BBR TRENDS | BOLD MOVES

Go MADbury

מותג השוקולד הבריטי Cadbury רוצה לחגוג את המותג באמצעות מהלך מעורבות צרכנים מסוג כייפי וטעים במיוחד –  ומאפשר להם להציע מה יהיו הטעמים החדשים שישיק המותג. הסרט קצר, קופצני וצבעוני ומלא בשוטים מעוררי תיאבון – ממש חגיגה לעיניים!

מה עושים הערב?

Skol Beats הוא מותג אלכוהול על בסיס דגנים ברזילאי (לא, זה לא בירה) הידוע בחדשנותו ומזוהה עם חיי הלילה הלוהטים שבמדינה. אז כדי לחגוג ולחזק את הזיהוי הזה, המותג יצא עם עוזר קולי בסגנון אלקסה, באמצעותו תוכלו לגלות מה קורה בעיר, איזה מועדונים חדשים הכי חמים, לשלוח הודעת טקסט המזמין את החתיך התורן להצטרף אליכם או להזמין שתייה ונשנושים למסיבת הפתעה שהחלטתם לקיים, ועוד. שווה לא?

אותה גברת בשינוי אדרת

“אם שותים לא נוהגים” הוא מסר לעוס, כזה שכבר ראינו במלא ווריאציות, כך שכדי לגרום לאנשים להקשיב, צריך להוסיף לו טוויסט חדש וקצת אחר. לאחר שמחקר גילה שרוב האנשים אינם מחשיבים שתיית כוס יין כאלכוהול של ממש ולכן עולים על ההגה, יינות Jean Jacques, בשיתוף עם חברת אובר, יצרה מהדורה מוגבלת של היין כאשר בסצנה הפסטוראלית המתנופפת על גבי התווית חבויה סצנה קצת יותר מחרידה של תאונה. בכדי לנעוץ את המסר עד הסוף – על כל בקבוק הוטבע גם קוד פרומו לנסיעת אובר חינמית. מה אהבנו? את הקראפט שבקמפיין, את פשטות המנגנון ורעיון המדיה, את תפירת המבצע עד לפרט האחרון ובעיקר את הטעם הטוב שהוא משאיר בפה.

יאללה, מוכנים?

מועדון ה-Dollar Shave Club שנקנה על ידי Unilever לא איבד, למרות הרכישה, מעצמאותו. במסע הפרסום החדש שהשיק השבוע הם החליטו לחגוג את מיליוני הדרכים השונות בהם גברים משתמשים בסכין שלהם (ולמען הכנות – לא כולם משמשים לגילוח הפנים). המהלך נבנה על בסיס סקר שערכה החברה בה גילתה 26 שימושים שונים בסכין, מציג לראווה 26 חדרי אמבט בהם קוראים כל מיני דברים כאשר החוט המקשר ביניהם היא העובדה שכל הניצבים “are getting ready”. כך מרחיב המותג את הזדמנויות הצריכה שלו וכן את טריטוריית המותג הרבה מעבר להזדמנות גילוח הפנים הקלאסית. ממש חכם אם תשאלו אותנו.

מלחמה מהסרטים

כש-Taco Bell נכנסת לביזנס של ענקיות הפאסט פוד האחרות- הקרב ענקי, ולכן גם הסרטים בהתאם. בצעד חסר תקדים הרשת משיקה סרט מתח משובח בכיכובו של השחקן Josh Duhamel. במרכז הסרט תעלומה אחת: למה רשת הפאסט פוד Taco Bell מעולם לא מכרה פרנץ פרייז? השאלה הזו היא שמניעה את השחקן לאורך הטריילר בן הדקה וחצי לצאת למסע כנגד כל הסיכויים וכמובן כנגד אויבים רבי עוצמה שאיך לא, חובשים מסכות ליצנים. המשחק מדהים. המתח באוויר ואם באמת היה סרט כזה אמיתי יש סיכוי רב שהיינו הולכים לראות אותו. בקיצור, אומנות סטוריטלינג משובחת בשירות המותג תוך הקצנת המתח שנרקם לאחרונה בין רשתות הענק. מתח שהפר את הסטאטוס קוו שהיה קיים עד עכשיו תוך כרסום וטשטוש גבולות הקטגוריה שלהן שכן עד אז היה קיים הסכם – גם אם לא מוצהר – שכל רשת חולשת על תחום המומחיות שלה, ואין לעבור את קו הגבול. אז מעכשיו ובמהדורה מוגבלת אפשר פרנץ פרייז גם בטאקו בל. (אה ויש גם סרט המשך למי שמעוניין)

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *