BBR TRENDS – FOOTBALL FEVER

אם תרצה אין זו אגדה

מותג משקאות האנרגיה Gatorade משיק סרטון אפי המספר את הסיפור של השחקן המוערך בעולם ליאונל מסי. הסרט, בן 4 דקות, מציג את האתגרים והניצחונות שהובילו את מסי למקום שבו הוא נמצא היום, ושגם הטובים והמוכשרים ביותר תמיד ימשיכו לדחוף קדימה כדי להגשים את חלומותיהם.

החזון של אדידס

בסרטון החדש של אדידס מככבים לא פחות מ- 56 סלבים מעולם הספורט (ולא רק כדורגלנים), המוזיקה והדיזיין. ולראשונה ברשימה הזו מופיעות גם נשים כמו Lindsey Horan אלופת כדורגל נשים ארה”ב, Paige Tapp חברה בנבחרת של כדורעף נשים. הבחירה אינה מיקרית, שכן המותג המבקש למצב את עצמו כמותג היושב בצומת שבין ספורט, תרבות ומוסיקה – מותג חדשני ואתי (נעלי ה-Parley Ocean Plastic עשויים מפלסטיק שנמשה מהים). הסרטון הוא קריאה ליוצרים וספורטאים באשר הם לקרוא תיגר על מוסכמות ולהתגייס למהפכה שאדידס רוצה לייצר, ולעצב יחד את תרבות הספורט של מחר. הקמפיין שמנוהל תחת סיסמת הגיוס #HereToCreate מראה כיצד חזון המותג נפרט לגורמים באמצעות סרטים נוספים (דוגמה1, דוגמה2), אתר ייעודי ועוד.

סרט שכולו אומנות

כשהBBC- ביקשה לקדם את הצפייה של שידורי גביע העולם בכדורגל, צוות הקריאייטיב שנבחר לטפל בנושא חזר עם רעיון הזוי: לייצר סרט המספר על הרגעים הגדולים והמרגשים של המונדיאל אבל באמצעות סיפור רקום שיתכתב עם אומנות הריקמה והגרפיקה הטיפוסית כל כך לרוסיה. לשם כך נארגו באמצעות מכונה מיוחדת מעל 608 פריימים ייחודים שחוברו יחדיו לסרט אחד. התוצאה מדהימה. הסרט בולט וכמו תמיד ה-BBC מצליחים לייצר סיפור נפלא עוד בטרם תספר ותשדר את הסיפורים הגדולים של האירוע עצמו. לכן מלבד סרט הפרומו הנפלא ממליצים לכם גם לצפות בראיון עם הצוות שיצר את הקמפיין ולמי שמתעניין עוד כיצד נוצר הקראפט של הסרט, יכול לצפות בסרטון הזה.

איך אפשר משחק בלי בירה?

גביע העולם בכדורגל היא חגיגה למותגי הבירה באשר הם. באדוויזר לא רצו להישאר מחוץ לחגיגה, ומחליט לכבוש גם את השוק האירופאי. הם יצרו פרסומת בה נראה צי של דרונים שמחלקים בירות ברחבי העולם. מעבר לכך, הם מייצרים שלל פעילויות חוותיות שיבטיחו כי המותג יהיה חלק אינהרנטי של הרגעים החזקים של הטורניר.

למשל, חלוקה של מעל ל- 8000 כוסות (בשוק החם והקר) שמודדות את רמות הרעש בחדר, ומהבהבות ברגע שיש גול.

אבל לא די בכך, במאמץ לכבוש את השוק הבריטי (שהבריטים ידועים ביכולת השתייה שלהם) המותג יאפשר לאוהדים להזמין מבעוד מועד מקום על ספינת הבאד שתשוט לאורך נהר הטיימס ויארגן מסיבות צפיות אקסקלוסיביות, ומבטיח לעצמו מקום במסך המובייל עם בוט בו יוכלו האוהדים למצוא את הבר הקרוב לצפייה במשחק, להזמין שישייה הביתה וכן להשתתף במשחקים נושאי פרסים אודות המשחק.

יותר טוב ביחד

נראה כי באוקריינה, גברים נוהגים לצפות במשחקי כדורגל ואפילו בגמר ה-UEFA לבד. אז איך מוכיחים שצפייה משותפת מרגשת הרבה יותר? היינקן ערכו ניסוי מעניין שמטרתו להראות שהרבה יותר כיף לצפות יחד. לצפיה בסרטון לחצו כאן.

להפוך את ההרגל הרע לשימושי

Radio.Net מבינים שלפעמים משחק חשוב תופס אותך באמצע העבודה. כדי שלא תחמיצו, הם פיתחו עט, שברגע שלוחצים עליו, אפשר לשמוע את המשחק, כשאתם היחידים ששומעים אותו. אז אם תראו מישהו במשרד שנושך את העט שלו יותר מהרגיל, תשאלו אותו מה התוצאה.

וידיעה אחת שאסור לפספס: מלחמות הענקיות עולות מדרגה

וולמרט השיקו השבוע שירות ecom חדש שנקראה Jetblack. מדובר בשירות פרימיום בעלות 50$ בחודש (לעומת דמי חבר שנתיים של 119$ עבור אמזון פריים) המנגיש ללקוח שירותי קונסיארג’ ו-קניינות אישית המבוסס מחד על דאטה (הצרכן מזין בשלב האונבורדינג את העדפותיו ומשם בכל פעם שהוא צריך משהו הוא פשוט ישלח הודעה קולית עם בקשת ריפיל למוצר) ומאידך על צוות של אנשים המפעילים את ממשק הבוט. השירות שמטרגט בעיקר אימהות ניו יורקיות עסוקות, יאפשר להן לצלם ולשלוח תמונה של מוצר בהן חפצות ולקבלו במשלוח עד הבית תוך 24 או לחלופין לבקש המלצות לגבי מתנת יום הולדת או רעיונות לקונספט למסיבת נושא. בקיצור שירות פרמיום שעולה לא מעט שספק אם ישרוד מול הענקית האמזונית. לינק לאתר כאן ולסרטון הדמו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *