BBR Trends of the Week

clip_image001

Mondelez הבינלאומית מאמצת אסטרטגית קניית מדיה דיגיטלית  (Programmatic Buying) החברה ששוויה כ- 35 מיליארד דולר תקדיש 50% מתקציב הפרסום שלה לדיגיטל. ענקית ה CPG, בעלת המותגים אוראו, טובלרון וטריידנט, תתחיל לרכוש וידאו דיגיטלי דרך חברת הפרסום הדיגיטאלית TubeMogul. המעבר של Modelez לרכישה פרוגרמטית של אונליין וידאו מצביע על כך שסוג זה של פרסום צובר פופולאריות וביקוש.

clip_image002

AT&T ו- Udacity משתפות פעולה ומשיקות סוג חדש של תואר אקדמי – The Nanodegree אוניברסיטת האונליין Udacity משתפת פעולה עם ענקית הסלולר AT&T ליצירת סוג חדש של תואר אקדמי, ה- Nanodegree.  ה”תואר” החדש נועד להיות מעין “פורטפוליו למידה” שיהיה מוכר על ידי תעשיית ההיי טק והרבה יותר זול להשגה. Udacity וחברות אחרות שמציעות חינוך אונליין הבטיחו בעבר לנסות ולשנות את הדרך המגושמת והיקרה לתואר אקדמי. סטודנט עובד אמור לסיים תואר תוך 6-12 חודשים.

clip_image003

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר: מחקר חדש של איקאה סוקר את טקסי הבוקר השונים ברחבי העולם איקאה, מומחית מוכרת ואהובה בסידור בתים ודירות, פרסמה דו”ח ששופך אור על טקסי בוקר עכשוויים ברחבי העולם. הדו”ח החדש, שכותרתו “Life at Home: A World Wakes Up” מספק הצצה לדרכים בהן אנשים מתעוררים, אוכלים ארוחת בוקר, לאינטראקציה שלהם עם בני המשפחה, ועוד. המחקר סוקר שמונה ערי בירה גדולות ברחבי העולם: שנחאי, מוסקבה, ברלין, שטוקהולם, ניו יורק, פריז, לונדון ומומבאי.

clip_image004

פייסבוק מנסה לשמר את הקהל הצעיר: משיקה את Slingshot -, האפליקציה המתחרה ל- Snapchat  הקונספט הוא לשלוח תמונה/סרטון כאשר התמונה מוחקת את עצמה אחרי כמה שניות. סלינגשוט מוסיפה לזה טוויסט משלה – אם שלחו לך תמונה, תוכל לצפות בה רק אחרי שתשלח בחזרה תמונה משלך. בנוסף, אפשר לכתוב ולצייר על התמונה ששולחים, בזמן שתציירו האפליקציה תשמיע לכם מוזיקה, כשתבצעו שליחה התמונה תתכווץ לתחתית המסך באמצע ותשוגר משם כמו טיל קטן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *