BBR TRENDS | DATA DONE RIGHT

bbr1

אמאזון משיקה את הדור החדש של החנויות החכמות ומשנה את חוקי המשחק
חברת אמאזון הודיעה השבוע על פתיחת חנות קונספט חדשה שנקראת Amazon Go. החנות, אשר רצה עכשיו בפורמט של פיילוט בסיאטל וזמינה אך ורק לעובדי החברה, תציע לצרכנים החל מהשנה הבאה את חווית הקניות הפשוטה והמהירה שחיכינו לה – בלי תורים ובלי עמדות תשלום. כל שיהיה על הצרכן לעשות הוא להוריד את אפליקציית Amazon go –  מאותו רגע, הוא יוכל להיכנס לסופר, לקחת כל מוצר מהמדף (שיתווסף באופן אוטומטי לעגלת הקניות הוירטואלית שלו), ולצאת.
הטכנולוגיה מאחורי השירות נקראת “Just Walk Out Technology”, ומושתת על machine learning, חיישנים ואינטליגנציה מלאכותית (כמו אלה של מכוניות ללא נהג), המאפשרים מעקב אחרי הפריטים שלקוחות מרימים (או מניחים בחזרה). זמן קצר לאחר מכן, אמאזון כבר תדאג לשלוח לו את החשבון והקבלה. סרטון ההדגמה ואתר החברה.

 

bbr1

איקאה: קטן, חכם ואנושי
ענקית הריהוט השוודית השיקה בשבוע שעבר קמפיין SEO המבוסס על החיפושים הפופולאריים ביותר הנוגעים לזוגיות ויחסים בין אישיים. לכל שאלה כזו, איקאה סיפקה את התשובה המושלמת בדמות “המוצר המושלם” העונה לדרישה. התוצאות המתקבלות מצליחות להיות גם הגיוניות וגם משעשעות ביותר. כך למשל לטענה “הוא לא סימס לי בחזרה” תופנו למטען ה-USB הזה הנקרא “He Doesn’t  Text Back”. אם בן הזוג שלכם נרדם על הספה, תופנו לכאן ואם תחפשו איך להתגבר על אהבה נכזבת סביר להניח שתראו את זה. בקיצור, קמפיין קטן וחכם המבוסס על שימוש סופר נכון בדאטה, תובנה מקסימה וניצול מעולה של מדיה . לצפייה בקייס לחצו כאן ולהצצה באתר שלהם כאן.

 

bbr1

החיים המחוברים של נטפליקס
אחרי קמפיין הגרב החכמה של שנה שעברה, שיודעת לזהות מתי במהלך מרתון צפייה הצופה נרדם, החליטו בנטפליקס השנה לייצר מוצר חכם נוסף, הפעם על מנת לקדם צפייה בזוגות. מדובר בבובת דוב מתוקה (שניתן להעניק כמתנה בחגים), שיש לרכוש בזוגות, אחד לכל אחד מבני הזוג. איך זה עובד? ברגע שאחד מבני הזוג מחבק את הבובה, הלב של הדוב שנמצא אצל האדם השני מהבהב. ברגע שהאדם השני מחבק גם הוא את הדוב שלו, הסידרה האהובה על הזוג בנטפליקס נדלקת אצל שניהם בצורה אוטומטית. כך שלא משנה מה המרחק שמפריד ביניהם, הם עדיין יוכלו לשבת יחד ולצפות בתוכן האיכותי שמציעה החברה. לצפיה בסרטון הקייס לחצו כאן.

 

bbr1

Spotify עושה שיימינג להרגלי ההאזנה שלכם
למי לא עברה בראש המחשבה “מה אם מישהו יידע ששמעתי את סורי של ג’סטין ביבר בריפיט במהלך כל חודש פברואר??”. ובכן, Spotify יודעת, והדאטה שצברה על הרגלי ההאזנה של משתמשיה עומדת בבסיס קמפיין שילוט שמשלב שימוש בדאטה ופרסונליזציה בצורה שנונה וחכמה. מוזמנים לקרוא עוד על המהלך ממש כאן.

 

bbr1

פולקסוואגן: מעסקי הרכב לעסקי הניידות
חברות הרכב המובילות בעולם הפנימו סופית שלדורות הצעירים של הצרכנים האורבניים חשוב יותר נושא הניידות והנגישות לתחבורה מאשר נושא הבעלות על רכב. פולקסוואגן זיהתה את המגמה וגם נתנה לה מענה: הקמת חברה חדשה בשם MOIA, שמטרתה להתחרות בUBER ולספק לציבור תחבורת On Demand.
החלק היפה במהלך הוא שיתוף הפעולה ההדוק של החבר עם ראשי הערים, מתוך שאיפה לקדם חזון משותף –  הפיכת המטרופולינים המרכזיים לערים “חכמות” עם תחבורה “חכמה”. מהלך ששווה לעקוב אחריו. לאתר החברה החדשה, שבהחלט שווה ביקור, לחצו כאן.

 

bbr1

Evan: תשדיר השירות שכולם מדברים עליו
פעמים רבות, לפני שמתרחש אירוע אלים, כל הסימנים המקדימים נמצאים שם, רק שאנחנו או אדישים מידי או לא קשובים מספיק כדי להבחין ולזהות אותם. הנה תשדיר שירות שמראה לנו בדיוק עד כמה אנחנו אטומים לתקשורת הלא מילולית הסובבת אותנו. הסרטון הקצר, שנקרא בפשטות “Evan” ונראה כמו סיפור קצר ומרגש על אהבת נעורים, מקבל תפנית שלא מביישת את פרק 9 בעונה 3 של משחקי הכס. הסרטון הפך לוויראלי בטירוף וצבר כבר מעל ל-6 מיליון צפיות ביוטיוב בלבד וכמובן המון שיתופים ברשתות החברתיות ואיזכורים בכל האתרים המרכזיים. אם טרם נחשפתם אליו, אל תפספסו.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *