BBR TRENDS MOMS 10.01.2016

image

אמהות – תווי פנים אחרות וחדשות

על פי מחקר חדש מבית Saatchi הנקראה “Moms and Marketing: IRL (In Real Life)” משווקים אינם מבינים אמהות. למעשה 51% מהאמהות שענו לסקר אמרו שלמשווקים דימוי מיושן בכל הקשור אליהן ושעליהם להפסיק להתמקד באמהוּת כאילו הייתה מטלה ובמקום זאת להתייחס לאמהוֹת כנשים מורכבות ורב גוניות. הן ביקשו להזכיר למותגים שמטרתן של נשים היא לא “לצלוח קריירה כאמא” אלא להיות אמא טובה. בין המותגים שהוזכרו דווקא לטובה היו יונילוור וחברת P&G והיו גם טיפים למותגים האחרים: תפסיקו עם דימוי עקרת הבית העליזה, עם דימוי של האמא הפרפקציוניסטית….בקיצור, מאמר שווה קריאה. לכתבה המלאה ולהורדת מחקר המלא ליחצו כאן וכאן.

 

stock-photo-young-girl-in-a-fashionable-sweater-sitting-in-a-cafe-with-a-cup-of-coffee-and-read-messages-on-269314832

Reverse Engineering

שמירה על הפיגורה, במיוחד אחרי תקופת חגים זה לא פשוט. אבל מה אם אפשר היה לבחור מסעדה על פי כמות הקלוריות שאתם מעוניינים לצרוך? ובכן אפליקציית הפיטנס MyFitness Pal השיקה לפני זמן מה פיצ’ר חדש המאפשר לצרכן לברור מתוך למעלה מ-500,000 מסעדות בארה”ב בדיוק את זו שתציע לך את המספר הקלוריות הרצוי. אז למה זה מעניין? כי כמותגים אנחנו לא עובדים מספיק על ה-pain points של הלקוחות שלנו – וכאשר המחשבה מתחילה משם (ולאו דווקא ממה שאנחנו רוצים לקדם) התוצאות מפתיעות, מרעננות ושימושיות הרבה יותר.

image

המלחמה בעודף הסוכר עולה מדרגה

באנגליה רשות הבריאות הממשלתית השיקה השבוע תוכנית שנקראת “Sugar Smart” – תוכנית שמטרתה להוריד את צריכת הסוכר של ילדים. במרכז הקמפיין הרב-ערוצי עומדת אפליקציה חדשה המאפשרת להורים לסרוק מעל 75,000 ברקודים של מוצרים וכך למדוד את כמות הסוכר של ילדיהם צורכים. אבל אם לא די בזה, האפליקציה שהושקה בשיתוף פעולה עם רשתות קמעונאיות, גם תציע להורים אלטרנטיבות בריאות יותר ואף תספק להן לצורך כך קופוני מבצע. בעולם בו מגפת הסכרת מתעצמת, מותגים שיעזרו לצרכנים לפתח הרגלים בריאים יותר צפוים לתודתם של הצרכנים. צפו בסרטון או קיראו את הכתבה המלאה.

image

משתלם להיות נהג זהיר

חברת אביבה הבריטית, בדומה לחברת AIG כאן בארץ היו מעניינים להציע ללקוחותיהם מחיר ביטוח זול יותר לנהגים זהירים. לצורך כך הם השיקה את ה-“Aviva Drivers Challenge” וגייסו לקמפיין שלהם משפחה בת 6 נפשות. כולם התבקשו להוריד את אפליקציית ה-“Drive App” – ובמהלך 350 ק”מ כל האצה, סיבוב ועצירה של הרכב נמדדו, ומי שקיבל ציון 7.1 מהאפליקציה קיבל הנחה של 150 פאונד על הביטוח שלו. הוזלת דמי ביטוח לנהגים זהירים אינו דבר חדש, אבל גיוס כלל הציבור לאתגר נהיגה בהחלט מעניין. לאתר החברה והקמפיין לחצו כאן – להסבר על האפפ כאן.

image

מצגת טרנדים: From mobile first to mobile only
משמעות העובדה שהסמארטפון שלנו מלווה אותנו לכל מקום, היא שהוא הופך במהירות לנקודת הגישה העיקרית (ובמקרים רבים היחידה) לעולם הדיגיטלי. חברות רבות טרם הפנימו את העובדה הזו וחשוב מכך, את העובדה שנדרש מאיתנו פריזמה מחשבתית חדשה שהיא כולה מובייל. אין ברירה! אנחנו חייבים להתחיל לחשוב מובייל וזה אומר רזה יותר ומדויק יותר. המובייל צריך להיות נקודת המוצא שלנו בכדי להגיע לצרכנים עם חוויה ויוטיליטי המוגש לאדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון.
על בסיס התובנות האלו, הרכבנו מודל מחשבתי ומסגרת עבודה למובייל. קריאה מהנה!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *