BBR TRENDS | CARS & STUFF

clip_image002

מ- Shaming ל- Punishing: קמפיין לא שגרתי לבטיחות בדרכים (שיטת המקל)

בריו דה ז’נרו, השעה השנואה ביותר להקשיב לרדיו היא שבע בערב, השעה בה נהגים רבים ממהרים הביתה. מדוע שנואה? כיוון שבשעה הזו, מידי יום, בכל תחנות הרדיו – כולן! – מתנגנת תוכנית מטעם הממשלה. הדבר מעוגן בחוק כבר מעל ל-82 שנה. באופן טבעי, כל הנהגים בשעה הזו עוברים להקשיב לרדיו האינטרנטי בנייד שלהם . איך זה קשור לבטיחות בדרכים? ובכן, בכדי להרתיע נהגים מנהיגה במהירות מופרזת באמצעות שימוש ברכיב ה-GPS וה-accelerometer המותקנים בסמארטפון, אחת מתחנות הרדיו האינטרנטיות הפופולריות ביותר בברזיל הפסיקה את שידוריה כאשר זיהתה נהיגה במהירות מופרזת ואילצה את הנהג פורע החוק להאזין לדקה של התוכנית השנואה ביותר בברזיל, זאת המשודרת על ידי הממשלה באותו הזמן. התוצאה: קמפיין מייצר שיחה על הדרך בה הוענשו נהגים באופן משעשע. רוצים להבין בדיוק איך זה עבד? ליחצו כאן.

clip_image004

Movistarנלחמת במהירות עם מהירות (שיטת הגזר)

ויש גם את האופציה להילחם במהירות מופרזת על ידי חיזוק חיובי של התנהגות טובה. בלימה שבפרו, ממש כמו אצלנו, כביש החוף מועד לפורענות ולנהיגה במהירות מופרזת, דבר המסכן את כל הנהגים וגורם לעליה שנתית במספר הפצועים וההרוגים בכביש. אז איך אפשר לרסן את הנהג הסורר ולהבטיח שישמור על המהירות המותרת? חברת הטלקום Movistar החליטה להילחם במהירות עם יותר מהירות. איך? הם יצרו אפליקציה שמנטרת את מהירות הנהג על הכביש, נהג ששמר על המהירות המותרת קיבל נפח גלישה חינם לנייד שלו. לצפייה בקייס ליחצו כאן.

clip_image006

Nissan לוקחת בעלות על חשמל ואנרגיה נקייה

Nissan הוא כבר לא רק יצרן רכבים, אלא מהיום גם יצרן של אנרגיה נקייה. החברה, שהשיקה לפני כעשור את הרכב החשמלי הראשון, ה-Nissan Leaf, חרטה על דגלה את המחוייבות למציאת אנרגיות מתחדשות. השנה, לכבוד השקת יחידת איחסון האנרגיה הביתית שלה, ה-“Nissan xStorage”, המורכבת מחמש סוללות Nissan Leaf ממוחזרות, החברה פתחה בית קפה בעל קונספט ייחודי במרכז פריז. בבית הקפה שנקרא ה-“Nissan Electric Café”” תאלצו ללכת, לרוץ, לקפץ ולדווש בכדי לשלם על ההזמנה שלכם. בו בעת תוכלו גם להתרשם ולשמוע כיצד ה-XStorage יחסוך לכם כסף ע”י אחסון אנרגיית חשמל ולגשת לאתר שיצרה Nissan על אנרגיות מתחדשות בשיתוף עם ה-Huffington Post – “Electrify the World“. לצפייה בקייס ליחצו כאן.

clip_image008

מניעה היא השלב הראשון לבטחון

בישראל מתרחשות מידי יום לפחות שתי תאונות בהן מעורבים רוכבי אופניים. מדובר בבעיה חמורה איתה מתמודדים לא רק בארץ אלא בעולם כולו . אז כיצד יכולים גם הנהגים וגם הרוכבים להרגיש בטוחים ומוגנים יותר? חברת הביטוח Axa מצאה פתרון מקורי לגרם לנהגים בכביש לשמוע את צלצול הפעמון של רוכבי האופניים – פעמון אופניים חדשני המתממשק עם כל סוגי הרדיו הקיימים ופורץ לשידור (גם כשכבל ה-aux מחובר או כשמקשיבים לCD) בכל פעם שהרוכב מצלצל בפעמון. איך עשו את זה? גלו בסרטון הקייס הבא.

clip_image010

Toyota מנסה להתחבר לרגשות הצרכנים

טויוטה השיקה לא מזמן את רכב ה-Camry שלה תחת הקונספט “”sensations, כדי להדגיש שהנסיעה ברכב היא הרבה יותר מרגשת מבעבר. כדי להוכיח את האימרה הזו, המותג יזם קמפיין ייחודי בטוויטר אשר טרגט צרכנים על בסיס האמוג’י בהם השתמשו בכדי להביע את רגשותיהם. כך נוצרו 13 קווי עלילה ומעל ל-80 סרטונים שונים אשר הוגשו לצרכנים בפלטפורמת טוויטר – כל אחד מותאם למצב הרוח של הצרכן. בעוד שההשקעה במהלך הלא פשוט הזה בהחלט ראויה לזכות את המהלך בתשומת לב, לא בטוח אם “פרצופי הפלסטיק של האמוג’י” הם הכלי הנכון לעורר רגש. ליחצו כאן ושיפטו בעצמכם.

clip_image012

תשכחו כל מה שאתם חושבים על חברת ביטוח

Lemonade היא חברת ביטוח מזן חדש. חברה ששמה לעצמה מטרה לפשט את תהליך הביטוח ולהפוך כל ממשק איתה לידידותי, נוח, שירותי, מהיר ואפקטיבי (לחלוטין לא טרמינולוגיה שבד”כ מיוחסת לחברות ביטוח). בראש ובראשונה, מדובר בחברה שחושבת מובייל פירסט ומבקשת להסיר את נקודות החיכוך. כך, כשתדרשו לדווח על פריצה לבית, כל שיהיה עליכם לעשות הוא לענות על מספר שאלות בבוט האפליקציה, לצלם בוידאו את הדיווח שלכם ולחתום בתוך חלונית הצ’אט. לרוב תשלום על תביעה נעשה בפחות מ-3 דקות (כן קראתם נכון: ש-ל-ו-ש ד-ק-ו-ת!). רוצים להבין בדיוק איך זה עובד? לחצו כאן לסרטון הסברה.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *