BBR TRENDS | INSIGHTS

Man vs machine

אז מה אפשר ללמוד מצפייה בתוכניות ריאליטי? מותג הראמן הברזילאי “Nissin Lamen” אשר הבין שלא בכדי תוכניות הריאליטי רושמות אחוזי רייטינג גבוהים כל כך, החליט לאמץ לעצמו את אחת הטכניקות הנהוגות בהן ולהציב שפים האנושיים מול רובוט לצרכי מבחן טעימה. נקודת המוצא של הרעיון היה כי אנשים בברזיל מכינים את הראמן שלהם בשלל בדרכים. לכן בכדי להכריע את סוגיה אחת ולתמיד ולקבוע מה טעים יותר: הראמן של השפים האנושיים שפחות נצמדים להוראות ההכנה או הראמן של הרובוט שלא סוטה מהם במילימטר- הציבו את המכונה מול האדם. מה שנוצר הוא ניסוי חביב שאם תרצו לגלות מה הקביעה שלו תצטרכו לצפות בסרטון הקייס.

קערת הדגנים המווושלמת

יש לי וידוי קטן – בתור ילדה היה לי יחס אמביוולנטי לאבוקדו. בעוד שכשהוא הוגש חתוך לקוביות התענגתי לאכול אותו, אם הוא הוגש מאוך לגוואקאמולה אזי שכבר הרסו לי אותו ולא הייתי מוכנה לגעת בו. מה הפואנטה שלי? ריטואלים של אוכל הם דבר חשוב. מדובר בנושא שתמיד מעורר סקרנות שכן כל אחד מאתנו משוכנע שהדרך שלו לצרוך את המוצר היא הטעימה (וגם הנכונה) ביותר. אז נכון עוד מותגים כבר עסקו בנושא (אוראו, מילקי ועוד) אבל איך האוסטרלים צורכים דגני קלוגס הוא באמת מסקרן.

שווצרי, יווני ואיטלקי נכנסים למטבח ומזמינים פסטה…

כן נשמע כמו בדחיחה, אבל מתאר די במדיוק את הפרסומת החדשה של ברילה בו נראה כוכב הטניס רוז’ה פדרר הופף מסיבת קוקטייל משעממת, למסיבה לבבית בין רגע – באמצעות פסטה. הבעיה עם הפרסומת? לא הרבה פרט לעובדה שפדרר השוויצרי נכנס למטבח בו הוא נכנס לקרב יכולות מול השף האיטלקי דוידה אולידי  – וכל זה לצלילי ה- “זורבה היווני”. אז כן המסר שהמסיבה האמיתית תמיד מתרחשת במטבח עובר, אבל אני אישית איבדתי את הצפון. ברילה היא פסטה איטלקית, שוויצרית או יוונית? אתם תשפטו.

פרסומת השבוע – של נייקי

נייקי חשפה את מסע הפרסום החדש שלה במהלך טקס פרסי האוסקר. הקמפיין שנקרא “Dream Crazier” הינו מחווה לספורטאיות ולנשים באשר הן. תוך הישענות על עובדות היסטוריות והישגים של נשים בכל תחומי הספורט, הוא מבקש להגדיר מחדש מה המשמעות של רעיון מופרך ו-“Crazy” עבור אישה: בלתי ניתנת לעצירה. מלבד הסרט הראשי, המהלך מלווה בשלל סיפורים אישיים של ספורטאיות שהעזו חלום.

מהלך השבוע – של דיזל ג’ינס

לפני כשבוע, מותג האופנה דיזל השיקו קמפיין חדש שהקבע שכדאי יותר להיות עוקב (Follower) מאשר משפיען (Influencer). בכדי לא להשאיר את הסיסמה הזו רק בגדר דיבורים, המותג השיק פלטפורמה חדשה שבה כל אחד יכול להירשם ולפתוח חנות דיזל משלו. עוקבים אחרי המותג שיפתחו חנות והעוקבים שלהם ירכשו ממנו פרטים יזכו להנחות, מתנות ועוד שלל הטבות. אז כן זה מבלבל אבל מהשנוצר כאן היא סוג של פרמידת קניות בה כל עוקב מתוגמל – דרך גם נחמדה לעודד נאמנות מותג. נשמע מסובך? צפו בקייס.

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *