BBR TRENDS | DATA IS BEAUTIFUL

clip_image002

איך לשפר את ה-Game שלך

כדורסל הוא הספורט הפופולארי ביותר בפיליפינים, ולכל קהילה יש מגרש משלה. אבל כיצד יכולים מורעלי הכדורסל לשפר את הביצועים שלהם בהעדר מאמנים מקצועיים? לגוגל ונייקי היה פתרון: תכירו את ה- Nike Hyper Court. מגרשי הכדורסל הראשונים בעולם המציעים חוויה דיגיטאלית אינטראקטיבית. ברגע ששחקן דורך במגרש הוא מקבל גישה, ללא תשלום, לתכנים אקסקלוסיביים מעוררי השראה לרבות תרגילים שמותאמים אליו אישית ומשתנים ככל שהוא משתפר. בקיצור “מאמן בכיס”. מסוקרנים? רוצים לראות את סרט הקייס ולדעת עוד? הקליקו כאן.

 

clip_image004

יותר מרמז…

בחירת המתנה המושלמת היא משימה מאתגרת, אז כדי להוציא ממנה את אלמנט הניחוש, חברת התקשורת Verizon, המוכרת מכשירים טכנולוגיים דוגמת ה-Google Home, החליטה לשתף פעולה עם חברת Spotify. באמצעות אתר ייעודי הם אפשרו לצרכנים לבחור את המתנה המושלמת בה הם חושקים ולשתף בה את מי שהם רוצים שיקנה להם אותה. איך? יצרו פלייליסט ייחודי, הניתן לשיתוף, שאם תקראו רק את שמות השירים המופיעים בו (אין צורך באמת לנגן את הפלייליסט), תבינו מהר מאוד מה ישמח את ליבו של היקר לכם. בתמונה למעלה דוגמה למשאלה לקבל Google Home, אבל אתם מוזמנים להתנסות בעצמכם. חמוד ממש!

clip_image006

קידוד בשירות הבטיחות בדרכים

עד היום כל הקמפיינים למניעת השימוש בסמארטפון בזמן נהיגה התמקדו בנהג. חברת Audi החליטה לתקוף את הבעיה מכיוון אחר, והחליטה לפנות דווקא לאתרים השונים בהם הנהג משוטט בזמן נהיגה. איך? הם יצרו שורת קוד שאתרים יכולים להטמיע באתר שלהם אשר מתממשק עם ה- GPS שבנייד ומזהה את מהירות הנהג. ברגע שהאתר מזהה שמהירות הנהג חורגת מ-20 קמ”ש, היא תחסום את הגלישה אליו ותבקש מהנהג לציין האם הוא “נוסע” או “נהג”. הפיצ’אר החדש הושק אך לפני כמה ימים, נשאר לראות כמה אתרים יטמיעו אותו. לקייס הקליקו כאן.

clip_image010

מטביעים דאטה

מסתבר שבארה״ב דאטה סלולרית עדיין עולה לא מעט כסף. לכן כשחברת Verizon הפכה לספונסור הרשמי של משחקי ה-NBA, היא החליטה לקשור בין מספר ההטבעות לסל לכמות הדאטה ממנה יוכלו המעריצים ליהנות. כל מעריץ הוזמן לבחור את ששת השחקנים האהובים עליו ובכל פעם שהוא הטביע סל, המעריץ קיבל לידיו עוד דאטה לשימוש בחינם. קישור לכאורה בין שני דברים לא קשורים כלל – אבל אין ספק שהשלם מעניין ממש! לצפיה בקייס ליחצו כאן.

clip_image012

אני עובר לרכבת

אם אתם לא מוכנים לוותר על הנוחות של הרכב שלכם לנסיעת הבוקר לעבודה, אם אתם חייבים את השקט שלכם, את קפה הבוקר והמוזיקה מבלי שמישהו יידחף וייצטופף לידכם, אין באמת הרבה דברים שישכנעו אתכם לוותר על העמידה בפקקי הבוקר פרט לטיעון משכנע ממש. באנגליה, Virgin Trains עושה זאת. בכדי לעודד את ציבור הנהגים לנטוש את הרכבים שלהם לטובת נסיעה ברכבת, הם עלו בקמפיין חוצות ענק בו נעשה שימוש בבילבורדים דיגיטאליים שהיו פרוסים בקרבת הכבישים הסואנים ביותר. השלטים, התממשקו עם זמני הנסיעה ברכבת והאומדנים של זמני הנסיעה בכביש בו הוצבו , ושיקפו לנהגים בזמן אמת את זמן הנסיעה ברכבת לעומת הרכב. שימוש בדאטה לא מסובך במיוחד אך כמה משכנע! לפרטים נוספים הקליקו כאן.

clip_image014

clip_image016

בקמפיין לא שונה בהרבה, בילבורדים דיגיטאלים עבור רשת המזון המהיר McDonalds התממשקו גם הם תוך התייחסות למיקום הגיאוגרפי ולעומסי התנועה והנגישו לנהגים מסרים שונים בהתאם לתנועה בכבישים. כאשר התנועה זרמה, הוקרנו לנהגים תמונות גדולות של ההמבורגרים והארוחות הזמינות לנהגים בסניפים, בעוד שבשעות העומס, המסר השתנה ונתן לנהגים שביב תקווה:
“Stuck in a Jam? There’s light at the end of the tunnel”.

clip_image018

חיישן מציל חיים

חברת רכבי היוקרה BMW העניקה לנהגים שלה כרטיס ברכה קצת יוצא דופן לכבוד חג המולד. הכרטיס נתלה בתוך הרכב, ובעזרת חיישן המהירות שמוטמע בו, מזהיר את הנהג מנהיגה מופרזת ומסכנת חיים על גבי כבישי אירופה המושלגים. רעיון נחמד אבל לא בטיחותי באמת, ייתכן וההתרעה מגיעה באיחור כשהתאונה כבר בעיצומה. תשפטו בעצמכם כאן.

clip_image020

זמן אמת מוסיף עניין

חברה שמגייסת תרומות לארגוני צדקה כבר מזמן הפסיקה לרגש צרכנים. אז כדי להוסיף קצת פלפל לעניין, חברת Pay Pal שביקשה לגייס תרומות למספר ארגונים, שמרה את סכומי התרומות בסוד וגילתה אותם לציבור בפרסומת ששודרה בזמן אמת. בפרסומת כל ארגון, שיוצג על ידי תרנגול הודו אחר, רץ במרוץ נגד השני. הזוכה במרוץ כמובן היה הארגון עם הכי הרבה תרומות.

הפרסומת ששודרה בלייב וארכה שתי דקות חזרה במדויק על קצב גיוס התרומות לכל ארגון. לצפיה בקייס ליחצו כאן ומי שמעוניין בעוד קצת פרטים של מאחורי הקלעים יכול למצוא אותם כאן.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *