BBR TRENDS | Holiday Edition

עונת החגים היא חגיגה של פרסום; משיתופי פעולה מעניינים, דרך מהלכי do good ואז סרטים קלאסיים ומרגשים, אספנו עבורכם את המהלכים שאהבנו במיוחד. מתחילים.

בורגר קינג עושה האקינג לתעשיית הבאנרים של שבוע המבצעים

השבוע שעבר היה אחד משבועות הקניות העמוסות ברשת, מ-Singles Day דרך Black Friday ועד Cyber Monday. שבוע שבו כל תעשיית הבאנרים באוויר עם מבצעים מיוחדים. מותג אחד החליט לעשות האק לתעשייה הפורחת הזו ולהפנות את הכספים שהאתר מקבל בכל פעם שמקליקים אצלו על באנר לטובת קידום המותג שלו. חברת ברגר קינג החליטה להקים אתר שנקרא Whopper-shopper.com אליו יכלו צרכנים להירשם. שם נחשפו לאלפי באנרים של שלל מותגים נחשקים ובכל רכישה מכוונת הוזמנו לכתוב למותג שרכשו “Buy me a whopper” – כספי ההקלקה על הבאנר, שבכל אתר אחר היו הולכים למפעיל האתר, באתר בורגר קינג הוחזרו לצרכנים בדמות קופונים לוופר חינם. לצפייה בקייס ליחצו כאן  ולהכתבה המלאה כאן.

פייסבוק פותח לראשונה פופ אפ לעסקים קטנים

לקראת החגים, פייסבוק וחברת הענק Macy’s יוצאות בשיתוף פעולה נדיר. פייסבוק עורכת מיצג ובו פריטים של למעלה מ-100 מותגים דיגיטליים של עסקים קטנים ומקומיים המוכרים יותר מזירת הפייסבוק והאינסטגרם. המיצג, שישתרע על פני 9 חנויות של הרשת, יאפשר ליזמים דריכת רגל ראשונה בעולם האמיתי, ובכך להיחשף ללקוחות חדשים. כחלק משיתוף הפעולה, הסוחרים יקבלו את כל ההכנסות מהמכירות שלהם, מבלי ששתי הענקיות יגבו שקל על הפעילות. לפי דבריה של מנהלת השיווק של פייסבוק, מישל קליין, “בכל העולם אנשים מנהלים עסקים, גדולים וקטנים, שיש להם סיפורים מעוררי השראה ואנחנו רוצים לעזור להם להצליח”.

לסרטון קצר על המיזם לחצו כאן

 

ויזה מקדמת עסקים קטנים

ויזה הוא מותג נוסף שמצטרף לאווירת חג המולד שהחליט לקדם דווקא עסקים הקטנים והמקומיים הקרובים לביתך. הפרסומת למהלך שמקודם תחת ההאשטאג #KeepItLocalThisChristmas מתמקדת בתשעה בעלי עסקים קטנים – קצב, אופה, מוכרי ספרים, פרחים וצעצועים – שכל בקשתם היא שאתם (הצרכנים) תבחרו בהם. הקמפיין, שיקודם גם באמצעות שלטי חוצות וגם ברשתות החברתיות, יותאם לכל איזור גיאוגרפי ויקדם בכל מקום את בעלי החנויות באותו אזור. נכון שפשוט יותר לערוך קניות בקניון, אבל בעולם בו, על פי מחקר של ויזה, ארבעה מתוך 5 צרכנים היו מתגעגעים לעסקים השכונתיים שלהם לו היו נסגרים, קידום עסקים קטנים הגיוני גם מבחינת הצרכן וגם מבחינת ויזה, עבורה בעלי העסקים הקטנים מהווים מקור רווח משמעותי. לצפייה בסרטון ולכתבה על המהלך לחצו כאן.

“Hey Google, play contouring video by Sephora”

במידה ותרצו להתאפר לקראת מסיבת חג המולד שהוזמנתן אליה, קיים סיכוי טוב שתעזרו באחד מאלפי סרטי ההדרכה בתחום שידריכו אתכן כיצד להתאפר. בכדי לקדם את מכירות מכשירי ה-Google Home, החברה נשענה על התובנה הזו ויצרה שיתוף פעולה ייחודי עם ענקית הביוטי ספורה: מהיום והילך, העוזר הקולי יוכל להגיש לכן את כל אחד מ-2500 מסרטוני ההדרכה של הרשת  באמצעות פקודה קולית פשוטה כגון: “Hey Google, play contouring video by Sephora”

המיזם של שתי הענקיות  – האחת עם קהל עוקבים של למעלה ממיליון איש והשנייה שרושמת למעלה  מ-80 מיליון חיפושים ביוטיוב לסרטוני איפור – יאפשר להנגיש לנשים תוכן בזמן אמת וכך לייצר חווית שימוש נחשקת בעלת ערך אמיתי. אגב, לחוויה הם קוראים “The Dream Vanity Experience” .

 *Vanity באנגלית הוא אותו שולחן בהן נשים מתאפרות בו באופן מסורתי. לכתבה המלאה לחצו כאן.

KFC והמלחמה נגד תרנגול ההודו

זאת עובדה ידועה שבזמן החגים משמינים קילו או שניים בגלל שפע המאכלים הטעימים. על השולחן הערוך יימצאו צלי בקר, הודו עם רוטב משובח, תפוחי אדמה, ירקות וכמובן קינוחים נהדרים. בקיצור, הכל חוץ מעוף כי זה נתפס כמאכל פשוט ויומיומי מדי. אז איך בכל זאת שומרים על רלוונטיות בתקופת החגים אם ההיצע שלך זה עוף?

KFC מנסה להתמודד עם האתגר באמצעות פרסומת בהשראת מערבונים; הסרט נפתח בנוף הרים מושלג, בו נראה עוף בודד צועד על פני מרחקים, אגמים קפואים, סלעים והרים עד להגעתו לחווה בו פוגש בפרש נוסף: תרנגול ההודו. נשאיר לכם לצפות ב-show down שמתפתח שם. מקווים שתיהנו.

מצעד פרסומות החג

גון לואיס ואלטון גון מראים את הכוח שיש במתנה

לדעתנו, אחת הפרסומות המצופות ביותר מדי שנה עמדה ברף הגבוה שהמותג הציב לעצמו. הפרסומת של השנה, בכיכוב הזמר הנודע אלטון ג’ון, ממחישה את כוחה של מתנה שיש מאחוריה הרבה מחשבה; כוח להצית ולטפח תשוקות ואף להתוות דרך לחיים. לצפייה לחצו כאן

חברת האסברו מעודדת משפחות לפנות זמן ולשחק יחד בעונת החגים הזו. הפרסומת עונה לשאלה מה היה קורה לו מונופול היה מתרחש בחיים האמיתיים. לצפייה לחצו כאן

מפעל הפיס הספרדי ולוטו חג המולד לקום אתמול בבוקר

זו הפרסומת האהובה על המערכת שלנו. סיפור חג נפלא של אנשים פשוטים עבור הלוטו הספרדי. משובח! לצפייה בסרטון לחצו כאן

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *