BBR TRENDS OF THE WEEK 02.12.2015 | פרסונליזציה קיצונית ומודל חדש למכירת רכב

Shiftwear – נעליים שלוקחות את הפרסונליזציה לקצה

דמיינו נעל מחליפה צבעים ועיצובים בלחיצת כפתור, נעל שמתאימה את העיצוב שלה למה שאתם לובשים, למה שחבר שלכם לובש או פשוט משדרת סרט והופכת את בד הנעל למסך. הנעל החכמה תוצע למכירה החל מסתיו 2016. מלבד תצוגה מתחלפת, ושוק בתול וחדש לאנימטורים אשר יוכלו למכור את עיצוביהם. הנעל עמידה במים, וניתנת לרחיצה. בנוסף, נייקי נמצאת בעיצומה של מהפכת דיזיין ומשיקה קונספט חדשה הנקרא Nike Shiftsneaker – סידרת נעליים עשויה מבד חכם המאפשר לצרכן להתאים לו עיצובים באמצעות הורדה לנייד של חבילות תוכן ייחודיות – חבילת סלפי, חבילת ריצה או סתם צבעים יפים.

אוכל הוא עקב האכילס של כולנו

מחקר של אוניברסיטת קורנל קובע כי אנשים חושבים על אוכל ודברים שקשורים לאוכל מעל 226 פעמים ביום. רבים מאיתנו אף מעצבים את היום שלנו באופן חלקי סביב אוכל, עם מי נאכל, איפה ומתי. הרבה מהזיכרונות החזקים ביותר שלנו קשורים לנושא מזון. היום הרבה חברות מבינות את זה וממנפות קשר זה על מנת לייצר חיבור אמוציונאלי עם הצרכנים. אפילו תעשיות הנחשבות מרוחקות מהתחום כגון חברות משלוחים ,חברות רהיטים כמו איקאה ואפילו חברות סרטים (מתכונים מהסרט Burnt ומהסרט Chef) מנצלות את החיבה שלנו לנושא. לכתבה המלאה לחצו כאן.

גוגל מבקש מכם לבחור צד

כדי לקדם את יציאתו הקרובה של סרט Star Wars החדש, יזמו מפיקי הסרט יחד עם חברת גוגל מהלך מיוחד המבקש מצרכנים לבחור צד. במסגרת המבצע כל אפליקציות גוגל נצבעות ברוח הקרב, לרבות אפליקציות כמו Google Calendar, Chrome, Chromecast, Gmail, Google Maps, Google Now, Waze and YouTube,  וכך תשמעו למשל את קולו של אחד הרובוטים מנחה אתכם כיצד לנסוע ב- Waze, ביוטיוב פס ההתקדמות של הסרט יהפוך לחרב אור, הדוא”ל שלכם מעכשיו יופיע על רקע תמונות של הסרט, וכמובן תאריך יציאתו הסרט לאקרנים יעודכן על פי המיקום שלכם בלוח השנה שלכם. בנוסף, החביאו easter egg שמתגלה רק כאשר מקלידים“A long time ago in a galaxy far away” בשורת החיפוש. מדובר במהלך מבוסס תוכן, היוצר מעורבות צרכנית גבוהה ומהנה.

example
תכירו את דור האלפא
הם היום בני 5 ונולדו בין 2010-2015. הם גם נקראים iBabies, digitods  וה- Touchscreen Generation . הם הילדים של המילאניאלס הגדלים על טהרת מסכי המגע והם מצפים שהכל, אבל ממש הכל – מוצרים ותוכן – יהיה אינטראקטיבי, מיידי וזמין בכל מקום. התנועות הטבעיות להם הם: גלילה, הקשה וג’סטות. המשחק שלהם הוא דיגיטלי, מבוסס על צעצועים אינטראקטיביים, טאבלטים וסמארטפונים. הם מבינים טכנולוגיה ומפעילים אותו בצורה אינטואטיבית, טוב הרבה מהוריהם. הם חיים במציאות מעורבבת – המשלבת באופן מושלם בין דיגיטאלי לפיזיקאלי. לכתבה המלאה לחצו כאן.
example
הטכנולוגיה של המחר
נראה כי בעתיד הלא מאוד רחוק נאלץ ללמוד קיצור חדש: Li-Fi. כן, לא מדובר בטעות כתיב אלא בבשורה של ממש. טכנולוגיית WiFi והעברת מידע שתתלבש על תשתית מנורות לד. המנורות הביתיות החסכוניות החדשות ואותן מנורות שמורכבות בסמארטפונים של כולנו. מדובר בטכנולוגיה שתהיה לא רק נקייה הרבה יותר, אבל גם מהירה הרבה יותר ותרכב על תשתית קיימית של אלפי מנורות הלד בהן אנחנו משתמשים גם כך. לצפיה ב-TedTalk לחצו כאן ולכתבה המלאה כאן.
כל מה שרציתם לדעת על האינסטוש ולא העזתם לשאול
חדשות נהדרות למותגים –  אינסטגרם פתחה לאחרונה פלטפורמה למפרסמים, וזו הזדמנות מצוינת לפנות לצעירים היכן שהם נמצאים, בשפה שלהם. לפי פייסבוק ישראל, באינסטגרם פעילים כרגע 1.6 מיליון ישראלים, מחצית מבני הנוער מעידים כי הם מעדיפים את אינסטגרם על פייסבוק והגיל של המשתמש הממוצע הוא 29. מלבד הדמוגרפיה הנחשקת, זו הפלטפורמה לספר את סיפור המותג שלכם בצורה יצירתית וחדשנית, ולהפתיע את הצרכנים שלכם. ריכזנו עבורכם כמה כללי זהב שיעזרו לכם להבין איך לדבר אינסטגרמית שוטפת, אותם תוכלו לקרוא ממש כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *