BBR Trends of the Week

clip_image001 Airbnb מתרחבת: ארוחות משותפות עם זרים
Airbnb כבר רמזה בעבר על התרחבות לתחומים אחרים מעבר למציאת מקום לינה, וכעת היא מבצעת. החברה שואפת לזעזע את שוק המסעדות בדיוק כפי שעשתה לשוק המלונות. החברה השיקה תוכנית פיילוט המעודדת מארחים בסן פרנסיסקו לבשל ארוחות עבור זרים.
clip_image002 שפים מלמדים foodies לבשל בעזרת וואטסאפ
מותג המיונז הלמנ’ס השיק את WhatsCook – שירות מתכונים המלמד אנשים כיצד לבשל בזמן אמת באמצעות WhatsApp. הבשלנים שולחים את מספר הנייד שלהם דרך אתר WhatsCook וצוות בישול מיוחד יוצר איתם קשר. לאחר קביעת לוח זמנים הם יכולים לשוחח באמצעות WhatsApp ולהתחיל לבשל.
clip_image003 התחום המתפתח של תיירות גאה  בשנות ה-70 חברות נופש התחילו לקחת גברים לרפטינג בגרנד קניון ולקרנבל בריו דה ז’נרו. מלונות גאים החלו להפתח בקי ווסט ופלורידה ויעדים כמו פרובינסטאון שבמסצ’וסטס, היו הראשונים לשווק למטיילים הומואים ולסביות. כיום ישנם טיולים בכל העולם שמיועדים להומואים, לסביות, ביסקסואלים, טרנסג’נדרים וילדיהם. רשתות מבוססות כמו הילטון ומריוט מקימות אתרים יעודיים ומציעות חבילות נופש גאות. חוקי שיווין חדשים הופכים ערים ליעדי נופש, ועיריות, מלונות, ומחלקות תיירות משיקים קמפיינים שמטרתם למשוך תיירות גאה.
clip_image004 מספרם של אבות שנשארים בבית עם הילדים בעלייה
מספר האבות שאינם עובדים מחוץ לבית עלה במידה ניכרת בשנים האחרונות. שיעורי אבטלה גבוהים בזמן המיתון הגדול תרמו לעליה, אך התורם העיקרי לצמיחה ארוכת הטווח של ה- “stay-at-home-dads” הוא מספרם העולה של אבות שנשארים בבית בעיקר כדי לדאוג למשפחותיהם ולילדיהם.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *