BBR TRENDS CONVERSATIONAL APPS 14.04.2016

example

פייסבוק הופך לידידותי יותר עבור מותגים

לפני מספר ימים התקיים כנס ה- F8 של פייסבוק ויצאו משם לא מעט הכרזות חשובות שהולכות לשנות את הדרך בה אנחנו מתקשרים עם מותגים. ההכרזה החשובה ביותר שלהם היא ההשקה של Messenger Bots. מדובר בפלטפורמה שתאפשר לצרכנים להתעדכן באופן שוטף לגבי נושאים כמו החדשות ומזג האוויר אבל חשוב מכך, הוא יאפשר לצרכנים לתקשר ולרכוש מוצרים הישר מהמותג האהוב עליהם מתוך פלטפורמת המסנג’ר. מותגים החפצים להימצא על ידי צרכנים יוכלו לשתול קודים שעל ידי הצילום שלהם יפתח קו ישיר במסנג’ר למותג. מדובר בנושא טיפה מסובך אז ממליצים לקרוא את הכתבה הזו ואז לעבור לעמוד הזה בכדי לצפות בדמואים השונים ולקבל מושג טוב יותר של יכולות הפלטפורמה. למי שאין כוח הנה דמו קטן של יכולות השופינג.

example

Intermarche תגמול אתכם מסוכר ב-6 ימים בלבד

בשנים האחרונות כמות הסוכר שאנחנו צורכים עומדת למבחן. עם הגידול במספר האנשים המאובחנים במחלת הסכרת ובפרט ריבוי מקרי סכרת הנעורים, אנו עדים ליותר ויותר מותגים הנדרשים לקצץ בכמות הסוכר במוצרים שלהם. אנחנו גם עדים לשלל “סדנאות גמילה מסוכר” – אבל כמו שכולם יודעים, הפסקה בסגנון Cold Turkey היא קשה. מכאן ש- Intermarche מציעים דרך הדרגתית לגמילה עם מארז יוגורטים בו כל גביע מכיל כמות קטנה יותר של סוכר. לכתבה המלאה לחצו כאן

אז איך בדיוק צורכים בני דור ה-Y תכני וידאו

מחקר חדש של חברת Defy Media קובע סופית כי עבור בני ה-13-24 צריכת הווידאו מתרחשת  בעיקר ברשתות החברתיות אבל החידוש הוא שבניגוד למחקרים שטחיים אחרים, המחקר הזה מפרט את האופי המדויק של “דיאטת הוידאו” של בני דור ה-Y. עבור הצעירים האלה תוכן וידאו הוא הרבה יותר מאמצעי בידורי או דרך להעביר זמן. מדובר בכלי המאפשר להם לשמור ולטפח את הקשר עם המשפחה והחברים שלהם ולהתמודד עם חיי היום יום. לקריאת הכתבה לחצו כאן ולהורדת הדוח כאן.

example

דומינוס משיקים אפליקציה להזמנת פיצה בלי ללחוץ על כלום

דומינוס פונים לעצלנים שביננו ומאפשרים הזמנת פיצה רק על ידי פתיחת האפליקציה. ללא שום צורך להקליק על שום דבר. האפליקציה אינה דורשת דבר מלבד רישום חד פעמי. אחרי זה, כל פעם שתפתחו אותה, האפפ ישגר את ההזמנה הקבועה שלכם לדומינוס…ולמי שדואג שטעויות לחיצה יעלו לו ביוקר אז חשבו גם על זה ובכל הזמנה יופיע מסך מיוחד עם ספירה לאחור של 10 שניות בהן  יתאפשר לכם לבטל את ההזמנה. סרט קייס כאן.

example

עתיד אפוקליפטי

הבחירות בארה”ב מעסיקות את כולנו, וכאשר ישראל (בין אם אנחנו רוצים להודות בכך ובין אם לאו) קשורה קשר הדוק כל כך לארה”ב, מאוד חשוב לנו מי האדם שבסופו של דבר ייבחר לנשיאות וינהיג את המדינה. אבל מה שהחל אולי כסוג של בדיחה – המועמדות של דונאלד טראמפ לנשיאות – צבר תאוצה וניכר כי יש לו סיכוי יותר מטוב להיבחר. כך יצא אתמול עיתון הבוסטון גלובס עם עמוד שאר סטירי הממחיש כיצד יראה העתיד שלנו אם טראמפ ייבחר. לצד כתבות יותר מבדרות, כתבו צוות העורכים תור דעה ארוך ומנומק. פרסום פוליטי במיטבו. לצפייה בעמוד השאר לחצו כאן. אבל כמו שאומרים, הסימפסונס כבר עשו את זה ובשנת 2000 הם שידרו פרק בו ליסה נבחרת לנשיאת ארה”ב וצריכה להתמודד עם הירושה שטראמפ, הנשיא הקודם, השאיר לה לינק לקטע

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *