BBR Trends of the Week

clip_image001[4]בני נוער שונאים את פייסבוק, אך עדיין לא מתנתקים
דו"ח חדש שפורסם השבוע מצא כי פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית המובילה בקרב בני נוער אמריקאים. עם זאת היא גם המושמצת ביותר. בעוד שמספר בני נוער טענו שהם "נהנים להשתמש בפייסבוק" הרוב התלוננו על "נוכחות גוברת של מבוגרים, אינטראקציות חברתיות שליליות, ושהם מרגישים מועקה שנובעת מחברים שחולקים יותר מדי"Slate.com, 22 May

clip_image001[6]

14 סטארטאפים שישנו את הרגלי האכילה שלכם
מספר הולך וגדל של סטארטאפים מתמקדים בשוק המזון וההזדמנויות הן עצומות. על פי חברת המחקר CB Insights, בשנה שעברה, משקיעים השקיעו כ-350 מיליון דולרים בסטארטאפים בתחום המזון. HealthyOut מסייעת לאנשים למצוא ארוחות התואמות את התזונה שלהם במסעדות מקומיות; UNREAL מציעה ליין שלם של ממתקים בריאים, טעימים בדיוק כמו הממתקים הרגילים, אבל בלי ה"ג’אנק"; ו- ZeroCater מנסה לשפר את ארוחות הצהריים במשרד על ידי סידור קייטרינג בסגנון משפחתי לעובדים. Businessinsider, 28 May

clip_image001[10]פופקורן מוכן גובר על מותגי המיקרוגל
מיקרוגלים ופופקורן תמיד הלכו יחד – לפחות מאז המצאת המכשיר ב- 1946. בשנות ה-80, פופקורן למיקרו היה להיט , ומותגים כמו Micro-Pop הכריזו ש"לא צריך לחכות לפופקורן בטעם נהדר".  אך היום, אפילו כמה דקות בודדות נחשבות ארוכות מדי עבור חלק מהצרכנים. האובססיה לצריכה מיידית עוררה צמיחה בסגמנט הפופקורן המוכן לאכילה. Adage, 29 May

clip_image001[16]

פיצה דומינוס: DVD  שהופך לפיצה ריחנית
רשת הפיצות דומינוס שיתפה פעולה עם חנויות להשכרת סרטים בברזיל, על מנת לייצר חווית צפייה מיוחדת ומעוררת תאבון.  החברה הצליחה לייצר דיסק שבמהלך ניגון הסרטים הוא מתחמם – והחום חושף תמונה של פיצה ומתחיל להפיץ גם ריח של פיצה. PSFK, 17 May

clip_image001[28]

מה אנחנו אוכלים? כיצד מותגי מזון מתמודדים עם טרנדים

הצורך בשקיפות הוא אחד מסדרה של מגמות מזון מודרניות שמתייחסות לערכים כגון חזרה לשורשים, מסורת, מומחיות ובריאות. מזון אורגני, שפעם נחשב לנדיר, הפך כבר למיינסטרים. כיצד מתמודדות חברות שצריכות לעמוד בדרישות הגוברות של הצרכנים שלהן? Huffington Post, 14 May

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *