BBR TRENDS | Cannes Special

 

Grand Titanium | להזמין פיצה עם Emoji

פיצה היא מסוג המאכלים שצריכים להגיע מהר, אבל לא פחות חשוב, כדאי שגם תהליך ההזמנה ייקח כמה שפחות זמן. זו הסיבה שחברת דומינוס פיצה השיקה הזמנת פיצה באמצעות מסרון עם Emoji של משולש פיצה. מספיק להזין פעם אחת מה הרכב הפיצה האהוב עליך כדי שברגע שתשלח הודעה, ודומינוס כבר בדרך אליך. לצפיה בקייס לחצו כאן

Grand Prix Film | הפרירולים הקצרים בייקום

סידרת הפרירולים לחברת הביטוח גייקו גרפו את כל תשומת לב השופטים של צוות קטגוריית הסרטים בקאן. הסיבה? הסדרה שברה את כל המוסכמות. לרוב פרירולים רחוקים מלהיות פורמט מעניין. מדובר בסרטונים שניתן לדלג עליהם אחרי חמש שניות. כאן כל האקשן התרחש בחמשת השניות הראשונות של הפרסומות והמפרסם אף קרא לצופה להפסיק לצפות בפרסומת בה, כי לכאורה כבר לא קורה בה כלום. חתיכת Reverse Psychology שעבד מצוין. לחצו כאן לצפייה בסרט הראשון, השני ,השלישי והרביעי

Volvo Life Paint | Grand Prix Design

חברת הרכב וולוו אשר חרטה על דיגלה כבר שנים את נושא הבטיחות בדרכים השיקה בלונדון צבע מיוחד המחזיר אור אשר נועד לציבור רוכבי האופניים. מידי שנה אלפי רוכבי אופניים העושים את דרכם הביתה בחושך אחרי העבודה נפצעים בתאונות דרכים כיוון שהם אינם נראים בחושך. חברת וולוו השיקה לשם כך תרסיס צבע מציל חיים. אז כדי לצפות בקייס ולראות מה צבע יכול לעשות לחצו כאן. הקמפיין גם זכה בגרנד פרי בקטגוריית הפרומו.

LikeaGirlGrand Prix PR

אין ספק שהעצמה נשית הפך לנושא חם בשנים האחרונות. מחקר שנערך על ידי המותג Always גילה כי בגיל העשרה הביטחון העצמי של נערות יורד וזאת בגלל אמירות שליליות כמו “אתה מרביץ כמו בחורה” ועוד. על כן, המותג לקח על עצמו לתקן את המעוות ולהפוך את מה שנאמר עד אז כקללה “Like A Girl” למסר מעצים ומעורר השראה. לצפיה בקייס הקליקו כאן.

Volvo Interception | Grand Prix Direct

איך מגיעים במהלך הסופרבול לכל אותם אנשים המעוניינים לרכוש רכב חדש? איך גם מתבלטים מעל כל יצרני הרכב האחרים המפרסמים באותו ברייק פרסומות עמוס ומושקע? התשובה: בלי פרסומת בסופרבול, ובאמצעות האקינג! מה שחברת Volvo ביקשה מהצופים היה פשוט. בכל פעם שתראו פרסומת לחברת רכב, תטווטרו להאשטג שלנו מי האדם שהייתם מפרגנים לו Volvo חדשה ואולי תיזכו ברכב. ההיענות הייתה מ-ט-ו-ר-פ-ת אבל כדאי שתשפטו בעצמכם. לצפיה בקייס ליחצו כאן.

example

What3Words | Grand Prix Innovation

המהלך הזוכה הוא מיזם חדשני למיפוי העולם. מיפוי המתבסס על נקודות ציון של רוחב ואורך המתורגמות לשלוש מילים. כך ניתן בעצם למפות כל ריבוע של 3 מטר על 3 על פני כדור הארץ ולספק לאנשים החיים במקומות צפופים כתובת אמיתית ופיזית. האימפליקציות של אימוץ שיטת מיפוי כזו מרחיקות לכת לכן מומלץ לצפות בסרט הקייס.

example

I will what I want | Grand Prix Cyber

בכדי לשנות את התדמית הגברית של חברת Under Armour המוכרת ציוד התעמלות, יזם המותג קמפיין אשר ביקש להעצים נשים ולקרוא תיגר על מה שהחברה חושבת שהן יכולות לעשות. המותג ביקש להוכיח שעם כוח רצון נשים יכולות לעשות הכל. במרכז הקמפיין הוצבה הטופ מודל ג’יזל בונדשן המצולמת כשהיא מתעמלת. המעבר שלה לתחום הקיקבוקסינג והספורט עורר סערה ברשת אשר נוטבה לאתר פעילות החברה והוזן בזמן אמת לפרסומת המקוונת בה מופיעה ג’יזל. המהלך שזכה להד ציבורי גדול הצליח לשנות את תדמית החברה, מחברה גברית מובהקת לחברה המצדדת בנשים. לצפייה בסרט הקייס.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *