BBR TRENDS – ENGAGING BRAND EXPERIENCES

פרסונליזציה, הדור הבא

זה נשמע כמו מדע בדיוני, ובעידן הפייק ניוז – מי יודע. אבל החודש מותג רכבי היוקרה לקסוס השיקו דרך חדשה לרכוש רכב – כזה שמותאם ל-DNA של הלקוח. אז איך זה עובד? מעבדת ה- Genetics select של לקסוס יקחו מכם דוגמית רוק ועל בסיסה יעצבו לכם את הרכב המושלם (או כמו שהם אומרים “The Car of your Genes”).
כך, מי שאוהבת קפה תקבל רכב עם מחזיקי כוסות מוגדלים, מי שרגיש לשמש יקבל רכב עם חלונות כהים ומי, שמרכיבה משקפיים – שמשה אופטית.. נשמע בדיוני? הנה קייס להמחשה וגם אתר רשמי ממש.

שמים סוף להטרדות

אין אחת בינינו שלא יצאה למועדון לילה ולא נתקלה בתופעה המטרידה של נגיעות לא רצויות, ידיים מטיילות וגברים נצמדים מידי – או בקיצור, הטרדה מינית. בברזיל שאלו את הנשים על התופעה ו-86% מהן דיווחו על כך שהוטרדו במועדונים. אז כדי לתרגם את התופעה למספרים ולעורר אצל הגברים מודעות שאולי תגרום לשינוי התנהגות שוופס,
יצאו במהלך מיוחד. במרכז המהלך שלוש נשים ושמלה אחת שעוצבה בבד מיוחד רספונסיבי, עטור בחיישנים. המטרה: למדוד באמצעות החיישנים כמה פעמים נוגעים באישה וחשוב מכך איפה בדיוק – וזאת מתוך מטרה להפריך את הטענה שמדובר ב-“נגיעות תמימות”. סקרנים לגבי התוצאות? כל הפרטים בקייס.

חווית מותג: אין על אנגייג’מנט בזמן אמת

איך יכולה רשת מוצרי ספורט כגון UnderArmour למנף את החסות שלה על קבוצת ה-NBA הפייבוריטית, ה- State Warriors? באמצעות משחק טריוויה שמונגש לצופים ולאוהדים בזמן אמת תוך מינוף העובדה שצפייה פעילה במשחק עוברת היום גם דרך מסך המובייל של האוהדים. כך מוזמנים האוהדים להוריד את אפפ הטריוויה הייעודי שנקרא StephIQ. אבל המשחק לא מתחיל מיד, אלא רק כש-Steph Curry כוכב הקבוצה קולע סל של 3 נקודות. מאותו הרגע הטריוויה עובר לייב והמשתתפים בו נדרשים לענות נכון על 8 שאלות אמריקאיות כשלכל שאלה זמן מוקצב של 10 שניות. טעיתם? אתם בחוץ. עניתם נכון, תקבלו פרסים שווים ממש (Under Armour כבר אמרנו?) ותוכלו להשתתף בהגרלה של 10.000 דולר לבזבוזים ברשת. לא פשוט לייצר ולנהל פעילות בזמן אמת, אבל הדבר מייצר תדמית של נחשקות ואקסקלוסיביות, שלא לדבר על חוויה עוצמתית שקשה לייצר אחרת. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם באים לייצר פעילות אנגייג’מנט. צפו בקייס ותקראו כתבה בנושא.

ואם כבר מדברים על אנגייג’מנט, אז הנה עוד דוגמה. ברגר קינג אשר יצרו באמצעות פלטפורמת הסטוריז מערכת להזמנת הוופר האישי שלך. כך באמצעות סדרה של שאלות (כל אחת בסטורי נפרד), אנשים הרכיבו את הוופר שלהם ולבסוף קיבלו קופון פרסונאלי באמצעותו יכלו לקבל את ההמבורגר שהזמינו בחינם. מלבד העובדה שמדובר בפעילות מקורית לפלטפורמה, הפעילות שברה שיאים במונחי אנגייג’מנט. לצפייה בקייס לחצו כאן.

Image result for accenture pulse report 4 r personalization

כתבה אחת לסיום: יצירת חוויה פרסונאלית באמת

מדברים הרבה על פרסונאליזציה – אבל מה זה בדיוק? מחקר חדש של חברת Accenture  מפרקת את הנושא לגורמים ומונה ארבעה מאפיינים של פרסונאליזציה. 1. רלוונטיות – האם המותג שלכם שולח ללקוחותיו הצעות מכר רלוונטיות ומותאמות לתחומי העניין שלו והעדפותיו האישיות. 2. האם המותג שלכם מכיר את הלקוח שלו ויודע מה היסטוריית הצריכה שלו (וממנף כמובן את הידע הזה). 3. האם המותג שלכם מזהה את הצרכן עד לפנייה שמית אליו? 4. האם הוא מציע לו רכישות חדשות על בסיס היסטוריית הרכישות שלו? בקיצור, ארבעה אלמנטים שכדאי לקחת בחשבון בבואכם לעצב חוויה פרסונאלית באמת. כל הפרטים על המחקר כאן וגם כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *