה שמתחייבת לשמור על הפרטיות של משתמשיה.

clip_image001[9]

חמישה חודשים אחרי שהוקמה, vine מנצחת את אינסטגרם
למרות שהושקה רק לפני חמישה חודשים, אפליקציית שיתוף הוידיאו Vine, הופכת במהירות לפופולארית יותר מאפליקציית שיתוף התמונות Instagram. ארבעה ימים לאחר ששוחררה גרסת האנדרויד, אפליקציית הוידיאו  צברה כ-3 מיליון שיתופים בטוויטר. Vine גם עקפה את Instagram במספר ההורדות ב- Google Play. נכון לעכשיו, זו האפליקציה השנייה הכי פופולארית ב- iPhone App Store, כאשר Instagram במקום ה-19

clip_image001[11]

בקרוב באינסטוש – אפשרות לצילום ווידאו
מסתמן שהגרסה החדשה של אינסטגרם (שבבעלות פייסבוק) תכלול שיתוף וידאו. זה אומר שמעכשיו תוכלו לשתף באינסטגרם לא רק תמונות סטילס, אלא גם סרטוני וידיאו קצרים. ישנן כבר כמה מתחרות לשיתופי וידיאו, הידועה שבהן היא Vine של טוויטר. הפופולאריות של Vine רק הולכת וצוברת תאוצה, וכנראה שפייסבוק רוצה להיכנס למשחק לפני שיהיה מאוחר מידי.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *