BBR TRENDS | IRL Before URL

איקאה:Disconnect to Reconnect

לקראת חג המולד, איקאה משיקה קמפיין המתמקד בעובדה שבעוד אנחנו מבלים זמן רב בקריאת פוסטים על סלבים למיניהם, אנחנו ממעיטים להקדיש זמן ותשומת לב לקרובים לנו ביותר. בכדי להוכיח את הטענה הזו ולהציף את הבעיה, איקאה יזמו ניסוי במסגרתו כונסו מספר משפחות סביב שולחן ארוחת חג למשחק טריוויה ייחודי. עם תחילתו, מנחה הניסוי הודיע למשתתפים כי במהלך הארוחה יישאלו שאלות על בני המשפחה היושבים מסביב לשולחן. מי שלא יידע לענות על שאלה יתבקש לקום מהשולחן ולצאת מהחדר. תוצאות הניסוי שנוהל תחת הסיסמה #DisconnectToConnect מעוררות מחשבה על הדרך בה אנחנו מנהלים את חיינו הרגשיים היום וכדי שלא נהרוס לכם – לא נרחיב על הניסוי רק נאמר לכם שבכדי לנעוץ את המסר, רשת איקאה תדומם לראשונה אי פעם את כל הפעילות התקשורתית והדיגיטלית שלה ברשתות החברתית מה- 24 בדצמבר 2018 ועד ה-1 בינואר 2019. בנוסף, דף הנחיתה שלה מציג רעיונות כיצד לעודד צרכנים להתנתק לשם בילוי עם המשפחה תוך הזמנת הצרכנים לשתף את חבריהם במסר “Disconnect to reconnect” על ידי העלאת פוסט בפרופיל שלהם. צפו בפרסומת כאן ואולי נסו את זה בבית!

BBC מציבה מראה מול סדר העדיפויות שלנו

ברוח דומה יוצאת ה-BBC  עם פרסומת שממחישה את העדיפות שרבים מאיתנו מעניקים לעבודה על פני הקדשת זמן לבילוי עם בני המשפחה שלנו. הפרסומת נפתחת עם אימא קרייריסטית מתרוצצת ומתארגנת לעבודה בעודה מנהלת שיחה מקצועית, בזמן שבנה המתבגר מנסה לתזכר אותה לגבי אירוע שהיא אמורה להגיע אליו. נואש מחוסר היכולת שלו ללכוד את תשומת ליבה – הוא שולח לה הודעת טקסט, שכמובן זוכה להתייחסות –אבל לא כפי שציפה. בעוד הפרסומת נגמרת בטוב (ספוילר), שוב אנו מתבקשים לעשות חושבים לגבי סדר העדיפויות שלנו –  עבודה וקריירה חשובים אבל לא לפני ובטח לא על חשבון הקדשת תשומת לב ובילוי זמן עם היקרים לנו . צפו בפרסומת כאן.

“אנחנו חייבים להיפגש לקפה”

כמה פעמים אמרתם את זה למישהו – או יותר נכון כתבתם את זה למישהו, ולא קיימתם? הניחוש שלנו –  הרבה פעמים. סרט חדש המשיק את פעילות החג של מותג האלכוהול Ruavieja  מבקש להסב גם הוא את תשומת ליבנו לכך שעברנו לנהל את הקשרים החברתיים שלנו בשלט רחוק ושאפילו מי שאנחנו מכריזים עליו כ-“חברינו הטוב ביותר” – אנחנו ממעיטים לפגוש אותו פנים אל פנים.

תרגום: כמה זמן תבלה עם האנשים שחשובים לך?

לשם המחשה, המותג יצר מיני סרט דוקומנטרי, בו הפגיש בין חברים ובני משפחה שלא התראו תקופה. המשתתפים בסרט תוחקרו על טיב הקשר שלהם; באיזו תדירות הם נפגשים ומה הגילאים שלהם. כחלק מהניסוי המראיין השתמש במידע שקיבל כדי לחשב ולעמת את המשתתפים עם הזמן שנותר להם לבלות יחד לפני שאחד מהם ימות. התוצאות היו קשות, מטלטלות ומפתיעות, כך שאנחנו ממש ממליצים לכם לצפות במהלך ואף לנסות בעצמכם לחזור על הניסוי באתר החברה – בתקווה שזה אולי ישנה את ההתנהגות שלכם ולו במעט. לסרטון הקליקו כאן.

Uber בחוויה קסומה לכריסמס

אם תסעו לפריז בזמן הקרוב ותזמינו רכב ,Uber יש מצב שתתקלו בפעילות חג המולד של UBER המבקשת להזכיר לנו ולו במעט את קסם הילדות. כך תוכלו להזמין נסיעה חינמית באחת מששת מכוניות הצעצוע שבצי החברה: במכונית הפלסטלינה, במכונית עם השלט הרחוק, במכונית הלגו ועוד. נוסעים שיעלו על אותם רכבים ויכניסו את קוד המבצע יראו את הפעולה שלהם מתוגמלת על ידי תרומה של יורו על כל נסיעה לארגון המסייע למשפחות נזקקות בתקופת החגים. הפעילות שהחלה בפריז  ב-11 בדצמבר, תעבור ב-16 לצוריך ולאחר מכן ב-21 לווינה. לצפייה בסרטון לחצו כאן.

מרצדס מציגה: כל קילומטר מחזק אותנו

לכבוד השקת הSUV החדש שלה, חברת מרצדס יצאה עם סרט מרגש במיוחד באורך 5 דקות ששובר את כל המוסכמות. רחוקה מכל פרסומת רכבים טיפוסית, מרצדס מבקשת להאניש ולהדגים באמצעות סיפור את מאפייני רכב ה-SUV כמשפחתי, מודרני וחזק, לא משנה מה תנאי הכביש.

הסרט מעורר ההשראה מספר על מאבקה של אישה ואימא להגשים את החלום שלה ולהשתתף לראשונה במרוץ האיירון מן. עם תמיכה מבעלה, היא נלחמת עד קצה גבול היכולת הפיזית והנפשית שלה. בעודה מתחזקת עם כל קילומטר, אנחנו משאירים לכם לגלות את הרקע לנחישות שלהם ונסיים ונאמר רק שמשפט המחץ בפרסומת ישאיר אתכם ללא אוויר לנשימה. אז מאחלים לכם צפייה מהנה!

Viva la volva

יש סרטים שאם לא נשתף אותם – כנראה שאנחנו מחטיאים למטרת הניוזלטר הזה. אנחנו מביאים לפניכם את סרט ההמשך למהלך ה-#BloodNormal של מותג Libresse שזכה בגראנד פרי בתחרות קאן מוקדם יותר, השנה וביקש לשנות את היחס שלנו למחזור של נשים. הפעם, המותג מבקש לקדם סידרה של מוצרים להיגיינה נשית אינטימית ועושה זאת על ידי ניפוץ טאבו נוסף והאדרת איבר המין הנשי ומפציר בנשים לאהוב ולהתגאות בגוף שלהן כפי שהוא . כך לאורך 3 דקות, המותג מראה לנו באמצעות סרטון מלא חן והומור, מערך מדהים של וגינות מכל המינים, הסוגים והגדלים: מצדפות, פירות ואוריגמי ועד לארנקים, צמחי ים ותלבושות. חגיגה לעיניים שמובטח שתעלה לכם גם חיוך על השפתיים. לצפייה לחצו כאן.

 

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *