BBR TRENDS – INSURE ME THIS

דו”ח האינטרנט השנתי
דו”ח האינטרנט השנתי של Mary Meecker הפך לאחד הדוחות הנקראים ביותר והחשובים ביותר במרחב השיווקי האינטרנטי. הוא דו”ח המצביע על התמורות הצפויות לנו בשנה הקרובה והפך ל-Must Read עבור כל איש שיווק המכבד את עצמו. בשבוע שעבר יצא הדו”ח החדש. בין הממצאים הבולטים שלכדו את תשומת הלב שלנו:
– העובדה שיותר חיפושים של מוצרים מתחילים היום באתר של amazon מאשר במנועי חיפוש
– הרשמה לשירותי המנוי (בין אם לנטפליקס, ספוטיפיי או ירחונים כמו הניו יורק טיימס) בעלייה מאסיבית. נראה כי השתחררנו מהתפיסה שתוכן באינטרנט זה חינם, וכבר לא איכפת לנו לשלם על תוכן איכותי.
–חיפוש קולי (Voice) מסתמן כטרנד המהפכני והמשמעותי ביותר בעתיד הנראה לעין, ומתודלק באמצעות התפשטות של מערכות כגון Amazon Echo ו- Google Home. תוכלו למצוא סיכום של הטרנדים הבולטים כאן ולמטיבי הלכת הדו”ח בשלמותו כאן.

ביטוח נסיעות אוטומטי

האם כבר קרה לכם שנסעתם לחו”ל ושכחתם לעשות ביטוח נסיעות, או לחלופין להפעיל את כיסוי הנסיעות שמציעה חברת האשראי שלכם? אז לא עוד. חברת הפינטק החדשה Revolut מנגישה לכם ביטוח נסיעות שמופעל אוטומאטית ברגע שאתם עוברים את גבול המדינה. הכיסוי מבוסס על יכולת של geo-location. שירות מצוין, אוטומטי ו-Seamless לחלוטין, העונה בדיוק לדרישות שלנו לאוטומציה של שירותים. כל הפרטים בוידאו הזה ובכתבה הזו.

 

באזזוורד חדשה: FingoPay

כולנו כבר מכירים את שיטת הלוג-אין באמצעות זיהוי טביעת אצבע, אבל מה אם בעוד זמן קצר מאוד יכולנו לשלם על הכל רק באמצעות טביעת האצבע שלנו ללא כל צורך בסחיבת המובייל לכל מקום? חברת סליקה נורבגית עורכת כרגע ניסויים לשיטת תשלום שתייתר את הצורך בהקלדת סיסמה (pin code), העברת כרטיס האשראי או אפילו העברת הטלפון בנקודת המכירה. התשלום החדש יהיה ביומטרי לחלוטין  (הוא ממפה את הורידים באצבע ולא רק את תביעת האצבע) ויספק לצרכן דרך בטוחה בהרבה לביצוע תשלום. כל הפרטים בכתבה הזו.

ביטוח מחובר

עד היום ביטוח היה אמור להוות תעודת ביטוח לטיפול בבעיה לאחר שקרתה. אבל האמת היא שמניעה משתלמת הרבה יותר, גם לצרכן שנחסכה ממנו עוגמת נפש וטרטורים רבים, וגם לחברת הביטוח שבעוד שהיא מרוויחה את התשלום החודשי שלנו אינה חייבת להוציא המון כספים על נזק. חברת ה-Insuretech NEOS, מציעה כחלק מחבילת הביטוח הצבת חיישנים ומצלמות בבית הלקוח שמחוברים למוקד השירות של החברה. למשל, בין אם אתם בבית או לא ומתפוצץ צינור מים, אתם תקבלו על זה הודעה מיד ומוקד השירות יוכל, בין אם תפס אתכם או לא, כבר לשגר צוות טיפול למקום. כל הפרטים בסרטון הבא ובכתבה הזו.

Image result for lemonade insurance 2.0

שוחטים פרות קדושות

חברת הביטוח Lemonade עשתה לא מעט מהלכים בעולם הביטוח. החברה משתמשת ב- AI ובבוטים בכדי למכור ביטוח, והפכה את המודל הביטוחי על פיו כדי לוודא שהיא לעולם לא תמצא את עצמה במצב של ניגוד אינטרסים מול לקוחותיה, החליטה הפעם לגעת בפרה הקדושה של עולם הביטוח: כתב הביטוח עצמו. במהלך חסר תקדים, החברה שכתבה את הכתב לאנגלית פשוטה ואף פתחה אותה לעריכה בפלטפורמת github לשימוש על ידי חברות ביטוח אחרות. כל הפרטים על המהלך כאן  ולראשונה ממליצים לכם לקרוא את לשון הפוליסה (כן באמת! זה שווה וזה קצר!) כאן.

פרסומות השבוע

מקסיקו היא המדינה בה שיעור האלימות נגד נשים הוא הגבוה ביותר בעולם. בכל יממה נרשמים מעל 84 מקרי אלימות – מאונס וחטיפה ועד לרצח. חברת ביטוח המנתרת מכוניות יצרה שימוש חדש לטכנולוגיית הניתור המוטמעת ברכבים שהיא מבטחת ויצרה מערכת “Safe Guard” שנשים יכולות להפעיל ברגע שחשות בסכנה.

Fly Like a President
נשיא קוסטה ריקה נוסע הרבה ובשל כך קיבל מאזרחי המדינה את הכינוי “הנשיא המטייל”. אז כדי לעודד אנשים לטוס, חברת נסיעות יזמה מבצע מקורי והציעה לאנשים מחיר מבצע על רכישת כרטיס לאותו יעד אליו נוסע הנשיא ולכל אורך השהייה שלו. התוצאה? התחילו לעודד את הנשיא לנסוע ליעדים נוספים ומכירות החברה הרקיעו שחקים.

KFC Comeback
אחרי משבר ה- “אין לנו עוף” שחוותה רשת המזון המהיר KFC בתחילת השנה – משבר שנוהל למופת כפי שתוכלו לראות מהקייס הזה, החברה חותמת את הפרשה עם סרט מותגי חזק שצועק “We’re back“!

The Togetherness Bottle
מותג המשקאות הקלים הצרפתי Oasis קורה תיגר על טרנד השיווק שנקרא “Purposeful Marketing” – טרנד שיווקי שמטרתו לעשות טוב לחברה באמצעות מציאת המכנה המשותף בין אנשים ששונים זה מזה בדעות ובערכים (כשהמוצר שמפרסמים כמובן נמצא ברקע). דוגמאות מוצלחות לטרנד זה אפשר למצוא בפרסומות למותגים כגון היינקן ו-רשת הטלוויזיה TV2 הדנית .oasis קורצים לטרנד עם “השקה” של מוצר מדומה – בקבוק שניתן לשתות ממנו בו זמנית . כי לפעמים נחמד שמותגים לא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות. כתבה נרחבת על המהלך ניתן לקרוא כאן.

The World’s First Baby Marathon
תינוקות תמיד גונבים את ההצגה, ולכן הם הכוכבים של אינספור סרטונים ויראליים. וכשאתה מותג של מוצרי תינוקות, רק הגיוני שתמנף את ההצלחה של סרטונים כאלה. זו הסיבה שמותג Huggies החליטו לייצר תוכן כזה בעצמם והגו פורמט חדשני: מירוץ מרתון ראשון מסוגו בעולם “הזניק” ארבעה תינוקות שיתחרו אחד בשני. המטרה: השלמת מרתון של 21 קילומטרים (כן, כן – תינוקות זזים יותר ממה שאתם חושבים! ). המתחרים: ארבע תינוקות עם כינויים מצחיקים ממש. האמצעי: Bluetooth tracker המעביר את כל נתוני המירוץ למחשב מרכזי, ופרשן ספורט אחד שהוא פשוט אליפות! מבטיחים לכם שגם אתם תצחקו. כל הפרטים בסרטון קייס הזה.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *