BBR TRENDS | BACK TO SCHOOL

The Big Mac is a Big Deal

יום הולדת 50 הוא משמעותי לבני אדם ולמותגים כאחד. כשההמבורגר המפורסם בעולם – הביג מק, הגיע לציון הדרך הזה, מקדונלדס התחברו לאחד המדדים הכלכליים הפופולריים, מדד הביג מק, ושילבו אותו עם אחת המגמות הכלכליות המרכזיות, הנפקת מטבעות, ואפשרו בעצם לכל לקוח שרוכש ארוחת ביג מק לקבל מטבע פיזי שניתן להמיר בביג מק בכל אחת מ-50 המדינות שהמהלך מתרחש בהן בעולם. מיותר לציין שאהבנו מאוד את המהלך ושכל מטבע ביק מק שאנחנו מקבלים נכנס לנו ישר לכספת ויעבור כירושה לדורות הבאים.

מבטחים לאט ואז מגבירים: ביטוח לצעירים

חברות ביטוח רבות לא ששות לבטח נהגים צעירים. למה? כי הסיכונים האקטוארים רבים. אבל זה צד אחד של המטבע. הצד השני הוא שמי שמצליח לשבות את ליבם (ואת ליבם של ההורים) – ועדיף מוקדם ככל האפשר, ייתכן ויזכה ללקוח לחיים.
לכן באנגליה הושקה חברת ביטוח חדשה בשם Marmelade שמיועדת אך ורק לנהגים צעירים. החברה תפנה לנהג בעודו לומד נהיגה עם מספר הצעות ביטוחיות, היא תאפשר לצעירים לעשות ביטוח בין רגע גם על רכב של חבר, ואף תציע לנהג הצעיר הרוכש רכב דרכה פוליסת ביטוח חינמית לשנה. בקיצור תציצו באתר – זה לגמרי שווה.

המורדים בבנקים

לא בכל יום פוגשים קמפיין לבנק שהוא גם מצוין וגם מרגיש ממש אחר. קמפיין שנקודת המוצא שלו נעוצה עמוק ב-psyche שלנו.  הקמפיין ל- Koho קורא למרוד נגד הבנקים המסורתיים שגונבים לנו את החלומות ומתברג על התחושה העמוקה שכולנו הרגשנו בנקודה כזו או אחרת בחיים, והיא שבנקים למעשה גוזלים מאיתנו את החלומות שלנו כיוון שהם משעבדים אותנו אליהם וכך למעשה שודדים אותנו מהעתיד שלנו. הקמפיין שהושק עם סרט באורך 13 דקות – נגזר גם לסרטים קצרים יותר. מציעה שתצפו בקצר ומי שרוצה לצפות בכל יצירת הפאר מוזמן לעשות זאת כאן.

חוזרים ללימודים עם הפילהרמונית

קמפיין מדהים לרגל החזרה לבית הספר מבית התזמורת הפילהרמונית השוודית. המדע ממחיש כי האזנה למוזיקה קלאסית מפתחת את יכולות הלמידה – כך, הסימפוניה של גוטנברג יצרה אפליקציית ליווי החוסמת הודעות והפרעות אחרות במובייל בזמן השלמת שיעורי בית ומנגנת מוזיקה קלאסית. האפליקציה המציגה גם סיפור ופועלת על בסיס של גיימיפיקציה גם תוודא שפרקי זמן הלמידה יהיו יעילים ולכן תודיע לילד מתי לצאת לחמש דקות הפסקה ומתי לחזור וללמוד. קייס קצת ארוך אבל בהחלט מעניין לאור העובדה שעוד כמה שבועות הזאטוטים שלנו יחזרו לספסל הלימודים.

חוזרים ללימודים, חוזרים לבריונות

הנתונים מחרידים: 4 ילדים מתים מדי שבוע כתוצאה מבריונות. 6 מכל 10 נערים ונערות בתיכון חווים בריונות. הבעיה היא שפעמים רבות הורים כלל לא מודעים למה שהילדים שלהם עוברים ומפספסים את הסימנים. חברת הטלקום מוביסטאר השיקה חוויית מובייל חדשנית המאפשרת להורים לראות את סימני התופעה מחד וכשהם מסובבים את הנייד 180 מעלות, לראות את כיצד הילד מוטרד בביה”ס. החוויה גם מזהה האם מי שצופה בסרטון הוא מבוגר או ילד ומטרגטת לכל אחד סוף אחר – להורים סוף המבקש מהם לחבק את ילדיהם ולדבר איתם, ולנערים, סוף המבקש מהם להיפתח בפני ההורים שלהם, לדבר איתם ולגייס אותם לעזרתם. לבסוף החברה פיתחה אתר ייעודי בו יכולים נערים שנפלו קורבן לבריונות לדווח על כך ולבקש עזרה והתערבות. היות והקמפיין פותח רק למובייל, כדי לחוות את הקמפיין תצטרכו להיכנס ללינק הזה מהנייד שלכם.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *