BBR TRENDS GENERATING TRAFFIC TO STORES 19.04.2016

example

פרסומת לביטוח מציגה דילמה ב-°360

לפני מספר שבועות, חברת הביטוח האמריקאית Liberty Mutual העלתה לפייסבוק פרסומת שמתחילה בסיטואציה המוכרת בה הרכב שלנו נתקע על הכביש. מכאן הצופה יכול לבחור בין שלוש חלופות לפעולה כשכל אחת מהן תיקח אותו לנרטיב סיפורי אחר. האלטרנטיבות המוצעות: 1. להתרווח במושב 2. לעזוב את הרכב ולחצות את היער 3. להתקשר ל-Liberty Mutual. בקיצור ביצוע מעניין שמשך אליו עד היום מעל ל-5 מיליון צפיות. לינק לחוות את זה בעצמכם.

example

מזמינים טייק אווי באמצעות בוט אינטליגנטי

אחרי שדומינוס השיקו ב בשבוע שעבר שיטת הזמנה שאינה דורשת מהצרכן שום פעולה מלבד פתיחת אפליקציה, חברת Taco Bell משיקה השבוע בוט בעל אינטליגנציה מלאכותית שייקח את ההזמנה שלכם. נכון להיום היישום פתוח למשתמשי אפליקציית Slack שהיא פלטפורמת צ’אטים לניהול פרויקטים ועבודה בצוותים. הבוט של Taco Bell מאפשר להזמין צהריים, בקלות ובלי למנות סנג’ר תורן שיזכור איך כל אחד רצה את ההזמנה שלו. להדגמה של השירות לחצו כאן ולכתבה כאן

קמפיינים רב ערוציים מייצרים יותר ביקורים פיזיים בחנות

מחקר חדש של חברת Ninth Decimal מצא שבכל הנוגע לכניסות פיזיות לחנות המשווק, קמפיינים רב ערוציים (דסקטופ, מובייל, TV, outdoor..) מיצרים אחוז המרה גבוה ב-60% מקמפיין אינטרנטיים בלבד. על פי המחקר בעוד קמפיין דסקטופ המייצר רק 15% שיפור בתנועה לחנויות פיזיות, קמפיינים רב ערוציים מיצרים שיפור של 24% בתנועה לחנות – פער משמעותי לכל הדעות. המסקנה: כשרוצים להניע צרכן להגיע לחנות, כדאי לחשוב על קמפיין הממנף את כל הפלטפורמות – (נשמע הגיוני אבל עכשיו זה גם מוכח).  לכתבה המלאה.

example

טוב שכן קרוב מאח רחוק

בחלקים גדולים בעולם, גם שאנשים גרים באותו בניין, אינם מכירים את השכנים שלהם והשיח ביניהם מתומצת לכמה מילים קורקטיות כמו “שלום” ו- “להתראות” שנועדו לרכך את המפגש המביך במעלית. נסקפה המאמינים שבכוחו של כוס קפה טוב לקרב בין אנשים, ביקשו לשנות את המצב והציבו על בניין במילנו, שולחנות קפה בין מרפסות השכנים. לצפיה במהלך לחצו כאן.

example

איקאה מניעה טראפיק לחנויות שלה עם קמפיין בלבורדים חכם

וורשה היא עיר שסבלה עד לא מזמן מפקקים ועבודות תשתית רבות שהפכו את ההתניידות בעיר בכלל, ולחנות איקאה בפרט לסיוט. זו הסיבה שוורשאים רבים החלו להימנע מלהגיע לחנויות איקאה במהלך השבוע – התנהגות שנמשכה גם אחרי שעבודות התשתית הושלמו. לכן, כדי לטפל במצב הבעייתי הזה ולהפוך את תפיסות הצרכנים, איקאה החליטה להציב בילבורדים בצמתים אסטרטגיים בעיר אשר יתקשרו בזמן אמת (על ידי שאיבת נתונים מגוגל) את זמן הנסיעה לחנות. לצפיה בקייס לחצו כאן.

example

טסקו מוודא שהמזווה שלכם ישאר מלא

טסקו השיקה לפני מספר ימים מיזם חדש בשיתוף פלטפורמת הפקודות האוטומטיות IFTTT אשר תאפשר לצרכנים לנהל טוב יותר את מסע רכישת המצרכים השבועי שלהם. כדי ליהנות מהשירות, כל מה שהם יצטרכו לעשות הוא להוריד את אפליקציית IFTTT, לבחור בערוץ טסקו הייעודי, ולהיכנס אליו עם סיסמת הטסקו שלהם. מכאן הם יוכלו לבקש לקבל עדכונים לגבי הוזלות של מוצרים, לבקש להוסיף למשל סלמון לסל אם מחירו יורד למחיר מסוים, להוסיף המבורגרים לסל אם בסופ”ש צפוי להיות חם, או לקבל מייל אם מחיר החיתולים משתנה. הם כמובן יוכלו גם להפוך רכישות מסויומות כמו קניית חלב לאוטומאטיות. בקיצור דרך מצויינת לספק לצרכן יוטיליטי אמיתי, חסכוני ושימושי ולוודא שמהיום את הקניות יעשו כולם אך ורק בטסקו. לכתבה המלאה לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *