BBR TRENDS | FOOD & STUFF

1_2

קרלסברג מחייה את המתים לרגל יום הולדת ה-170 שלה
במהלך חסר תקדים, לרגל ציון 170 השנים להיווסדותו של מותג הבירה, הוחלט להחיות את מייסד המבשלה ולהנגיש לעולם את פילוסופיית החיים של אביה הרוחני J.C Jacobsen. איך? באמצעות שידור משנתו על ידי הולוגרמה בהרצאת TedX. ההרצאה שהועברה תחת הכותרת:
Why you should answer every question with probably” התכתבה עם ערכי המותג ודיברה על הצורך לחבק את חשיבת ה-“קרוב לוודאי” (The probably mindset) ככלי להצלחה עסקית וחדשנות. משמעות אימוץ פילוסופיית חיים שכזו פירושה ששלמות לעולם אינה מושגת ותמיד אפשר טוב יותר. מהסיפור שמועבר נראה שהאיש הקדים את זמנו מהרבה בחינות והיה בין הראשונים לאמץ open sourcing כשחלק עם מתחריו את סודות הייצור של שמרים טהורים, המציא את סקלת הPH וגם קרא לאומנים ואנשי רוח אחרים לשבת ולחלוק ראיונות. צפו בסרט הטיזר למהלך כאן ולהרצאת TedX המלאה כאן.

 

1_2

פוד פורן כל כך טעים שאפשר לאכול אותו
מכירים את זה שאתם בעבודה ולמרות השעה המוקדמת הבטן שלכם מתחילה לקרקר וכל שנותר לכם הוא לחלום על המבורגר עסיסי, זאת תוך שאתם גוללים בפיד באינסטוש ומתחילים לרפרף בפודפורן מה שרק מגביר את הרעב שלכם? אם כן, אז הקמפיין הזה בשבילכם. במשך שעתיים בבליץ מרתוני של פעילות אינטנסיבית, חברת היינץ בסאו פאולו השיקה קמפיין באינסטגרם חדש שנקרא “Irresistible Posts”. הקמפיין השתמש ב- Geo location בכדי להגיש לאנשים רעבים בשעות הצהריים סטוריז מעוררי תיאבון, מי שאהבו את הפוסט של היינץ והחליק את האצבע שלו כלפי מעלה יכלו להזמין לעצמם את תוכן הפוסט, שהוכן על ידי שף ברזילאי מפורסם. המנה  נשלחה עם שליח עד למפתן דלתו של האדם הרעב. לצפייה בקייס ליחצו כאן.

 

1_2

קמפיין קטן וחכם
בריף רוחב הוא אחד הקשים שיש אז איך מביאים לידיעת הציבור בקמפיין אחד עשרה מוצרים שונים? בברגר קינג מצאו פתרון יצירתי. הם יצרו ״אריזת מיסתורין״ שתמורת שני יורו העניקה ללקוחות את אחד מעשרת ההמבורגרים החדשים שלהם. לצפייה בסרט המלא לחצו כאן

 

1_2

VR עושה בית ספר לעובדים
אז איך מדרבנים את הצעירים של היום המיועדים לעבוד בתעשיות השירות לעשות עבודה טובה ומדויקת. כיצד ניתן להכין אותם למצבים מלחיצים שאין ספק כי לאורך עבודתם בחברה, קרוב לוודאי יאלצו להתמודד איתם ולפתור? ובכן מעבירים אותם סדנת VR. חברות כמו UPS וחברת Wallmart כבר עשו שימוש בסדנת VR בכדי לאמן את צוות המוכרנים שלהם לאירועים רבי קונים כמו ה-Black Friday ועכשיו חברת KFC יצרה אסקייפ רום וירטואלי שכל מטרתו לאמן את העובדים הצעירים שלהם כיצד להכין את דלי שוקי העוף שהפך למוצר הדגל של החברה. מדובר בחוויה חמודה אך מעט קריפית. לסרטון הקידום ליחצו כאן ולסרטון עם הדגמת החוויה המלאה כאן.

 

1_2

צרכנים פיננסים רוצים בוטים
ממחקר חדש של חברת Personetics עולה כי 7 מתוך 10 נסקרים מעוניינים בקבלת שירותים מבוססי בינה מלאכותית בכל הקשור למוצרי השקעות, בנקאות וביטוח. הצרכנים הצעירים שרובם מעולם לא רשמו צ’ק, מוכנים לחלוק את הדאטה שלהם עם חברות תמורת מוצרים מותאמים אישית ורלוונטיים יותר, ממשק שיחה בוטי נוח, רספונסיבי ואינטואיטיבי יותר. לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

1_2

Clothes are made to be lived in
אין ספק שחיות וילדים גונבים את ההצגה, ואין ספק שיש אינספור סרטי פרסומת לבגדי ילדים חמודים וקוליים שחוץ משיר שמתנגן ברקע אין בהם ממש תובנה.  עובדה מצערת בהנתן שעולם הילדים כל כך עשיר –מותג האופנה הצרפתי Petit Bateau נקט בגישה מעניינת יותר, והוא מביא לנו את סיפור החיים של בגד המשקף את ההתעללות הקשה שעוברים הבגדים האהובים על ילדינו מידי יום. הרי ברור לכולנו ש-Clothes were made to be lived in. לצפייה בסרט לחצו כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *