BBR Trends of the Week

clip_image001 טסקו משיקה תוכנית חינוך לתזונה נכונה בבתי ספר יסודיים
חשוב לטפח הרגלי אכילה בריאים לפני שהילדים מגיעים לגיל ההתבגרות. לילדים שמבינים למה וכיצד לאכול בריא יש יותר סיכוי להמשיך ולהתחייב להרגלי אכילה בריאים לאורך כל החיים שלהם. לפיכך, רשת המזון טסקו השיקה תוכנית חינוך לתזונה נכונה בפריסה ארצית, שתספק מידע תזונתי יקר ערך לתלמידי בתי הספר היסודיים בבריטניה. כדי להפוך את הלימוד ליותר כיפיי ונגיש טסקו עושה שימוש בגוגל האנגאאוטס כדי לחבר את הילדים לספקי מזון ברחבי העולם, וללמד אותם על מזונות מאזורים שונים בעולם. טסקו גם תציע שיעורי בישול לילדים ביוטיוב וקורסי בישול בסופרמרקטים.
clip_image002 הסוף ל- Real Time Marketing?
בשנה שעברה אוראו התחילה את טרנד ה- RTM בסופרבול. השנה, ייתכן שאוראו התחילה את הטרנד ההפוך. קצת לפני המשחק, המותג צייץ בטוויטר שהשנה הוא לוקח הפסקה ולא יצייץ בזמן המשחק. במבט לאחור, זו הייתה החלטה נבונה. למרות שרוב המפרסמים ירו לכל הכיוונים וניסו לומר משהו חכם על המהלכים, אף אחד לא באמת השאיר חותם. שנה שעברה המגמה הייתה מרעננת אבל עכשיו כשכולם עושים את זה – זה מתחיל להרגיש כמו מה שזה באמת – פרסום. האם אוראו רואה את הנולד?
clip_image003 המשחק הגדול: 3 מגמות שיווק בולטות
הרבה פחות סקס והרבה פחות נשים בלבוש מינימאלי. למרות ש”סקס מוכר”, זה כבר לא מספיק כדי לזעזע או ללכוד את תשומת הלב של בני דור המילניום, שנחשף לתכנים מיניים ובוטים באופן קבוע. לכן גישות אחרות הן צעד נבון, ביחוד עם עליית המגמה של העצמה נשית. אפילו Axe בעלת המסורת של סקס כנקודת המכירה העיקרית, נקטה בגישה שונה לחלוטין של אהבה ושלום. עוד מגמות בולטות: פטריוטיות אמריקאית ושימוש בתופעות ויראליות.
clip_image004 צ’יפוטלה במהלך תוכן: משיקה מיני סדרה ב- Hulu
רשת הבוריטו הפופולארית משיקה סדרת אונליין קומית על תעשיית החקלאות. הסדרה הינה אחד הצעדים השאפתנים ביותר עד כה באבולוציה של מותגים שהופכים לחברות תקשורת שיוצרות בידור, בנוסף לפרסום. Farmed & Dangerous מתמקדת בחברת חקלאות תעשייתית בדיונית שמנסה לחסוך בעלויות ע”י האכלת החיות בטבליות נפט. הסדרה חושפת את הבעיות בענף החקלאות (ש- Chipotle מגנה בפומבי) כגון תלות בדלקי מאובנים ושימוש יתר באנטיביוטיקה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *