BBR TRENDS | NEW BEGINNINGS

clip_image002

התחלות חדשות, הרגלים חדשים

בכדי להשיק את תוכנית ההרזיה החדשה שלה, חברת Weight Watchers החליטה לפתוח מסעדת Drive thru בשכונת בורו שבלונדון, אשר תגיש בחינם למבקרים ארוחת בוקר, צהריים וערב. הפעילות נועדה “לעזור לאנשים להתחיל את השנה החדשה באופן בריא יותר”, ולהראות לחששנים שבצרכנים (“מה, זה כל מה שאוכל?? אתם רוצים להרעיב אותי!”) את סוגי המנות הכלולות בתוכנית. וכדי להסיר חשש שכדי לשמור על המשקל צריך להשקיע שעות ארוכות במטבח – כל המנות יבושלו מאפס ממש במסעדה עצמה. כל הפרטים כאן ואם תרצו להציץ בתפריט אז לחצו כאן.

clip_image004

גם Decathlon רוצים להקל על צרכניה לדבוק בהבטחות שלהם לשיפור עצמי, והשיקה לכבוד הקריסמס אריזת מתנה שעשויה מבד מגבת וסרט אלסטי, כך שאפשר להשתמש בה לאימון עצמו, מיד בתום החגים. כל הפרטים בקייס כאן.

clip_image006

דאטה הופכת את הרגיל, לבלתי רגיל

קמפיין נוסף שתוזמן לתחילת השנה ולהחלטות שאנחנו אוהבים לקבל; לאכול בריא יותר ולהוריד במשקל, הוא הקמפיין למשקל החכם של חברת נוקיה – ה-Nokia Body+ Scale, אשר משתמש בדאטה כדי לחבר אנשים בצורה עמוקה ויותר פרסונאלית לבריאות שלהם. הסרטון נפתח בצילום שחור לבן של גברים ונשים – כולם במשקל זהה. ואז נשמע קולו של הקריין ומזכיר לנו ש- “גם אם נוצרנו שווים, כולנו לא אותו דבר”. ולפתע אנחנו נחשפים לרובד נוסף של נתונים שאנחנו בד”כ לא נחשפים אליהם, אבל שכל מי שעשה דיאטה מבין את חשיבותם – ערכי מסת השריר, השומן והעצמות של כל אחד מאיתנו. אז אומנם מדובר מוצר בסיסי (משקל), אבל מצליח להפוך לבעל ערך ויתרון משמעותי כאשר מופק ממנו מידע רלוונטי ופרסונאלי יותר. לצפייה בסרט לחצו כאן.

clip_image008

50 גוונים של ספורט

חובבי סאדו מאזו יגידו לכם שהמרחק בין כאב להנאה קטן מאוד…ומסתבר שחובבי ההתעמלות כנראה יסכימו איתם. זו התובנה שעומדת בבסיס הקמפיין לשנה החדשה של מועדון הפיטנס הבריטי Gymbox. יוצרי הקמפיין יסבירו לכם שישנן הוכחות שכאב מאיץ היווצרות של מלטונין וסרוטונין – החומרים שהופכים חוויות כואבות למהנות, מה שיכול להסביר למה הפרצופים שאנחנו עושים במהלך פעילות ספורטיבית כל כך דומים לאלה שאנחנו עושים במיטה. בין אם אתם קונים את ההסבר הזה או לא – תוכלו להירשם אצלם לאימון בשם “Whiplash”, “Blackout” ואפילו “S&M”. כל הפרטים כאן.

clip_image010

Put on those walking shoes

בשיתוף פעולה חסר תקדים, מותג הנעלים אדידס משיק נעל ספורט לכבוד חגיגות 90 שנה למערך התחבורה הציבורית של העיר ברלין. הנעל, שמעוטרת בצבעי מותג חברת הנסיעות, תימכר תמורת 180 יורו בלבד ותיוצר במהדורה מוגבלת של 500 זוגות. הדובדבן שבקצפת – מי שיזכה לרכוש את הנעליים, יוכל לנסוע באמצעותם ברשת התחבורה הציבורית עד סוף השנה בחינם, בזכות הלשונית החכמה, שתשלם על הצרכן בעמדות הכרטוס באופן אוטומטי. לכל הפרטים לחצו כאן.

clip_image012

If you’re pregnant and you know it take a pee

בתחילת השנה, חברת איקאה, שמבינה שתינוק הוא אירוע משנה חיים, הזמינה צרכניות לעשות פיפי על מודעת הפרינט שיצרו למיטת תינוק. קראתם נכון. נשים שעשו זאת – והיו בהריון – נדהמו להיווכח לשורת פרינט חדשה שנגלתה לעיניהם, בה מחיר המיטה הוזל משמעותית. תוכלו לקרוא כאן איך בדיוק עשו זאת – אבל נחמד לראות שחברות מאמצות מדיניות תמחור קריאייטיבית לאלה שכנראה הכי זקוקים לה.

clip_image014

המילניאלס מבקשים שתעשו להם מחיר

ואם כבר דיברנו על מחיר, ניכר כי מגמה חדשה מתהווה בקרב צרכנים בני דור המילניאלס מעידה על פיתוח מודעות גמישה לקונספט של מחיר. מה הכוונה? למחיר שתלוי בקונטקסט ובטיב השירות שהם מקבלים. אם המוצר טוב והשירות מעולה – לא תהיה למילניאלס כל בעיה לשלם עליו ואף להוסיף לו פרמיה. אבל, אם השירות לוקה בחסר – גם המחיר צריך לדעתם לשקף זאת ולרדת בהתאם. כל הפרטים והדוגמאות בכתבה הזו.

clip_image016

איך אומרים “אנשים טובים” בבריטית מדוברת?

בסרט הראשון לחברת קדבארי מזה זמן רב, נראית ילדה קטנה וחמודה ניגשת למוכר במכולת השכונתית לקנות לאמא שלה טבלת שוקולד קדבארי. הבעיה היחידה היא שאין לה מספיק כסף, אז לצד המטבע היחיד שברשותה היא מוציאה, אחד אחרי השני, פריט פריט, כל אחד יקר ערך יותר מוקדמו. בסיום הסרט תצפו בעצמכ,ם אבל כל מי שבתור ילד אי פעם אסף משהו בעמל רב כדי לקבל משהו שהוא אוהב – יזכור את התחושה. לצפיה בסרט לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *